H
Halloween juhlaa :)
Vieras
Halloweeniin on viellä pari kuukautta mutta olen alkanut itse suunnittelemaan Täysillä
.
Itse olen Lähtenyt suunnitelemaan Juhlaa näin: Paikka kannattaa olla Vanha vintti tai joku sellainen 8) Itse pidän Kammottavat juhlat eräällä navetan vintillä. Halloween juhlieni ohjelma: No ajattelin Kummitus Huonetta, Kammotus kierrosta, Aave Tarinoita, Ja Kauhu asu pukukilpailua.
Ja This is Halloween leikkiä. Kammottava Ruoka: Sipsit Joiten sekaan on pistetty muovisia Hämähäkkejä, Karkkeja joiten seassa on Muovi ötököitä, Tiskiaine boolia Coca colaa oikeasti
Luuranko jäätelö kakkua, Hämä hakki muffinit, Hämähäkki keksit Ja Vihreä booli. Suola tikkuja joihin on laitettu lakut "Luudat". Koristelu: Koristelen Teko kynttilöillä vintin ja hämähäkin seitillä. Luurangolla, Oikeilla kurpitsoilla Aave koristeella Ja muilla kauhu koristuksilla. Pöytä: Pöydän koristuskin tulee olemaan kammottava, Esim: Pääkallo kynttilöillä, Pöytäliina: Kannattaa olla vanhasta jätesäkistä tehty. Tässä oli ainekin minun Halloween juhlien Koristelut yms.. 
Itse olen Lähtenyt suunnitelemaan Juhlaa näin: Paikka kannattaa olla Vanha vintti tai joku sellainen 8) Itse pidän Kammottavat juhlat eräällä navetan vintillä. Halloween juhlieni ohjelma: No ajattelin Kummitus Huonetta, Kammotus kierrosta, Aave Tarinoita, Ja Kauhu asu pukukilpailua.