kokoarvio niin onko se sitten yleinen käytäntö että vasta viikolla 36 sinne ylimääräiseen ultraan pääsee? tuolle viikolle ajoittuu muutenkin se viimeinen lääkärintarkastus, niin tarkoitatteko tätä??
ite kävin neuvolassa hakemassa just lisää liuskoja sokerin mittauksiin, ja kysyin että jos mut kerran tarttis synnärillä ultrata kerran tai kaks, niin minne asti se sit venyy?
Hoitaja totesi että mitään ei tehdä kuitenkaan ennen viikkoa 36, et se on keuhkojen kannalta maaginen raja.
Sit se kattos mun sokeriarvoja mitä oon kolmisen viikkoo mittaillu, ja sano et jos näissä arvoissa ei ole mitään huomautettavaa jatkossakaan, niin ei ehkä tarvii edes käynnistää, et sit voidaan antaa mennä jopa sen lasketun ajan yli:..... Millä perusteella, ihmettelin et no just, jos vauva kerran on nyt jo sen kaks viikkoa isompi niin en mä kyllä halua yliaikaiseksi enää viedä juttua!!!! yks sanoo yhtä ja toinen toista ja nyt hoitaja vielä pyörsi omat aiemmin sanomansa
Päätin tossa alkuviikolla sitten soitella synnärille ja kysyä, että miten HE sen sitten tarkoitti...
Inhottaa jo ajatuskin et mut jätettäis venymään yliaikaiseks jonkun jätti-vauvan kanssa, ja siinä tapauksessa synnytys ei liiemmin positiivisilla mietteillä ole ajatuksissa...
paasto-arvo aamulla 4,9 ja vaikka vedin illalla kanankoipia, ranskalaisia, nakkeja, lihapullia, nuggetteja... me pidettiin leffailta perheen kesken ja söin kaikkia noita ihan napa paukkuen
jälkkäriks vedin vielä ihan niin piukkaan karkkia kun vaan mieli teki, olin ihan varma et koska arvon mittaamiseen tässä aamulla ei mene sitä 12 tuntia, niin on varmaan korkealla arvot. Mut sit noinkin hyvä...
omaan tilaan ei kuulu kummempia, rennieistä sen verran kun joku teksti meni ohi, et sekö nostais arvoja? no mä ainaki niitä vetelen ja ei vaikuta näköjään nekään.... et oonkohan mä oikeessa sarjassa sitte ollenkaan...???
Tosin lääkäri sanoi että vaikka nyt on ollu arvot ok, niin se voi ihan yhtäkkiä nousta, vallankin viimeisen kuukauden aikana, kun sillon tulee suhteessa eniten painoakin lyhyessä ajassa
mä en oikeesti tiedä enää ketä uskoa kun jokaisen selitys on eri....
mukavaa viikonlopppua kaikille