Ainakun minä olen pitänyt niin siellä on leikitty jotain tälläisiä leikkejä:
Murhaajaleikki
Vanha kunnon Murhaaja-leikki pitää pintansa Halloweeninakin. Halloweenina ei tarvitse kainostella, tämä leikki toimii vanhemmallakin iällä. Muistatko säännöt?
Leikin ensimmäinen askel on lappujen nosto. Yhdessä lapussa on risti, yhdessä P ja loput ovat tyhjiä. Risti leimaa nostajansa murhaajaksi, P poliisiksi.
Varsinainen leikki alkaa kun valot sammutetaan ja murhaaja ryhtyy toimeen. Kun joku tuntee ristinmerkin selässään hän on mennyttä ja kaatuu koristen maahan. Poliisi, joka on viereisessä huoneessa saapuu paikalle ja laittaa valot päälle. Poliisi kuulustelee kaikkia vielä elossa olevia, missä he olivat murhan tapahtuessa, kenen kanssa ja mitä tehden. Poliisi saa arvata kerran kuka murhaaja oli, jos hän arvaa oikein peli päättyy, mutta jos hän ei osu oikeaan, murhaaja jatkaa hirmutekojaan.
Kynttiläsäikytys
Valitaan pari vapaa ehtoista joiden silmät sidotaan huivilla. muut katsovat. kun kaikilla on silmät sidottuina heidän suunsa teipataan ilmastointi teipillä. heidät käsketään lattialle mahalleen makaamaan kasvot kyljellään. Sitten sanotaan että asetan nyt kynttilän päänne päälle ja että olkaa varovaisia, ihan hiljaa ja liikkumatta ettei se tipahda. kaikkien päiden päällä on kuitenkin siis oikea kynttilä. Sitten raapaistaan tuli tikkua. Ja muka sytytetään heidän päällä olevat kynttilät. ne menee ihan paniikkiin ja sanotaan että se voittaa jonka kynttilä ei tipahda. =)
ja kaikke muuta vastaavaa.
Yleensä koristelu o suoritettu kartoingeista, vaahteranlehdistä, karkeista ja sen sellaisista.
Olen joskus tehnyt näin:
Mennään rinkiin istumaan. Ja otetaan nukke. Jokaisen on pussattava nukkea paikkaan jonka he itse saavat valita. Yhdessä voidaan kuitenkin sopia mihin tiettyihin paikkoihin EI saa pussata. Sitten kun jokainen on pussannut sitä johonkin, hänen on pussattava oikealla puolella istuvaa henkilöä siihen paikkaan. Se on aika hauskaa