mun pitäs pikavipit maksaa. mutta ei ole rahaa kaikkia maksaa kerralla pois. nyt on luottokielto. niin en voi ottaa lisä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin fiksua voi helvetti sentään.
Pikavipit on nimenomaan alimmalle sosialliluokan ääliöille tehty, niille joiden rahankäyttö on alimman älykkyystason tulosta...

niitä vippejä?Josa sulla ei ole varaa yhtään lyhennellä, niin ulosottoonhan ne menee sitten...sitä ennen tulee perintätoimistosta kirjeitä ja kulut nouseejo siinä vaiheessa.Jos kuitenkin pystyt vähän lyhentämään kerralla, niin tee maksusuunnitelma.Se kannattaa.

Velkaneuvontaan... on mahdollista saada sosiaalista luottoa, jolla saat ne maksettua pois ja sitten maksat sen pikkuhiljaa takaisin. Antavat myös neuvontaa siitä miten hoidat raha-asiasi. En suosittele ulosottoa. Perintäkulut yms on niin isoja että sun vikavipit monikertaistuu...

[QUOTE="mama";22963806]siis onko sulla mahdollista ottaa mitään lainaa, että pystyisit maksamaan vipit pois ja lyhentämään vain yhtä matalakorkoisempaa lainaa sen sijasta?[/QUOTE]

ei maksukyky riitä enään muihin lainoihin. taidan maksaa joka kuukausi pois nuita.

Tässä JÄLLEEN loistava esimerkki, niille, jotka asiaa harkitsevat, eli miksi ei kannata ottaa sitä ensimmäistäkään vippiä... :headwall:
Näistä on NIIIIIIIIN paljon jauhettu ( tälläkin palstalla ), että mä en ymmärrä, miten joku vielä näihin lankeaa. Mutta sitä saa, mitä tilaa...

Onko sulla säännölliset tulot?Jos on maksat laskuja tuloista, pienissä erissä,miten voit.Sovi asiasta yhtiöiden kanssa joille olet velkaa. En vaan tajua miksi ihminen ei mielummin ota visaa ja velkaannu sille ,vaan valitsee mielummin korkeakorkoiset vipit?

Minä en ole vahingoniloinen enkä naura. Olen itsekin ollut vippikierteessä kun sairastelin - minä, järkevänä itseäni pitänyt, työssäkäyvä, keski-ikäinen nainen. Pikavipithan eivät ole vain nuorten juttu. Laskuihin ja elämiseen käytin.
Jos et ap saa järjestelylainaa niin ainut mahdollisuus on sopia maksusuunnitelmat perintäyhtiöiden kanssa, eli lyhentää erissä. Sovi mahdollisimman pienet erät että pystyt varmasti maksamaan, koska jos et pysty, suunnitelma raukeaa ja laskut voivat mennä oikeuteen. Maksusuunnitelmakin maksaa mutta on helpompi tie kuitenkin. Yleensä perintäyhtiöt ovat yhteistyöhaluisia.
Voimia, kyllä se aurinko vielä paistaa!!

[QUOTE="Vieras";22963805]Vittu, että olen vahingoniloinen :D sitä niittää mitä kylvää, aasi![/QUOTE]

Typeräähän tuo pikavippien käyttäminen on, mutta et selvästikään ole itse yhtään sen fiksumpi joten sinuna pitäisin mölyt mahassasi. :D

Yhteistyössä