Turkilmasin keittiö on niiiiin harmonisen ja kodikkaan näköinen, että siitä on pakko tykätä, vaikka se onkin mun makuuni hiukan liian maalaisromanttinen. Ihana :heart:!
Turkilmasin keittiö on niiiiin harmonisen ja kodikkaan näköinen, että siitä on pakko tykätä, vaikka se onkin mun makuuni hiukan liian maalaisromanttinen. Ihana :heart:!
Nöppäri:Ei munkaan köökki ole saanut kuin yhden kommentin, vaikka itseäni vakkarina pidänkin.
No juu, ei sinun keittiösi mielestäni sotkuiselta näyttänyt vaikka niin annoitkin ymmärtää. Kodikkaaltahan se näyttää. Ja tilavalta.
Kröhöm.Ford Prefectillä on kodikas keittiö ja lamppuun ihastuin ikihyviksi. Plus oon kateellinen miten hyvässä kunnossa pöydän pinta on!
Tuo välitila on tapettia ja pleksilasi? Tykkäisin itsekin tosta tyylistä. Onkohan tuo pleksi miten kallista?Mä laitan hetkeksi kans kuvaa...meillä sellainen pitkänmallinen "keittokomero" joka avautuu olkkariin ja ovi eteiseen..ääh vaikea selittää ja vielä vaikeampi kuvata, mutta noista saa hieman kuvaa
Aijaa.com - 7239343.jpg
Aijaa.com - 7239344.jpg
Kröhöm.
SE on:
A. uus, ostettu 2vkoo sitte
B. siinä on lasilevy
Ei oo mitään blogia. Mut keittiö on yks onnistuneimmista tiloista mun mielestä, tykkään yksinkertaisesta ja jokseenkin perinteisestä. Mehän on ite suunniteltu tää talo, jotku asiat tekis kyllä nyt hieman eri tavalla. Ei oo ihan valmistakaan vielä, keittiö on yks valmiimmista sisustukseltaan, pikkusen vielä sieläki pitää tehä.Oon hirmu utelias, mutta onko sulla mitään blogia tms. mistä vois nähdä kuvia muualta kodistanne?
Leukistisen keittiössä upeat kaapit :heart:
Tapettia ja lasia juu, ei se lasi ollut kovin kallista, ööö 50 e noin, mutta mies sai jotain alennuksia niihin.Tuo välitila on tapettia ja pleksilasi? Tykkäisin itsekin tosta tyylistä. Onkohan tuo pleksi miten kallista?
Ihana keittiö..mä tykkään niin kovaa vaaleista pinnoista ja oon miettinyt et ku me tehään keväällä keittiöremppa et pitäiskö laittaa valkoset kodinkoneet vai rosteriset. Suna mä maalaisin sen katon valkoseksEdellisellä sivulla.
Klassista ja kaunista! Toi valaisin erityisesti on ihana :heart:Aiemmin olen ehdottomasti ollut sitä mieltä, että en laita tänne kuvia kodistani tai itsestäni/perheestäni, mutta menköön tämä nyt sitten.
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7238450.jpg][/URL]
Sen verran stailasin, että otin jääkaapin ovesta pari valokuvaa pois.
Vau! Paa joskus blogia pystyyn jos yhtään innostaaEi oo mitään blogia. Mut keittiö on yks onnistuneimmista tiloista mun mielestä, tykkään yksinkertaisesta ja jokseenkin perinteisestä. Mehän on ite suunniteltu tää talo, jotku asiat tekis kyllä nyt hieman eri tavalla. Ei oo ihan valmistakaan vielä, keittiö on yks valmiimmista sisustukseltaan, pikkusen vielä sieläki pitää tehä.
Mä taas voisin ottaa tuolta meen yläkerran makkarista neliöitä keittiöön. Mun mielestä aikuisen makkariin ei tarvi mahtua kuin sänky ja yöpöytä. Meen makkari (joka valmistuu kohta) on yli 20 neliötä ja siitä voisin huoletta siirtää kymmenen keittiöön. meillä on noin 20 neliöinen keittiö ja sellaiseksi se jääkin (musta pikkuinen), mutta toivottavasti ens jouluna on jo ruokailuhuone erikseen, ni helpottaa vähän mun ahtaanpaikankammoa.Mä oon varmaan ainoa joka tykkää pienistä keittiöistä ja haluisin nytkin vielä pienemmän, siirtäisin säästyneet neliöt vaikka ruokailutilaan tai minikokoisiin makuuhuoneisiin.
Kiitos. Mä olen nostalgikko: mun mummin luona oli samanlaiset kalusteet (tuolien istuinosat tosin olivat punaiset) ja sama lamppu. Mummin vanhat ovat nykyisin isän veljellä.Klassista ja kaunista! Toi valaisin erityisesti on ihana :heart: