Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
intoilija
No niin :). En siivonnut paikkoja, mutta tosiaan päivällä just vähän keräsin tavaraa pois jne. Aika normi settiä silti, muutama ylimääräinen kulho ja pannu näkyvissä, mutta aika siistinä koitan normisti keittiön pitää muutenkin.



Tää on mun suosikki tässä ketjussa. Mekin suunnitellaan keittiöremonttia ja meillä aika saman tyylinen keittiö. Mä tykkään ettei keittiö ole roinaa täynnä.
 
tääh
[QUOTE="Neith";22795552]vähän on vaiheessa vielä keittiö..


ikkunan karmit on maalattu valkoisiksi mutta muuten on samassa kuosissa[/QUOTE]

Miksi päätyseinään on pitänyt laittaa kaakelit? Ja vielä niin järkyn väriset?
 
No mä nyt laitan kerrankin meitin oman, JUST nappasin ja tooosi siisti ja puhdas kun ollaan oltu flunssassa...
Seli seli :LOL:
Lisäksi noi kaapit tahtoisin vaihtoon, sekä välilaatat.
Mutta meneehän noi paremman puutteessa.



No minä sitten kommentoin jotakin. Ylemmän kuvan perusteella ei olla keittiössä lainkaan, mutta alempi kuva näyttää kyllä, että samassa tilassa ollaan kuitenkin.
Minä kyllä tykkään myös tästä keittiöstä, itse olisin valinnut kahtasävyä kaapistoihin/laatikostoihin, ja pidän kirkkaammasta valaistuksesta.
Mutta ei paha, ei paha ollenkaan.
 
Typerää KERJÄTÄ, mutta jos lähemmäs sata ihmistä on katton kuvia, niin JOKU vois jotain mielipidettä kertoo...
Vaikken vakkarina enää palstailekkaan. :wave:
Ei munkaan köökki ole saanut kuin yhden kommentin, vaikka itseäni vakkarina pidänkin. ;)

No juu, ei sinun keittiösi mielestäni sotkuiselta näyttänyt vaikka niin annoitkin ymmärtää. Kodikkaaltahan se näyttää. Ja tilavalta. :)
 
"huh"
Mun kuvat ainakaan ei ole lavastettuja. Mä siivoan keittiön aina ruoanlaiton/ruokailun/leipomisen/muun käytön jälkeen (ja ennenkin, jos tarvetta on). En tykkää, jos keittiön tasoilla (tai missään muuallakaan) on mitään ylimääräistä. Tavarat laitetaan käytön jälkeen paikoilleen. Koskee myös lasta. Keittiössä meillä ei leikitä - paitsi pöydän ääressä poika joskus muovailee, maalaa, askartelee tms. mutta turvallisuussyistä keittiö on leluvapaata aluetta.
...että siis lapsikin laitetaan käytön jälkeen paikoilleen??? Suomen kieli temppuilee...
 

Yhteistyössä