Halloween juhlat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KattiMatikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite oon 11.v ja joo ajattelin tehä tänä vuonna mun yhen ystävän kanssa juhlat niillä:D Mut olisko jotai ideoita mitä siellä vois tehdä?? Ja ne on yökylä bileet. Siel on 4 tyyppii:)

Jos ei saa kurpitsaa, niin ovi tedä myös appelsiini lyhdyn. En suosittele pitämään sisällä, koska se kuumuu (se on niin pieni)

Br-lelu kaupasta saa paljon krääsää ;D (Ostin just sielä luurangon ja sellaisia oven peittäviä koristeita)

Halloween musiikkia.

Voit tietty itsekki askarrella jotaki. Itse olen niin laiska etten jaksa, vaan suurin osa on kaupasta

Käytä edellis vuosien halloween tavaroita

Tee etsintä kuulutuksia ja laita niitä seiniin/ omaan pihaan tuomaan tunnelmaa

Nuket on pelottavia! Varsinkin kun siroittelet niiden päälle vehnäjauhoja ;D

Tuikkunen on myös mukavaa tekemistä (n.8-16 vuotiaille) Eli mennään pihalle esim. metsään yksi laskee kolmeen kymmeneen ja muut juoksee metsään piloon taskulamppujen kanssa ja jos etsijä ei meinaa millään löytää niin voi huutaa että valomerkki (Piilossa olevat aukaisevat ja sulkevat taskulamput) Etsijälläkin on siis tietysti oma taskulamppu ;D

Lyhdyt kuuluu asiaan. Eli lyhtyjä pihalle

Kynttilöitä sisälle?

Oliko näistä jotain apua? Näiden mukaan ainakin itese ajattelin pitää juhlat ;)

Minä ja kaverini ollaan 17-19-vuotiaita eli me ei ihan mitään kummitusratoja jakseta kierrellä, mutta ollaan leikitty just murhaajaa ja sit tämmöst vampyyrileikkiä:
Yks henkilöistä on pelinjohtaja joka valitsee joukosta vampyyrin (ainoastaan vampyyri&pelinjohtaja tietävät kuka on vampyyri) ja sit vaan seuraa peliä sivusta ja keskeyttää sit lopulta kun ollaan leikitty tarpeeks. Leikki menee sillein että sammutetaan valot, ja kaikki menee ensin jonnekkin talossa, ei tarvii mennä piiloon mutta etsii kuitenkin oman paikan. Sit lähetään siellä pimeessä silmät kiinni hapuilemaan eteenpäin kädet ojossa zombityyliin. Kun kohtaa jonkun toisen ihmisen, molemmat laittaa kädet toistensa kaulalle kuristusotteeseen. Jos kumpikaan ei oo vampyyri, ollaan vaan hiljaa, lasketaan kädet pois ja jatketaan matkaa. Jos toinen henkilöistä taas on vampyyri, kun kädet on laitettu kaulalle vampyyri kiljasee kovaan ääneen ja näin toisestakin vielä ei-vampyyristä tulee vampyyri. Kun vampyyri ja vampyyri kohtaa, molemmat kiljasee ja molemmat muuttuu taas normaaleiks.
Leikki saattaa siis kestää tosi kauan ku tossa ei välttämättä päästä ikinä mihinkään loppuun ettei olis vampyyrejä :D Jos haluu lisätä sekavuutta, voi valita leikkiin myös parantajan, joka aina tavatessaan vampyyrin silittää sen päätä ja muuttaa sen normaaliks (sillon leikki saattaa loppuakin joskus).

EI liian isolla eikä liian pienellä porukalla tämä on ihan P-A-R-A-S!!!

Yhteistyössä