Lunta tulla tuiskuttaa.
Vici' samanlainen on meitin lääkäri. Ei paljon kommentoi. Viimeksi kun odotin kaksosia, niin se sano vaan, että monisikiöinen on aina riskiraskaus ja siinäpä ne sen sanomiset sitten olikin. Kai se sitten puhuis enemmän, jos olis jotain. Mutta kaikki hyvin niin eipä siinä sen kummempia. Saneli vain terveydenhoitajalle mittoja ja se merkkas niitä papereihin.
Ärsyttävää talven tulossa on meikäläisen kohdalla se, että alan kutista aivan älyttömästi. Olen aina pientenkin pakkasten "ansiosta" kuiva kuin korppu. Ärsyttää suunnattomasti. Pahinta on se, että jos joutuu menemään jonnekin, ja joutuu istumaan jossain samperin muovituoleissa niin kutina alkaa ja on aivan kamalaa.
En tiedä mikä rasva olis parasta. Aika hyvä on ollut tuo aloe veran propolis, mutta aika kallista. Ja jos koko perheelle joutuu läträämään, niin menee purkki jos toinenkin.
Muistan aikasemmistakin talviraskauksista, että luulin jo sen johtuvan maksasta, mutta tämä on jokatalvinen riesa, olin raskaana tai en.
Olen kahden vaiheilla ottaisiko pakkauksen vai rahat? Kaikilta muilta olen ottanut pakkauksen, mutta vaatteita on niin paljon, että ilmankin pärjää. Eihän se vauva sitä tiedä, että kaikille muille on otettu paketti ja tälle ei, mutta itestä tuntuu että kun kaikille muillekin olen ottanut, niin pitäiskö sittenkin otta tällekin. Kaikki varusteet on ennestään, eikä mitään vauvatarvikkeita tarvi ostaa, joten se raha menee kyllä sitten johonkin muuhun kuin vauvan vaatteisiin tai tarvikkeisiin. Saahan sillä sitten vaippoja montakin pakettia.
Aikaisemmin olin 100% varma että en pakettia ota, mutta jotenkin on tottunut sitä hypistelemään ja se on ollut vähän kuin ensimmäinen konkreettinen asia raskauden edetessä. Saa nähdä, mies ei sano m itään, vaan käski ite päättää miten haluan.
Nyt pitää mennä kun jälkikasvu taistelee, taas kerran, huoh....