Sinä joka vahtaat muita rannalla, tuletko käymään tässä pinossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän jokainen kyttää. Toiset avoimesti ja toiset vaivihkaa. Ja mielessään takuulla jotenkin arvostelevat. Se on inhimillistä. Mutta inhimillistä ei ole halveerata ketään suoraan tai täällä anonyymisti. Se on epäkohteliasta ja moukkamaista.

lihavuus tuntuu olevan ongelma eniten teille itsellenne. Jos mä näen rannalla lihavan ihmisen bikineissä niin joo katson. Jos mä nään rannalla pirun hyväkroppaisen bikineissä, katson.

Minua mikään lihavuus haittaa, jokainen on minkälainen on. Ei lihavien kuulu kesällä säkissäkään olla, ja ei se uimapuku niitä jenkkakahvoja peitä ;) eli jos itse tykkää olla bikineissä niin sitten on.

Mutta se haittaa kun tuosa eräänä ilana kävin uimassa lasten kanssa, oli rannalla eräs perhekin jonka toimintaa en sitten tajunnut en ollankaan :/
Tämä pariskunta veti kaljaa, siis joo tunnistin merkin kun mekin juodaan sitä samaa ja se ei ollut ykkös olutta vaan kolmosta ;)
Pienet lapset ui ja molemmat vanhemmat ryyppäsi siinä sitten, välillä tupakka suupieleen ja taas juomaa ja lapset vaan ui.
Teki niin pahaa katsoa sivusta,kuka ne pienet lapset sieltä vedestä olisi pelastanut jos jotakin olisi käynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja kyttääjä:
Minua mikään lihavuus haittaa, jokainen on minkälainen on. Ei lihavien kuulu kesällä säkissäkään olla, ja ei se uimapuku niitä jenkkakahvoja peitä ;) eli jos itse tykkää olla bikineissä niin sitten on.

Mutta se haittaa kun tuosa eräänä ilana kävin uimassa lasten kanssa, oli rannalla eräs perhekin jonka toimintaa en sitten tajunnut en ollankaan :/
Tämä pariskunta veti kaljaa, siis joo tunnistin merkin kun mekin juodaan sitä samaa ja se ei ollut ykkös olutta vaan kolmosta ;)
Pienet lapset ui ja molemmat vanhemmat ryyppäsi siinä sitten, välillä tupakka suupieleen ja taas juomaa ja lapset vaan ui.
Teki niin pahaa katsoa sivusta,kuka ne pienet lapset sieltä vedestä olisi pelastanut jos jotakin olisi käynyt?

Joivatko paljon vai vähän. Jos juo yhden pullon niin ei siitä hurjia kännejä kyllä aikaan saa...

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys kyttääjälle:
Alkuperäinen kirjoittaja kyttääjä:

Joivatko paljon vai vähän. Jos juo yhden pullon niin ei siitä hurjia kännejä kyllä aikaan saa...

Molemmat joi aika runsaasti, sen ajan jonka minä olin rannalla (noin tunnin) joivat ainakin 3 tai 4 kun siihen olkimatolle ne tyhjät vaan nakkasi, en todellakaan jäänyt sinne seuraamaan monta niillä oli mukana mutta nähtävästi sen verran ettei jano pääse yllättämään.
Minusta vaan alkoholipitoinen juoma ja lapset uimarannalla ei sovi yhteen.

No mä nostan hattua niille pullukoille, joilla on niin hyvä itsetunto, että kehtaavat laittaa biksut päälle muiden nähden. Eikä siinä kohtaa tarvii kenenkään tuntea myötähäpeää, jos se pullukka on sinut itsensä kanssa hän tuskin häpeilee itseään.

Itsellä kuiteski sen verran röllykkää, et pitäydyn joko omassa altaassa tai koko uimapuvussa. :D

kun muutenkin päivä on ollut kauhea tämä ketju pisti vituttamaan niin paljon, että ostan vittuillessani bikinit kun lopulta rahaa saan ja menen koko kuihtuneen vitivalkean kroppani,jonka kruunaa arpinen löysä venynyt mahanahka, kanssa yleiselle rannalle ja jätänpä vielä bikinirajatkin siistimättä, tulen sitten lukemaan mitä täällä kirjoitetaan!!!

Heh, eihän tuo 42/44 ole edes paha. joten turhaa murehdit ap, jos ne onkin katsonu sua vaan sillä silmällä että onpas muodokas mimmi ;) Tai jos katsoneet ilkeästi, ajatelleet sillä hetkellä kusipäistä pomoaan tai hullua anoppiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
no jos mua tarkotat, niin mä en oo käyny tänä kesänä rannalla ollenkaan. enkä mä vahtaa, mutta kyllähän kaikki normaalista poikkeava pistää silmään. mä olen myös niin empaattinen ihminen, että tunnen voimakasta myötähäpeää, jos näen lihavan ihmisen bikineissä.

Mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun!

miksi sitten kysyit jos vastaus ei kelpaa? :)

Yhteistyössä