Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tuli mieleen tosta realistisesta että mulla on tapana aina keittiötöiden jälkeen tarttua heti toimeen - tiskata, ja puhdistaa pinnat... Ja keittiö on paikka, jonka imuroin päivittäin. Tämä siis on mulle realistista... Joten kelpaisikohan minun keittiön kuva jatkoksi? =)
 
"Aloittaja"
[QUOTE="Vieras";22795491]Tuli mieleen tosta realistisesta että mulla on tapana aina keittiötöiden jälkeen tarttua heti toimeen - tiskata, ja puhdistaa pinnat... Ja keittiö on paikka, jonka imuroin päivittäin. Tämä siis on mulle realistista... Joten kelpaisikohan minun keittiön kuva jatkoksi? =)[/QUOTE]

Kelpaa tottakai!
 
umpitumpelo
[QUOTE="Vieras";22795491]Tuli mieleen tosta realistisesta että mulla on tapana aina keittiötöiden jälkeen tarttua heti toimeen - tiskata, ja puhdistaa pinnat... Ja keittiö on paikka, jonka imuroin päivittäin. Tämä siis on mulle realistista... Joten kelpaisikohan minun keittiön kuva jatkoksi? =)[/QUOTE]

kelpaa hyvin. tuolla onkin toinen ketju mihin voi kertoa miten se keittiö saadaan pysymään siistinä, minä en siinä onnistu
 
Turkilmas
No niin :). En siivonnut paikkoja, mutta tosiaan päivällä just vähän keräsin tavaraa pois jne. Aika normi settiä silti, muutama ylimääräinen kulho ja pannu näkyvissä, mutta aika siistinä koitan normisti keittiön pitää muutenkin.



 
osuiko oikean?
[QUOTE="Neith";22795552]vähän on vaiheessa vielä keittiö..


ikkunan karmit on maalattu valkoisiksi mutta muuten on samassa kuosissa[/QUOTE]

Tää on varmaan putkatsa tai hoitolaitoksesta?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hämärä oli kuvaikn;22795544:
Pieni on keittiö kun van hella ja kahvinkeitin sinne sopii.
Kuva on hämärä kun mä en osaa säätää (tai tiedä voiko edes säätää) ipodilla salamaa kuvaa otettaessa. Ja kameraa ei tässä talossa ole. Keittiö on noin 20 neliötä, eli ihan kivan kokoinen. Ja kahvinkeitin ei edes näy koneessa, se on hellan vieressä olevan tiskialtaan jälkeen olevalla tasolla ;). Meillä on siis sekä perinteinen kahvinkeitin, että kuvassa näkyvä kahvikone.
 
Turkilmas
[QUOTE="harmaa";22795555]turkilmas ihana keittiö!!!:) Mikä lattia teillä on?[/QUOTE]

Kiitos :). Lattia on laminaattia. Meillä on tota lattiaa kaikkialla muualla paitsi kosteissa tiloissa ja eteisessä. Niissä on laattaa.
 
Turkilmas
[QUOTE="Neith";22795552]vähän on vaiheessa vielä keittiö..


ikkunan karmit on maalattu valkoisiksi mutta muuten on samassa kuosissa[/QUOTE]

Mä tykkään :). Paitsi että en varmaan itse maalaisi tuota päätyseinää tuon väriseksi. Toisaalta sekin voi olla ihan eri näköinen nyt kun ikkunankarmit on valkoiset. Mutta siis tosi kiva keittiö.
 
Turkilmas
[QUOTE="harmaa";22795607]aaa mä luulin et oli puulattiat :D[/QUOTE]

Meillä mä olisin halunnut vanhan ihanan talon, jossa olis ollut semmoiset ihanat narisevat lautalattiat. Mies taas halusi uuden talon. Lopulta myönnyin, että jos saadaan meidän unelmoimamme tontti, niin voidaan rakentaa. Se tontti sitten saatiin, joten oli pakko tyytyä tollaseen feikkilattiaan :D.
 

Yhteistyössä