Suosittelen lämpimästi karkinhimoon Nellie Delliesin salmiakkeja Nellie Dellies Noita muita en oo maistanut. Ja mikä parasta, ei oo lisättyä sokeria, mutta maku on tosi hyvä! Ei uskois sokerittomiksi.
Commander Mä ajattelinkin, että sulla meni ehkä leikkaus ajankohta tai la väärin.
Kilimanjaro Onnea kolmenkympin rajapyykistä. Loppusuora alkaa.
Itellä sokerit pysyneet pitkästi alle 7,8. Jopa täytekakun ja suklaamuffinssi-kahvittelujen jälkeen. Paitsi eilen sain 7,7, kun söin 6-7 pinaattilättyä, pari ruokalusikallista kaupan puolukkahilloa, ruisleivän ja maidon. Olin tosi yllättynyt. Näköjään toi hillo tekee aika paljon. Vai onko jollakin kokemusta, nostaako pinaattilätytkin paljon sokereita?
Tibia Tervetuloa mukaan! :flower:
Mandy ja pallero 34+2
Commander Mä ajattelinkin, että sulla meni ehkä leikkaus ajankohta tai la väärin.
Kilimanjaro Onnea kolmenkympin rajapyykistä. Loppusuora alkaa.
Itellä sokerit pysyneet pitkästi alle 7,8. Jopa täytekakun ja suklaamuffinssi-kahvittelujen jälkeen. Paitsi eilen sain 7,7, kun söin 6-7 pinaattilättyä, pari ruokalusikallista kaupan puolukkahilloa, ruisleivän ja maidon. Olin tosi yllättynyt. Näköjään toi hillo tekee aika paljon. Vai onko jollakin kokemusta, nostaako pinaattilätytkin paljon sokereita?
Tibia Tervetuloa mukaan! :flower:
Mandy ja pallero 34+2