Heippa ja myöhäisiltaa ihaNaiset!
Tänne on niin hurjasti tullut juttua taas, mahtavaa. Tosin nyt en enää meinaa muistaa mitä kullekin kuuluu... voi vitsit, joku päivä mä vielä opin muistamaan kaikkien teidän nimet!
Ihania kisujen kuvia oli tainnut
mur-mur laittaa.. :heart: Itsellä tuollainen maatiais-tiikeri viettää eläkepäiviään tuhisten vierellä. Niin kovasti kissoista tykkään, en varmaan osais ilman nuita tassuttajia ja maukujia elääkään! Niinkuin eis vissiin
Mafinkakaan!? Monet ilot ja surut on jaettu noiden pienten, ihanien otusten kanssa...
Koska mulla on sama pää kesät talvet, pahoittelen kaikkien nega/täti-uutisten saapumista näin yhteisesti...
Kyllä se niin aina kirpaisee. :hug: teille kaikille. Ja jaksamista toivotan, ja
puhatelen plussapuhuria joka suuntaan uudelle kierrolle!
Luget eivät tuntuneet pitävän tätiä loitolla täältä muuta kun pari ylimääräistä päivää, perjantaina alkoi vuoto normisti. Eli
kp3 meneillään. Muutama päivä tosiaan piti sulatella sitä negatiivista tulosta...huokaus. Vieläkin hatuttaa. Joku teistä kirjoittikin ihan mun ajatuksia sanomalla kuinka näiden hoitojen jälkeinen nega jurppii ja satuttaa erilailla -- pettymyshän se on toki aina, mutta ehkä itsellä on odotukset ja toiveet korkeammalla sitten kun hoitoja on tehty.
Kiitos ihan hurjasti teille tsempeistä ja kauniista sanoista...
mur-mur,
liiza, hysteria, putunen ja jos unohdan jonkun, niin kiitos on aivan varmasti tarkoitettu sullekin! Ootte kyllä ihania likkoja. :hug:
Mur-mur ja
Hysteria taisivat kysellä jatkoista ja täällä niitä nyt juurikin ollaan mietitty...mies sanoi, että josko vielä kerran kokeiltas sitä inssiä. Mua vaan mietityttää se syystä, että tässä inseminaatio numero kakkosessa kaikki meni niin nappiin kun vaan voi mennä. Mulla oli kaksi isoa munasolua (tai siis enemmänkin, mutta muut pieniä), isännän lasti oli oivallinen ja inseminaation ajoitus osui juuri h-hetkellä, juuri tunteja ennen ovista. Ja se ei onnistunut -- mun tyhmä, tyhmä kroppa, joka ei vissiin toimi niin kuin pitäis.....grrrrrrr. :kieh:
Joten
rakkaat Naiset, jos ehditte, niin kertokaa mulle pikkuisen hoidoistanne, etenkin se IVF kiinnostaa, koska se olis seuraava, järeämpi askel....mutta -- pidätte mua varmaan ihan höhlänä -- mua pelottaa kauhiasti ne hormonihoidot, kun pitää pistää päivä tolkulla, puhumattakaan siitä punktioinnista....vaikka ne on varmaan pieni hinta mahdollisesta tuloksesta.
Nyt toivottelen hyvät yöt. Ihanaa kun olette olemassa. Niin, ja toivotan minäkin uusia ihaNaisia tervetulleeksi, vaikka itsekin olen juuri porstuasta tullut... =)