"Aloittaja"
Hienoja Keittiöitä kaikilla. As ifin keittiö on ihanan vaalea. Samoin hirsitalon keittiö.
Siistin ja kivan näköinen keittiö! Saako kysyä minkä merkkiset keittiön kaapit/ovet nuo ovat? Entä taso, onko se laminaattia, mistä ja mikä on värin "nimi"?
Teillä on kaunis keittiö, mutta miksi sitten laitoitte laminaattia ettekä parkettia tai haaveilemaasi lautalattiaa?Meillä mä olisin halunnut vanhan ihanan talon, jossa olis ollut semmoiset ihanat narisevat lautalattiat. Mies taas halusi uuden talon. Lopulta myönnyin, että jos saadaan meidän unelmoimamme tontti, niin voidaan rakentaa. Se tontti sitten saatiin, joten oli pakko tyytyä tollaseen feikkilattiaan .
Pöh!Laitetaanpas taas, kaiken uhallakin, vaikka viimeksi mein keittiö haukuttiin junttiuden huipentumaksi
Onpas mukavan näköinen keittiö, toki mun silmään varmaan lähes kaikki keittiöt mukavia kun itsellä keittiö muistuttaa enemmän keittokomeroa kuin keittiötä.
Kiitos vaan . Meillä on tosin sen verran pieni tää huusholli, että ahdasta tulee jos tänne muutat lapsinesi .Turkilmaksella on kyllä niin ihana keittiö, että taidan muuttaa heille
Ihanan iso keittiö! Vähän liian maalaistalohenkinen mulle, mutta voisin minä tuossakin viihtyä vallan mainiosti Muillakin hienoja keittiöitä ja siistejä, onks ne muka aina noin tiptop? *menee häpeillen siivoomaan keittiönsä*
Kiitos . Mutta voihan keittokomerokin olla kiva. Mulla on ollut kahdessa kämpässä tosi pikkuruiset keittiöt ja varsinkin siitä toisesta tykkäsin tosi paljonOnpas mukavan näköinen keittiö, toki mun silmään varmaan lähes kaikki keittiöt mukavia kun itsellä keittiö muistuttaa enemmän keittokomeroa kuin keittiötä.
Ok Hyvältä tuo lattia näyttää, en sillä kysynytKiitos . Me pähkäiltiin laminaatin ja laatan välillä pitkään. Mä en halunnut parkettia ja mies ei taas lämmennyt lautalattialle. Lopulta päätös oli helppo, sillä me ei saatu laattaa sopimaan keittiöön. Meillä on keittiö ja olohuone samaa tilaa, eikä sitten saatu mitenkään järkevästi vedettyä rajaa niiden välillä. Oltiin jo tilattu laatat keittiöön, mutta myyjä oli ONNEKSI sohlannut tilauksen kanssa. Kun sitten uudelleen pähkäiltiin, niin päädyttiin tosiaan tuohon laminaattiin.
Teretulemast vaan .Pöh!
Vähän pieni, mutta viihtyisä. Kyllä mä voisin kaffelle tulla
Mutta pieni keittiö ahdistaa siinä vaiheessa kun siellä yrittää leipoa, tasona kun on vain tiskikoneen päällisen verran leipomistilaa, laskutila olematonta, ruokapöytä ei mahdu keittiöön, eikä meillä ole tällä hetkellä ruokapöytää...Kiitos . Mutta voihan keittokomerokin olla kiva. Mulla on ollut kahdessa kämpässä tosi pikkuruiset keittiöt ja varsinkin siitä toisesta tykkäsin tosi paljon
muuten kyllä, mutta ei enää myynnissä.tää on varmasti oulusta metsokankaalta myynnissä olevasta ok-talosta?!
En tiedä, mutta siis aivan ihana talo!! Mä en keksinyt mitään muuta huonoa kuin kamalan pienen tontin. Niin ja tietty sen, että tuo talo ei oo meidänAlkuperäinen kirjoittaja eikse oo tää WERTY??;22796418: