Halloween juhlat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KattiMatikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva halloween leikki olisi semmoin että:
Lapset laitetaan rinkiin, riinkiin laitetaan kiertämään nukke, johonka jokainen lapsi pussaa(ihan mihin vain) , sitten ylätyksenä sanotaan , että" Mihin pussasit nukke, pussa siihen paikkaan vierustoveriasi".

Elikkä keskustelu taitaa olla aikas kuollut, mutta ittelläni on ollu esim. "mukavia" leikkejä/pelejä/ratoja, lemppareita on ollut ainakin "faaraon hauta" elikkäs jokin huone valaistaan hämärästi vaikka myrskylyhdyillä, ja jonnekin piilotetaan vessapaperiin kääritty vauvanukke, jos ei isoa huonetta löydy voi käyttää isompaa aluetta tai vaikka koko taloa. Sitten vain kaverit etsimään "faaraovauvaa" ja selvittämään sen arvoitusta. Toinen on ollut myös kauhurata, olemme esimerkiksi kavereitteni kanssa kiinnittäneet villalangalla vauvanukkeja roikkumaan esim. hyllystä, kuin ne olisi hirtetty. Kauhurata tänä vuonna tulee päättymään johonkin murhattuun naiseen (pumpulinukkeen) joka löytyy joko veden pohjalta taskulampun avulla tai sitten se kelluu pinnalla. Löydöksestä alkaa sitten seikkailu, jossa selvitetään, miten jokin paha voima on tappanut neidon. Myös pakastearkusta löytyy ilkeän pellen naama ja uhkaava viesti. 3. lk pikkusiskoni tekee kavereittensa kanssa perinteisempiä leikkejä, kuten myrkkykarkkia, eli pöydällä on erilaisia karkkeja, joista pelaajat valitsevat myrkkykarkin. Sitä ennen on valittu yksi vapaaehtoinen, joka on mennyt toiseen huoneeseen ja kun hän tulee, hän alkaa ottamaan karkkeja. Jos hän ottaa myrkkykarkin, muut huutavat "MYRKKYKARKKI!!" ja pelaaja saa syödä kaikki siihen mennessä saamansa karkit. Toinen on pelotushippa, eli yksi laittaa kauhunaamion päähänsä ja menee jonnekin ulos pimeään piiloon. Sitten toimen tulee taskulampun kanssa etsimään kauhuhenkilöä, joka pelästyttää toisen ja alkaa jahdata tätä. Jos toinen ehtii aiemmin sovittuun turvapaikkaan, hän on turvassa, mutta jos hänet otetaan kiinni, hän joutuu pukeutumaan kauhuhenkilöksi. Itse pidän yökylähalloweenin tod. näk. 2.-3.11. Tai siis itse olen 12, joten minä ja kaverini teemme keskiyön ratoja ja sellaista, joten alkuillasta pikkusiskoni viettää "pienempien lasten" juhlia. Teemme tämän aivan siksi, että pari vuotta taaksepäin siskoni ja hänen kaverinsa pelkäsivät aivan hirveästi Halloween Theme-musiikkia ja pelkäsivät myös hämähäkkirataa, joten lopulta valot pistettiin päälle, tanssittiin Ipanapan tahdissa ja leikittiin poneilla! :D Ideat eivät tosin sovi hirveän nuorille, naapurimmekin pelkäsi viisivuotiaana hirveästi kellarissa ulvovaa kummitusta. :)

Kaikki on ihan hiljaa jossain pimeessä paikassa sanotaan et kaiikki on ihan hiljaa myös itte mut oikeesti liikkuu siä ja peläyttelee muita sit jos kiljasee niin tippuu pelistä

Kurpitsa päähän ja menoks, kattelevat sitte mitä tekevät. Kannattaa varata pari pulloa suomiviinaa, meidän lasten juhlissa ainakin tykättiin! Sitten voisi myös kaataa bensaa vieraitten päälle ja heittää tulitikun päälle, kattelevat sitte mitä tekevät.

ruuaks iha perus mättöö

Joku on viltin alla vieraat ovat kaikki eri huoneissa paitsi yks joka on siis kisahuoneessa katsoja hakee vuorotellen lapsen yksi kerrallaan ja heidän pitää arvata kuka siellä on siis viltin alla .

minä teen niin että teen pieniä pullia ja niihin laitan punaista ja sinistä väri ainetta sitten laitan niihin rusinan sinisen väri aineen rusinan ympärille niin niistä tulee silmämuna pullia. :D ne on karmivia

miten te teette halloweeneistä karmivia ? minä en saa vaikka mitä tekisin kukaan ei säikähdä auttakaa minua !!!on paljon pelottavia juttuja , mutta ne on sellaisia joita kukaan ei säikähdä

Bloody mary on aina pelottava haloweenina joten käyttäkää se hyväksi.Afro cirkus ei ole kovin hallowee mainen joten sitä teema en suosittele käyttämään.

Nyt antamaan kaikki hyviä ideoita halloween juhlien järjestämiseen lapsille! Kyseessä siis esikouluikäisistä 6. luokkalaisiin ikäiset lapset. Ohjelmaa, syötävää...!?

urban legenda. Millä voisit pelotella joka nyt ei lapsilta vie yö unia. Webbi kamera (ihan harmiton joka vaikka kuvaa tomaattien kasvuu sellasikin löytyy). Sanot hunted jos näätte niin kertokaa ei tule löytämään. Se on mitä niille sanoo. Ja yleisin vastaus sinä huijaat!

Pannaan roikkuu jostai esim loistavia luurankoja ja annetaan vaik 1 min pitää laskee kui monet löytää ja pitää kirjoittaa sit paperille lähimmälle osunut voittaa

Mulla on launtaina halloween juhlat! Ja sinnne tulis 5 tyyppi.. Voisitteko kertoo mitä siellä tehtäisi????????????? Pliide! Ja me ollaan sit 13v et ei mitä pikku juttuja-.-

no me kavereitten kaa mennään jollekkin meistä aina vuorotellen yöks (muulloinkin ku halloweeninä). Ja ollaa sovittu sillee et kaikki tuo jotain syötävää, yleensä karkit, sipsit yms.... Ja sit jossai vaihees iltaa aletaa kattoo kauhuleffaa (kaikki me rakastetaa kauhuleffoja <3). No sit sen leffan jälkee yleensä vielä syyään jotaiki ja jutellaan asioista, ollaan esim. Totuutta ja tehtävää....ja sit vaa sekoillaa sielä sokerihumalas.......ja nukutaa sellaset 3tuntia..jos nukutaan ollenkaan! Voin kyl sanoo et aina on ollu iha parasta! <3

Yhteistyössä