Ihana tunne..kun kukaan ei välitä sinusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei itsestänikään välitetä eikä se niin ihanaa. Laumassa olevat eläimet välittää itsestäni eniten oon huomannut se on ihanaa. Ne on huolissaan siitä nousenhan sängystä enhän hukkunut suihkun penkille ei nyt vaan sattuisi mitään ne ikävöi itseäni ja olin nukkumassa tai pesuhuoneessa. Niille on ollut liikaa ihoinfektio ja itselleni käynyt tapaturma. Ne on siis ötököitä erilaisia kärpäsiä ja niitä jotka on seiteissään ja syö kärpäsiä. Ne on kiintyneet itseeni. Ne on huolissaan kuukautisistanikin housuissa laastari ja siinä on veri.
♈Meri♈

Mikään ei ole ihmiselle parempaa seuraa kun ihminen itse.
Täysin totta. Sieluni lepää, kun istun tuolissani hiljaisuudessa. Kaukaa kuuluu vain työkoneen hurina ja räjähdyksiä työmaalta. Ketään en kaipaan eikä ketään ole ikävä. Kaikkiin kysymyksiin ihminen ei saa elämänsä aikana lopullisia vastauksia, mutta ei ole tarvekaan.
Mainitsin toisessa jo poistetussa viestissäni tämän aamuisen aamuhartauden, jossa Laura Kolbe puhuu sivistyksestä.
Kuudes eli viimeinen osa hänen tämän kesän aamuhartauksista. Menneille asioille en voi mitään, mutta tästä hetkestä ja tulevaisuudesta päätän miten vietän aikani ja missä seurassa.

Täysin totta. Sieluni lepää, kun istun tuolissani hiljaisuudessa. Kaukaa kuuluu vain työkoneen hurina ja räjähdyksiä työmaalta. Ketään en kaipaa eikä ketään ole ikävä. Kaikkiin kysymyksiin ihminen ei saa elämänsä aikana lopullisia vastauksia, mutta ei ole tarvekaan.
Mainitsin toisessa jo poistetussa viestissäni tämän aamuisen aamuhartauden, jossa Laura Kolbe puhuu sivistyksestä.
Kuudes eli viimeinen osa hänen tämän kesän aamuhartauksista. Menneille asioille en voi mitään, mutta tästä hetkestä ja tulevaisuudesta päätän miten vietän aikani ja missä seurassa.
Rauha ja hiljaisuus. Tähän olotilaan moni kaipaa maailman melskeiden keskellä.

Siksi yksinäisyyttä ei pidä pelätä. Yksinäisyyttä pelätään turhaan. Yksin yksinäisenä voi olla isossa hilpeässä seurassa.
Yksinäisyys on eri asia kuin olla yksin. Olen suurimman osan ajasta yksin, mutta yksinäisyyttä olen kokenut elämässäni vain pari kertaa. Se on inhottava tunne. On pitkälti ihmisen ominaisuuksista kiinni kaipaako seuraa vai viihtyykö paremmin omissa oloissaan.

Kirjoitin hakusanaksi ”mitä on rakkaus”. Sain vastaukden, jossa seuraava lause:
Itsensä rakastaminen: Armollisuutta ja huolenpitoa omasta hyvinvoinnista

Pidän itsestäni hyvää huolta ettei kaukana asuvien läheisteni tarvitse olla minusta huolissaan.
Laura Kolbe puhuu aamuhartaudessa aiheena kotiseuturakkaus, että koti on siellä missä minä olen. Olen koti-ihminen ja aina kiinnyn paikkoihin missä asun matkoillani.
Seuraavaksi jatkan katsomista Yle Teeman italialaista sarjaa, jossa naispoliisi tutkii naamiaisjuhlassa sattunutta kuolemantapausta. Naureskelin kassakaapin italian kieliselle sanalle, joka on vapaasti suomennettuna vahva talo ellen väärin kuullut.

Yhteistyössä