Halloween juhlat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KattiMatikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halloweeniin on viellä pari kuukautta mutta olen alkanut itse suunnittelemaan Täysillä :).
Itse olen Lähtenyt suunnitelemaan Juhlaa näin: Paikka kannattaa olla Vanha vintti tai joku sellainen 8) Itse pidän Kammottavat juhlat eräällä navetan vintillä. Halloween juhlieni ohjelma: No ajattelin Kummitus Huonetta, Kammotus kierrosta, Aave Tarinoita, Ja Kauhu asu pukukilpailua. :D Ja This is Halloween leikkiä. Kammottava Ruoka: Sipsit Joiten sekaan on pistetty muovisia Hämähäkkejä, Karkkeja joiten seassa on Muovi ötököitä, Tiskiaine boolia Coca colaa oikeasti :) Luuranko jäätelö kakkua, Hämä hakki muffinit, Hämähäkki keksit Ja Vihreä booli. Suola tikkuja joihin on laitettu lakut "Luudat". Koristelu: Koristelen Teko kynttilöillä vintin ja hämähäkin seitillä. Luurangolla, Oikeilla kurpitsoilla Aave koristeella Ja muilla kauhu koristuksilla. Pöytä: Pöydän koristuskin tulee olemaan kammottava, Esim: Pääkallo kynttilöillä, Pöytäliina: Kannattaa olla vanhasta jätesäkistä tehty. Tässä oli ainekin minun Halloween juhlien Koristelut yms.. :D

Täytyy merkkailla, viime vuonna oli ensimmäiset bileet muksuille ja tulee muodostumaan perinteeksi. Muovailimme mm. omar-karkeista sormia ja neniä, hieman elintarvikeväriä vereksi. Irttarihyllystä löytyi matoja, huulia, hämiksiä yms. "kauhusekoitukseksi".

Minä olen tehnyt "kiisselin" lapsille, jota saa möyhiä käsillään... Jotkut ei halua moiseen limaan koskee ja toiset innoissaan painelee käsiään ja puristelee siinä... Joskus on ollut leikkihämäkkkejä siellä.

Spagetilla en olekaan koskaan tehnyt tuota, mutta tänä vuonna voisi sellasenkin laittaa... Saisivat siis kaivella sekä matokippoo, että limakippoo... :D

täs 1 leikki ehotus.on pimee huone missä on yks iso pahvilaatikko siinä on pieni reikä(kolikonkokonen)yks kerrallaa menee sinne ja laittaa kolikon reijstä otta 1 askeleen taakse päin ja joku on mennyt sinne pahvilaatikon sisään ja pommahtaa sielt .....ON PELOTTAVAA USKOKAA :)

Mullois yks meiän klassikko: "peikonräkää" johon kaikki työntää kätensä ja kahmii sitä

Peikonräkä tehdään sekoittamalla perunajauhoja ja vettä yhteen, ja sitä voi värjätä elintarvikeväreillä

Kannattaa kattoo joku hyvä kauhuleffa, :P Ja sit syödä kaikkii herkkuja 8) Ja sit kannattais keksii jotain hyvää boolia :) Esim, - Coca colasta "Tiskivettä" tai Punaisesta limsasta "Veri booli" Tai sitten jotain "Nakkisormia" Jos joku haluu syödä sellasta P a s k a a 8)... Ja ohjelmassa vois olla vaikka jotain "Yliluonnolisten juttujen " Kertomista :) Täs oliki,

Oon 13 w ja pidän neljännet halloweenjuhlat.
Ruokajuttuja:
Meiän bileissä on ollu välis sillee et jokainen tuo jotain herkkuu sinne. Appelsiinistä voi tehä pikku purkkeja sillee et kuopii ne appelsiinit sisält pois ja leikkaa pohjan varovasti tasase nii ettei tuu reikää. Sit tehään siihen varovatsi veitsel silmät ja suu niin ettei tuu reikää. Sinne voi laittaa jotain :) joo kaikki ymmärs? ;D Sit on ollu sipsei ja juustonaksui joihin oli sekaan laitettu verisiä sipsei ja juustonaksui. (värjätty elintarvikeväreil) Sit on ollu sellanen kissan hiekkalaatikkokakku jonka joku linkkas tossa ylempänä.

Koristeet:
Ihan perus kartonkisii haamui, kurpitsoi ja lepakkoi seiniin. WCn peiliin kirjotettiin huulipunalla Wanted, dead or alive, ja sit siin peilis näky tietysti se tyyppi :D Sit oli esim nukke jolla oli päässä semmonen halloveen naamari. Ja sit niist mustist ja oransseist jätesäkeist pöytäliinaa ja hapsui oviin yms.

Ohjelmaa:
Sellanen kauhurata et piittettiin taloyhtiön kartta, ja sinne rasteja. Sit piti käydä niillä rasteilla pareittain (yks pari kerrallaan) ja yhel rastil esim oli muka löytyny kuollut tyyppi ja sit piti kokeilla sen silmämunaa, eli puolikas tomaatti ja sormi piti työntää sinne. Sit oli maizena jauhosta tehty semmost paksuu mömmöö jos oli katkottuja kyniä ja se oli mahalaukku jossa oli katkenneita luita. Ne tehtiin siis silmät sidottuna. Sit lopuks oli sellanen iso pahvilaatikko jossa mun sisko oli, ja se laitto sielt sellast noidannaurunauhotusta. Siin pahvilaatikos luki Kurkista jos uskallat, ja sit ne kurkisti nii mun sisko hyppäs sielt sellanen kauhee naamari pääs :D se oli kiva

Elikkäs. Ollaan porukan kanssa noin 15-16 vuotiaita ja kaikki itseasiassa edustavat jotain tyyliä. Itse olen emogootti, joten vaatekaapista löytyy mukavasti joka vuosi jotakin halloween juhliin.
Ongelmaksi muodostuukin, että tuskin ketään on järin innostunut mihinkään makarooniin kätensä pistämään. Eli luonnollisesti katsotaan kauhuleffaa ja mässätään vain. (halloween juhlat ovat perinne 1- luokalta asti ja joka vuosi tästä ryhmästä yksi henkilö pitää juhlat)
Tänä vuonna on minun vuoroni. Tarjottavaksi en niinkään 'koristele' tai leivo mitään, että pari mustaa kynttilää ja jotain sellaista saa riittää. Tuli vain mieleen,että siinä 11- vuotiaina laitettiin joskus pihalle parista laudasta nopeasti väsätty risti ja sitten tuolla kumikäsine+pakastin teksiikalla tehdyt kädet haudan juureen ja ristin taakse taskulammpu/kynttilä ym. On jännän näköistä kun on pimeetä ;)

Minä ja kaverini ollaan 17-19-vuotiaita eli me ei ihan mitään kummitusratoja jakseta kierrellä, mutta ollaan leikitty just murhaajaa ja sit tämmöst vampyyrileikkiä:
Yks henkilöistä on pelinjohtaja joka valitsee joukosta vampyyrin (ainoastaan vampyyri&pelinjohtaja tietävät kuka on vampyyri) ja sit vaan seuraa peliä sivusta ja keskeyttää sit lopulta kun ollaan leikitty tarpeeks. Leikki menee sillein että sammutetaan valot, ja kaikki menee ensin jonnekkin talossa, ei tarvii mennä piiloon mutta etsii kuitenkin oman paikan. Sit lähetään siellä pimeessä silmät kiinni hapuilemaan eteenpäin kädet ojossa zombityyliin. Kun kohtaa jonkun toisen ihmisen, molemmat laittaa kädet toistensa kaulalle kuristusotteeseen. Jos kumpikaan ei oo vampyyri, ollaan vaan hiljaa, lasketaan kädet pois ja jatketaan matkaa. Jos toinen henkilöistä taas on vampyyri, kun kädet on laitettu kaulalle vampyyri kiljasee kovaan ääneen ja näin toisestakin vielä ei-vampyyristä tulee vampyyri. Kun vampyyri ja vampyyri kohtaa, molemmat kiljasee ja molemmat muuttuu taas normaaleiks.
Leikki saattaa siis kestää tosi kauan ku tossa ei välttämättä päästä ikinä mihinkään loppuun ettei olis vampyyrejä :D Jos haluu lisätä sekavuutta, voi valita leikkiin myös parantajan, joka aina tavatessaan vampyyrin silittää sen päätä ja muuttaa sen normaaliks (sillon leikki saattaa loppuakin joskus).

Yhteistyössä