Minusta tuo seinämatsku on hieno.Auttaisiko tuohon ahdistavuuteen seinämateriaalin vaihto?
Minusta tuo seinämatsku on hieno.Auttaisiko tuohon ahdistavuuteen seinämateriaalin vaihto?
On se omalla tavallaan hieno, mutta hyppäsi ensimmäisenä silmille. Ei missään negatiivisessa mielessä sanottu. Jotku tykkää, jotku ei. Tää on vaan mun mielipide.Minusta tuo seinämatsku on hieno.
Menetkös muualle täältä pervoilemasta.......Orionilla on kans iiihana ja niin iso, huoh.
Onhan se tietysti totta, että pienessä tilassa yksivärinen ja vaalea tuo eniten avaruutta.On se omalla tavallaan hieno, mutta hyppäsi ensimmäisenä silmille. Ei missään negatiivisessa mielessä sanottu. Jotku tykkää, jotku ei. Tää on vaan mun mielipide.
Sori mutta kun avasin linkin, mulle tuli mieleen kylmä talon eteinen.Aivan mielettömän ihana :heart:
Tää on mun suosikki tässä ketjussa. Mekin suunnitellaan keittiöremonttia ja meillä aika saman tyylinen keittiö. Mä tykkään ettei keittiö ole roinaa täynnä.
Ja tässäkin tota tapettikuvioo yli pöytätason. Karmeen näköstä.Mä laitan hetkeksi kans kuvaa...meillä sellainen pitkänmallinen "keittokomero" joka avautuu olkkariin ja ovi eteiseen..ääh vaikea selittää ja vielä vaikeampi kuvata, mutta noista saa hieman kuvaa
Aijaa.com - 7239343.jpg
Aijaa.com - 7239344.jpg
Jep, hieman on karmean näköistä, ottaa myös omaan silmään, mutta kaikki aikanaan, osa remonteista vielä keskenAlkuperäinen kirjoittaja tääh;22798169:Ja tässäkin tota tapettikuvioo yli pöytätason. Karmeen näköstä.
Millä sivulla sun keittiö on?Typerää KERJÄTÄ, mutta jos lähemmäs sata ihmistä on katton kuvia, niin JOKU vois jotain mielipidettä kertoo...
Vaikken vakkarina enää palstailekkaan. :wave:
Tää on Vantaan Havukoskelta tai jostain muusta yhtä tasokkaasta lähiöstä...kuinka teillä on jo lehdet puissa?? täällä on vielä lunta..
No minä sitten kommentoin jotakin. Ylemmän kuvan perusteella ei olla keittiössä lainkaan, mutta alempi kuva näyttää kyllä, että samassa tilassa ollaan kuitenkin.
Oon hirmu utelias, mutta onko sulla mitään blogia tms. mistä vois nähdä kuvia muualta kodistanne?Meijän keittiöhän oli saanu positiivista palautetta, kiitos siitä.
Kokoon on oltu kyllä tyytyväisiä, ei tunnu ahtaalta ainakaan. Haluttiin siitä iso, n. 25 neliöä on.
Ei munkaan köökki ole saanut kuin yhden kommentin, vaikka itseäni vakkarina pidänkin.Typerää KERJÄTÄ, mutta jos lähemmäs sata ihmistä on katton kuvia, niin JOKU vois jotain mielipidettä kertoo...
Vaikken vakkarina enää palstailekkaan. :wave:
Sun keittiö vaikuttaa samantapaiselta mitä meillä oli edellisessä asunnossa... Siitä keittiöstä oikeestaan tykkäsin...Mä laitan hetkeksi kans kuvaa...meillä sellainen pitkänmallinen "keittokomero" joka avautuu olkkariin ja ovi eteiseen..ääh vaikea selittää ja vielä vaikeampi kuvata, mutta noista saa hieman kuvaa
Aijaa.com - 7239343.jpg
Aijaa.com - 7239344.jpg
Kivan ja toimivan näköinen peruskeittiö. Kyllä sielä viihtyis. Tuo on hyvä ku on pitkästi yhtenäistä tasoa.
...että siis lapsikin laitetaan käytön jälkeen paikoilleen??? Suomen kieli temppuilee...Mun kuvat ainakaan ei ole lavastettuja. Mä siivoan keittiön aina ruoanlaiton/ruokailun/leipomisen/muun käytön jälkeen (ja ennenkin, jos tarvetta on). En tykkää, jos keittiön tasoilla (tai missään muuallakaan) on mitään ylimääräistä. Tavarat laitetaan käytön jälkeen paikoilleen. Koskee myös lasta. Keittiössä meillä ei leikitä - paitsi pöydän ääressä poika joskus muovailee, maalaa, askartelee tms. mutta turvallisuussyistä keittiö on leluvapaata aluetta.