Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
linkittäjä
En tiedä, mutta siis aivan ihana talo!! Mä en keksinyt mitään muuta huonoa kuin kamalan pienen tontin. Niin ja tietty sen, että tuo talo ei oo meidän :D
eihän tossa mitään huonoa ole,pisti vaan silmään kun eilen illalla kattelin asuntoja ja nyt oli tää keittiöketju. wertyllä siis todella kaunis koti ja persoonallinen keittiö-ei mitään ollenkaan perinteinen.
tykkään!
 
"Vieras"
Turkilmaksen keittiöön voisin itseni parkkeerata. aivan ihana,

mutta Oroinilta löytyy se keittiö minkä mä haluun <3, joku oli vissiin maininnut maalaiskeittiöstä tms. maalla me asutaankin, joten olis just passeli
 
tää
Vähä tummemmalta näyttää nuo jotku pinnat kuin mitä oikeesti on. Mutta tässäpä se...kirjat heitin ruokapöydältä pois ja pikkusen liinaa oikasin.





*muoks, ei todellakaan oo aina näinkään siistiä :whistle: Saapa nähä mitä on sitte ku on lapsiaki sotkemassa. :D
Tää on kaunis. Ja säilytystilaa hyvin. Minua sitte ärsyttää nää uudet muka trendikkäät keittiöt joissa ei yläkaappeja ja niiden tilalla pari pientä hyllyä tai pari pikkukaappia jos ollenkaan. Mutta kait mä oon vanhanaikainen.
 
"minä"
En ota kuvaa en...

Mutta täytyy todeta että me joko eletään hirvittävässä läävässä tai sitten noi kuvat on lavastettuja... mutta meillä on esim. tällänen pieni kerrostalokolmion keittiö jota voisin kuvailla...

Keittiö on sinänsä ihan ookoo, alle 10v vanha, vaaleat holvikaariovet ja laminaattitasot... mutta nää tasot...ne on tälläkin hetkellä täynnä kaikkea. mm kolme tyhjää pepsi max pulloa, yks tyhjä vichy pullo, ketsuppi roikkuu pää alaspäin lasissa, laseja, lautasia, kattila, banaaneja, mandariineja, ranskanleipä avattuna...keittiönpöydällä on lasten hello kitty peli levitettynä, harja, kamera,pankkitunnukset,mainoksia...lattialla näyttää olevan pala patonkia ja patongin ympärillä ollut paperipussi...lasten vyö...oottakaas katon vielä pöydän alle...yllättävän siistiä...noin 100g muruja ja yksi mittakulho.

Tälläistä meillä on joka ilta. Siivoan jahka saan lapset nukkumaan.
 
[QUOTE="minä";22796557]En ota kuvaa en...

Mutta täytyy todeta että me joko eletään hirvittävässä läävässä tai sitten noi kuvat on lavastettuja... mutta meillä on esim. tällänen pieni kerrostalokolmion keittiö jota voisin kuvailla...
[/QUOTE]

Mun kuvat ainakaan ei ole lavastettuja. Mä siivoan keittiön aina ruoanlaiton/ruokailun/leipomisen/muun käytön jälkeen (ja ennenkin, jos tarvetta on). En tykkää, jos keittiön tasoilla (tai missään muuallakaan) on mitään ylimääräistä. Tavarat laitetaan käytön jälkeen paikoilleen. Koskee myös lasta. Keittiössä meillä ei leikitä - paitsi pöydän ääressä poika joskus muovailee, maalaa, askartelee tms. mutta turvallisuussyistä keittiö on leluvapaata aluetta.
 
Mun kuvat ainakaan ei ole lavastettuja. Mä siivoan keittiön aina ruoanlaiton/ruokailun/leipomisen/muun käytön jälkeen (ja ennenkin, jos tarvetta on). En tykkää, jos keittiön tasoilla (tai missään muuallakaan) on mitään ylimääräistä. Tavarat laitetaan käytön jälkeen paikoilleen. Koskee myös lasta. Keittiössä meillä ei leikitä - paitsi pöydän ääressä poika joskus muovailee, maalaa, askartelee tms. mutta turvallisuussyistä keittiö on leluvapaata aluetta.
Voisin pitkälti peesailla. Meillä on tasoilla tavaroita oikeastaan vain silloin kun on ruoanlaitto/ruokailu kesken. Joskus on joku tiski altaassa/tiskipöydällä, jos ei ole mahtunut koneeseen. Pannut jne. tiskataan aina ruokailun jälkeen, koska meitä molempia, sekä miestä että minua, ärsyttää sotkuinen köökki. Ruokapöydällä on joskus lehtiä tai läppäri. Askarteluja ja muovailuhommia tehdään keittiön pöydän ääressä, mutta nekin korjataan puuhailun jälkeen pois. Tyhjät pullot on kaapissa, samoin leivät jne. Tyhjiä tölkkejä on yleensä valumassa pienessä tiskialtaassa, mutta nyt ei. Tosin tuo leivänpaahdin ja teekannu, mitkä kuvassa näkyvät, eivät tavallisesti ole esillä vaan ovat iltapalan jäänteitä.
 
Kiitos, meidän jouluverho siellä vielä.
Sulla kyllä varmaan peinempi keittö kuin mulla... Kävin kurkkaamassa sun blogia. Tosi kivasti olit saanut muutosta aikaiseksi pienillä asioilla.
Heh joo, kyllähän tuolla ahdasta tulee varsinkin jos miehen kanssa yhdessä kokkaillaan ja tyttö häärää jossain välissä. Mutta kaikkeen tottuu, kun on pakko :)
 
Heh joo, kyllähän tuolla ahdasta tulee varsinkin jos miehen kanssa yhdessä kokkaillaan ja tyttö häärää jossain välissä. Mutta kaikkeen tottuu, kun on pakko :)
Ihan totta jos tuolla meidänkin keittiössä on useampi kuin kaksi ihmistä niin jo on AHDASTA!

Ja nyt kun joulun aikaan oon leiponut ja laitattanut ruokia niin suututti tuo laskutilan puute, joten jakkaroille sitten vaan tavaraa...
 

Yhteistyössä