Yritän varmaan kerta toisensa jälkeen saada sut ymmärtämään, että kantasi on kovin yksipuolinen, eikä sillä välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä reaalimaailman kanssa.
Tai sitten sä et ymmärrä mun kantaa alkuunkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yritän varmaan kerta toisensa jälkeen saada sut ymmärtämään, että kantasi on kovin yksipuolinen, eikä sillä välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä reaalimaailman kanssa.
Kumman valitset:
Kaikkien synnytykset sattuvat aina.
On naisia, jotka eivät ole kokeneet kipua synnytyksessä.
Kumman valitset:
Kaikkien synnytykset sattuvat aina.
On naisia, jotka eivät ole kokeneet kipua synnytyksessä.
Hiukan vääristelit noita lauseita alkuperäisestä, mutta mitä siitä :saint:
Synnytys nyt vaan sattuu olemaan useimmille naisille kivuliasta tai erittäin kivuliasta - onneksi siihen on apuja jos vaan ennättää saamaan.
Sitä paitsi, supistuskivuilla on tarkoituskin - eikä se ole mikään merkki siitä että jokin olisi vialla :saint:
Kuten myös lapsen uhmalla on tarkoitus - kai se nyt selvisi sulle? Ok, tämä oli ihan ot.....
Tai sitten sä et ymmärrä mun kantaa alkuunkaan.
Nuo ovat sinun mielipiteitäsi, ei faktaa.
Ongelmia voi olla vaikka minkälaisia, en minä ole sanonut, että kyse on vain ja ainoastaan synnyttäjän zen-tilasta.
Miksi kipu auttaa lasta syntymään?
Voisitko ystävällisesti kertoa ne ongelmat mitkä aiheuttavat kipua normaalisynnytyksessä?
Ongelmia voi olla vaikka minkälaisia, en minä ole sanonut, että kyse on vain ja ainoastaan synnyttäjän zen-tilasta.
Ehkä sinulle on aina kerrottu, että synnytys sattuu. Ehkä sinä istuit suurimman osan raskausajastasi (seisomisen & kyykkimisen sijaan). Ehkä sinä makasit vaaka-asennossa synnytyksen ajan.
Ei ole mitään syytä miksi synnytyksen pitäisi olla todella kivuliasTottakai se on suuri fyysinen ponnistus, mutta kivulla ei ole mitään tarkoitusta ellei se varoita jostakin ongelmasta. Tavallinen synnytys ei ole sellainen ongelma.
Hassua on se, ettei ihmisen lajityypillistä käyttäytymistä tai peruasioita lisääntymisestä opeteta peruskoulussa. Olisi sinunkinlaiset ihmiset vähän paremmin perillä.
Mitä tarkoitat normaalisynnytyksellä? Harva sellaista tässä maassa enää kokee.
Joo, siksi varmaan syöminen, hengittäminen, ulostaminen ja pissaaminenkin sattuu niin maan perkeleesti.[/QUOTE
Et ole tosissasi?!? Oletko oikesti sitä mieltä että supistusten ei ole määrä tuntua kivuliailta?
Joo, siksi varmaan syöminen, hengittäminen, ulostaminen ja pissaaminenkin sattuu niin maan perkeleesti.