Nelli: Täällä on ollut vähän "samanlaista", joinakin päivinä vauva liikkuu ihan hirveästi ja sitten taas voi olla pari-kolme päivää, että liikkeitä tuntuu siis todella vähän... Pari viikkoa sitten soitin neuvolaan tästä asiasta ja sieltä sanottiin, että näillä viikoilla riittää että vauvan liikkeet tuntuu joka päivä, ei tarvi sitä liikelaskentaa tehdä... Tossa kans yks päivä ajattelin että nyt mä kyllä soitan äippäpolille, kun liikkeet oli tuntunu vaan aamusta ja sit ihan vähän illasta ja seuraavana päivänä ei ollu tuntunu taas mitään puoleenpäivään mennessäkään... Mutta, nyt on vauva taas liikkunut oikein pontevasti koko viikonlopun, jopa viime yönä niin etten saanut nukuttua.
Mutta soita, jos sulla on huoli, onhan se parempi niin saa mielenrauhan!
Liikkeistä vielä sen verran, että ootteko huomanneet vauvallanne jotain unirytmiä? Mä en ole sellasta huomannut tällä vesselillä, se liikkuu kyllä ihan koska sattuu... Joskus saattaa päivisin olla hiljaista ja liikkeet tuntuu enemmän aamusta ja illasta, mutta taas tänään on ollut kauhea möyrintä päällä vaikka olen ollut töissä ja liikkeellä koko ajan. Ja oi että olen vähän kade teille jotka on jo tunteneet vauvan jalan tms.
Täällä ei sellasta oo tuntunu, mutta varmaan toi etuseinämäistukka vaimentaa. En kyllä osais erottaa vauvan ruumiinosia, sen vaan tiedän kuinka päin se on sen perusteella missä potkut tuntuu. Ja vauva tosiaan pyörii ja hyörii paljon, on ihan miten päin sattuu koko ajan.
Huomasin eilen aamulla suihkussa, että mulla taitaa tulla masuun sellanen ruskea viiva, linea negra vai mikä onkaan... Se jatkuu navan yläpuolelle asti.
Mun masu on ihan valtava (ainakin siltä tuntuu) ja odotan jännityksellä viikon päästä olevaa neuvolaa, jos ne sanoo jotain että sf-mitta on liian iso tms... Painosta ainakin tulee huomautusta, sitä on tullu ihan kauheasti lisää! :ashamed:
Mä haaveilen kanssa siitä että voisin
äippäloman jälkeen jäädä hoitamaan lasta kotiin, mutta sen näkee sitten miten onnistuu, riippuu vähän miehen työtilanteesta jne. Mutta jos nyt ainakin siihen asti olisin että lapsi ois vuoden vanha, mielelläni tietysti kauemmin.
Naneni: Täällä sama, hormonit hyrrää ja kaikki pistää itkettämään ja ahdistamaan. Vähän rasittavaa välillä.
Mies-parka, se on ihan ihmeissään...
~ Merve ja masupoika 25+6 (huomenna poksuu 26+0 :heart