Sinizii: Ihana kuulla, että tilanne on suht positiivinen. Jaksamista sairaalaelämään, ei varmasti ole helppoa!
Repa: Älä murehdi! Mulla oli ekassa raskaudessa vain se keskimmäinen arvo hieman yli ja kotimittauksissa vain pari kertaa heittoa koko raskauden aikana. Ja söin mehujäätä yms. Mulla heitot tuli aina vaaleasta leivästä ja/tai tuoremehusta, jotenkin kroppa ei vaan sulattanut niitä. Karkkia ja limpparia pystyin kyllä vetämään
Kunhan rupeat kotona mittailemaan, niin huomaat kyllä mikä nostaa arvoja ja mikä ei. Sillä se sitten suttaantuu, ei kaikkia hiilareita tarvitse välttää! Mulla toinen rasitus edessä huomenna ja sen verran on ollut kotimittauksissa nyt heittoja, että uskon rd-diagnoosin saavani. Mutta se ei mua haittaa, kun sen on jo kerran läpikäynyt. Vauvatkin on mulla olleet täysin normaalikokoisia, eikä heillä ole ollut mitään heittoja sokeriarvoissa.
Turvakaukalosta: Meille tulee Baby Safe Plus SHR -kaukalo ja siihen turvavyötelakka. Toisessa autossa on isofix, mutta päädyttiin tuohon turvavyötelakkaan, kun sitä on kuulemma helpompi asemoida niin, että myös toiset istuimet mahtuu takapenkille. Isofix-telakan kanssa ei olisi mahtunut. Meillä oli myös edellisillä Baby Safe -kaukalo ja todettiin se silloin niin hyväksi, että haluttiin taas samanlainen. Meille tulee Gessleinin vaunut, joihin kaukalon saa kiinni.
ON: Tänään oli neuvola ja painoa tullut 290 g per viikko, eli uskomattoman vähän huomioiden, että mässytyttää ihan hirveästi varsinkin iltaisin. Yhteensä painonnousua nyt 7 kiloa. Kaikki muutenkin kunnossa, hb edelleen 117, mutta väsymystä on kyllä aikalailla. Influenssarokotetta tarjottiin, mutta kieltäydyin kauniisti. En aio sitä ottaa, vaikka riskiryhmään astman takia kuulunkin.
Mulla enää 4 viikkoa töitä ja sitten lomien kautta äippikselle. Äkkiä se aika sitten menee, vaikka jossain vaiheessa tuntui, että äitiysloman alkuun on ikuisuus!
Vitsi kun syöpötyttää, mutta ei voi mitään vetää, kun aamulla on se sokerirasitus....TYLSÄÄ!
Commander ja Pepe 26+0 POKS!