Mulla on myös edessä taas jääminen
kotihoidontuelle sitten, kun sen aika on. =) Tein niin esikoisestakin ja aikomus on kyllä tehdä tästäkin. Esikoinen meni hoitoon 1,5 v. vanhana ja se oli meistä tosi hyvä aika (siihen aikaan alkoi kaivata kodinulkopuolista kaveriseuraa ja nauttii siitä, että on semmosta "lapsekasta" tekemistä muiden kanssa, kuten askarteluja ja laululeikkejä. Äitikin kelpaa kaveriksi, mutta ne muut lapset on kultaa noihin..). Mutta siihen asti sitten ollaan khh:lla. =)
Äitiysavustusrahan sain eilen. Eli mä en ottanu laatikkoa tällä kertaa, vaan päätin ottaa rahana, kun en siitä pakkauksesta mitään tarttee.
Ja neuvolakin oli eilen. Kaikki ok, ulkosuu vähän auennut ja pehmennyt, mutta ihan normaalia kuulemma tässä vaiheessa, kun odottaa toista. Ei muita vaivoja. Tota
valkkaria on mullakin, mutta kulkaas niiiiiiiiiiiiiiin paljon vähemmän kuin esikoisesta, että en oo kiinnittäny huomiota.
Esikoisesta jouduin käymään äitipolilla tarkistuksessa, ettei ole lapsivettä..
Kaikki
vauvanvaatteet pesen uusiksi, ne, jotka on meidän omia, ne, jotka on saatu ja ne, jotka olen ostanut uutena.
Nuo omatkin, vaikka ovatkin itse pestyjä, ovat sen verran "kaapistuneet", että pesen ne vielä ennen käyttöönottoa. Sain lisäksi viikonloppuna niin ison läjän käytettyjä, hyväkuntoisia, että totesin, et meillä on nyt kaikki mahdollinen vaate, mitä toukkis voi tarvita hyvin pitkään aikaan.
Muita hankintoja ei olla vielä tehty. Myyn meidän esikoisen käyttämiä vaunuja pois, kun tartteis ostaa toisenlaiset tilalle (jotta saan tytöllekin istumapaikan), mutta eivät oo vielä menneet. Kyselyjä on tullut, mutta huutoja ei. ...saas nähdä, en ota asiasta ressiä. Jos eivät sitten mene, niin sit meillä vaan on kahdet vaunut hetken aikaa. Myyn sit toiset pois joskus.
Mut joh, se pitäs taas töitä kuulemma tehdä...
T. Kärppä ja toukkis 26+3