Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
"jokunen"


Meidän perustylsä keittiö... On samaa tilaa olkkarin ja ruokailutilan kanssa eikä meillä ihan sentään noin aneemisen näköistä koko kämpässä ole =)

Muoks: Ja meinaan kyllä imuroida vielä tänään ennen kuin kukaan ehtii kommentoimaan :ashamed:
Siistin ja kivan näköinen keittiö! Saako kysyä minkä merkkiset keittiön kaapit/ovet nuo ovat? Entä taso, onko se laminaattia, mistä ja mikä on värin "nimi"?
 
"Siiri"
Meillä mä olisin halunnut vanhan ihanan talon, jossa olis ollut semmoiset ihanat narisevat lautalattiat. Mies taas halusi uuden talon. Lopulta myönnyin, että jos saadaan meidän unelmoimamme tontti, niin voidaan rakentaa. Se tontti sitten saatiin, joten oli pakko tyytyä tollaseen feikkilattiaan :D.
Teillä on kaunis keittiö, mutta miksi sitten laitoitte laminaattia ettekä parkettia tai haaveilemaasi lautalattiaa?
 
[QUOTE="jokunen";22795894]Siistin ja kivan näköinen keittiö! Saako kysyä minkä merkkiset keittiön kaapit/ovet nuo ovat? Entä taso, onko se laminaattia, mistä ja mikä on värin "nimi"?[/QUOTE]

Kiitos!

Valitettavasti mulla ei ole hajuakaan kaapistojen tai tasojen merkeistä, taso on laminaattia ja värin nimeäkään en muista :confused:
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Neith";22795964]leukistisella on ihanan punaiset kaapit, ja nätti lattia :)
mä itse arvoin punaisen ja mustan keittiön kanssa mutta en sitte ollut tarpeeksi "rohkea" punaiseen :)[/QUOTE]

Se lattia muuten on ihan muovimatto. Siinä on parketti alla, mutta mielestäni se ei keittiössä ole kiva, kun tippuu aina kaikenlaista.
 
Vähä tummemmalta näyttää nuo jotku pinnat kuin mitä oikeesti on. Mutta tässäpä se...kirjat heitin ruokapöydältä pois ja pikkusen liinaa oikasin.





*muoks, ei todellakaan oo aina näinkään siistiä :whistle: Saapa nähä mitä on sitte ku on lapsiaki sotkemassa. :D
 
Viimeksi muokattu:
satutar ejk
No niin :). En siivonnut paikkoja, mutta tosiaan päivällä just vähän keräsin tavaraa pois jne. Aika normi settiä silti, muutama ylimääräinen kulho ja pannu näkyvissä, mutta aika siistinä koitan normisti keittiön pitää muutenkin.



Onpas mukavan näköinen keittiö, toki mun silmään varmaan lähes kaikki keittiöt mukavia kun itsellä keittiö muistuttaa enemmän keittokomeroa kuin keittiötä.
 
"vieras"
Vähä tummemmalta näyttää nuo jotku pinnat kuin mitä oikeesti on. Mutta tässäpä se...kirjat heitin ruokapöydältä pois ja pikkusen liinaa oikasin.



Ihanan iso keittiö! Vähän liian maalaistalohenkinen mulle, mutta voisin minä tuossakin viihtyä vallan mainiosti :) Muillakin hienoja keittiöitä ja siistejä, onks ne muka aina noin tiptop? *menee häpeillen siivoomaan keittiönsä* ;)
 
Olisi mukava laittaa nätin ja viihtyisän keittiön kuva, mutta kun tuossa keittiössä ei ole mitään muuta ihanaa kuin tuo majesteetillinen pöytä niin en laita :/ Kauniita keittiöitä kuitenkin kaikilla :)
 
Turkilmas
[QUOTE="Siiri";22795943]Teillä on kaunis keittiö, mutta miksi sitten laitoitte laminaattia ettekä parkettia tai haaveilemaasi lautalattiaa?[/QUOTE]

Kiitos :). Me pähkäiltiin laminaatin ja laatan välillä pitkään. Mä en halunnut parkettia ja mies ei taas lämmennyt lautalattialle. Lopulta päätös oli helppo, sillä me ei saatu laattaa sopimaan keittiöön. Meillä on keittiö ja olohuone samaa tilaa, eikä sitten saatu mitenkään järkevästi vedettyä rajaa niiden välillä. Oltiin jo tilattu laatat keittiöön, mutta myyjä oli ONNEKSI sohlannut tilauksen kanssa. Kun sitten uudelleen pähkäiltiin, niin päädyttiin tosiaan tuohon laminaattiin.
 
Turkilmas
Nappasin vielä ne "puuttuvat" kuvat kun joku ihmetteli miten keittiöön mahtuu vaan hella ja kahvinkeitin :D





Muoks: hittolainen että on surkeita kuvia. Ne näytti kameran näytöllä vielä ihan hyviltä, mutta totuus onkin näemmä toinen...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Siiri"
Kiitos :). Me pähkäiltiin laminaatin ja laatan välillä pitkään. Mä en halunnut parkettia ja mies ei taas lämmennyt lautalattialle. Lopulta päätös oli helppo, sillä me ei saatu laattaa sopimaan keittiöön. Meillä on keittiö ja olohuone samaa tilaa, eikä sitten saatu mitenkään järkevästi vedettyä rajaa niiden välillä. Oltiin jo tilattu laatat keittiöön, mutta myyjä oli ONNEKSI sohlannut tilauksen kanssa. Kun sitten uudelleen pähkäiltiin, niin päädyttiin tosiaan tuohon laminaattiin.
Ok :) Hyvältä tuo lattia näyttää, en sillä kysynyt ;)
 
Kiitos :). Mutta voihan keittokomerokin olla kiva. Mulla on ollut kahdessa kämpässä tosi pikkuruiset keittiöt ja varsinkin siitä toisesta tykkäsin tosi paljon :)
Mutta pieni keittiö ahdistaa siinä vaiheessa kun siellä yrittää leipoa, tasona kun on vain tiskikoneen päällisen verran leipomistilaa, laskutila olematonta, ruokapöytä ei mahdu keittiöön, eikä meillä ole tällä hetkellä ruokapöytää...

Haaveilee avarasta keittiöstä.

Ja alkaa tuossa meidän keittiössä jo pinnatkin olla tosi huonoina, vuokralla ollaan niin eipä voi ite paljoa vaikuttaa...
 

Yhteistyössä