Halloween juhlat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KattiMatikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli leikkaa tomaatti puoliksi ja kurkkua suunnilleen lapsen pikkurilin verran sit laita tomaatti sen päälle sit jos olis sitä valkoista piparkakkukoristetta (syötävää) niin pisteitä sillä niin siinä on teille kärpässieniä;)

myös nakeista voi tehdä sormia ja lihapullista kakkapökäleitä ;) netistä löytyy koristeluvinkkejäkin

Ainakun minä olen pitänyt niin siellä on leikitty jotain tälläisiä leikkejä:
Murhaajaleikki
Vanha kunnon Murhaaja-leikki pitää pintansa Halloweeninakin. Halloweenina ei tarvitse kainostella, tämä leikki toimii vanhemmallakin iällä. Muistatko säännöt?
Leikin ensimmäinen askel on lappujen nosto. Yhdessä lapussa on risti, yhdessä P ja loput ovat tyhjiä. Risti leimaa nostajansa murhaajaksi, P poliisiksi.
Varsinainen leikki alkaa kun valot sammutetaan ja murhaaja ryhtyy toimeen. Kun joku tuntee ristinmerkin selässään hän on mennyttä ja kaatuu koristen maahan. Poliisi, joka on viereisessä huoneessa saapuu paikalle ja laittaa valot päälle. Poliisi kuulustelee kaikkia vielä elossa olevia, missä he olivat murhan tapahtuessa, kenen kanssa ja mitä tehden. Poliisi saa arvata kerran kuka murhaaja oli, jos hän arvaa oikein peli päättyy, mutta jos hän ei osu oikeaan, murhaaja jatkaa hirmutekojaan.

Kynttiläsäikytys
Valitaan pari vapaa ehtoista joiden silmät sidotaan huivilla. muut katsovat. kun kaikilla on silmät sidottuina heidän suunsa teipataan ilmastointi teipillä. heidät käsketään lattialle mahalleen makaamaan kasvot kyljellään. Sitten sanotaan että asetan nyt kynttilän päänne päälle ja että olkaa varovaisia, ihan hiljaa ja liikkumatta ettei se tipahda. kaikkien päiden päällä on kuitenkin siis oikea kynttilä. Sitten raapaistaan tuli tikkua. Ja muka sytytetään heidän päällä olevat kynttilät. ne menee ihan paniikkiin ja sanotaan että se voittaa jonka kynttilä ei tipahda. =)
ja kaikke muuta vastaavaa.

Yleensä koristelu o suoritettu kartoingeista, vaahteranlehdistä, karkeista ja sen sellaisista.
Olen joskus tehnyt näin:

Mennään rinkiin istumaan. Ja otetaan nukke. Jokaisen on pussattava nukkea paikkaan jonka he itse saavat valita. Yhdessä voidaan kuitenkin sopia mihin tiettyihin paikkoihin EI saa pussata. Sitten kun jokainen on pussannut sitä johonkin, hänen on pussattava oikealla puolella istuvaa henkilöä siihen paikkaan. Se on aika hauskaa:D

Hei kiitos tosi paljon näistä ohjeista. Nyt tulee jo toisen vuoden halloween juhlat. Edelliset oli kyllä kivat.Jos päähän pälkähtää jotain niin kirjoittakaapas vaan koska niistä on hyötyä ainakin minulle...

Meinaan pitää halloweenjuhlat joten mitä voisin laittaa sinne naposteltavaks muuta kui sipsejä ja jotain karkkeja? Tietty siel on paljo limsaa ja sellasta mut en viittis laittaa mitää nakkeja tai sellasta. Vai pitäskö jättää vaa noin. Ja muutenki siel on mun rasittava pikkusisko ja sille tuloo 3 nelosluokkalaista kaveriks ja mun luokalta tuloo ainaki 2 ja varmaa neljä muuta. Onko se huonosti ku on kumminki sen verran ikäeroo et ei voi mitää kauheen kamalaa tehä. Ja 2 pikkusiskon luokalta ja 2 mun luokalta jää yöks nii sinnekki pitäs saada jotain naposteltavaa ku katotaan myöhään illalla joku pelottava elokuva vai pitäskö sit siinäki olla ne karkit, sipsit ja limuu.Ja kaikki nukkuu mun huonees, myös pikkusisko. ja yöllä mennään ulos mun huoneen ikkunasta ja pelleillään siellä sokerihumalas.
Ja myös jotain vinkkejä siihenki mitä siel vois tehä muuta kui totuutta ja tehtävää.
Toivottavasti joku jaksaa antaa mulle jotain vinkkejä ja ei sit mitään sellasii mitä myös jotkut 8-11 vuotiaat teköö. Mut ei kyl mielellään mitää spiritismii tai sitä verinen mary vai joku bloody mary juttuu...
Ja mieluusti mahollisimman pia...! :))

Jep..Mä yleensä teen semmoset juhlat missä on paljon koristeita ja joitain kauhu musiikkeja sitten siinä vaan leikitään ulkona pimeessä piilosta ja vamppyyri hippaa ja pelottelua..se on kivaa xD

Kitty Litter Cake for Halloween - - FabulousFoods.com Tässä hauska kakkuidea. :D :x

kittylitter.jpg

Meillä kun on koira, niin ostetaan sille kaikenlaisia possunkäsiä, sorkkia ym. ydinluita, ja laitetaan niitä koristeeksi. Varmaan aika kammottavaa... Juhlien jälkeen koirakin saa herkutella. =)

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://i508.photobucket.com/albums/s327/kaisa-li/halloween004.jpg&imgrefurl=http://h3nn.vuodatus.net/blog/category/Halloween&usg=__YqLaSb8VRrg95sDqfSbEG1AX-1Q=&h=240&w=320&sz=29&hl=fi&start=7&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=e_DyYt_ok1rEIM:&tbnh=89&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3Dhalloween%2Bkoristeita%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADBS_fiFI290FI290%26tbs%3Disch:1

Olen ensimmäistä kertaa järjestämässä Halloween-juhlia. Lapsia on näillä näkymin 6kpl+ vanhemmat, nuorin 3v ja vanhin 7v.
Helppo suolainen tarjottava on myös itse leivottu patonki, joka on uuniin laitettaessa muotoiltu käärmeen muotoon, eli vähän mutkalle. Kun patonki paistettu ja vähän jäähtynyt, leikkaan selkään v-mallisen täyttöaukon, johon laitan juustoa, kinkkua, kasviksia tai mitä nyt jääkaapissa sitten on. "Pään" kohtaan vaakasuora viilto, jonne esim meetwurstista kieli ulos roikkumaan. Tästä saa siivutettuna myös suolaista naposteltavaa.
Päivällinen on vielä suunnittelun asteella. Teenkö pizzaa, jokaiselle oma, johon juustosta muotoilen hämähäkinverkon, mustasta oliivista hämähäkin, vai teenkö tacosalaatin, johon muotoilen majoneesilla hämähäkinseitin ja reunalle oliivista hämähäkki. Tai sit molemmat.
:vampire:
Varmana leikkikä on, et jokainen saa ilmapallon, johon piirtää tussilla pään. Kilpailijat asettuvat pareittain, toinen seisomaan "kokin" luo tarjoilijaksi, toinen pareista istuu 3-5metrin päässä asiakkaana. Asiakas huutaa: Tarjoilijaa!! Keitossani on pää, jolloin tarjoilija kipittää "asiakkaan"luo, ottaa ilmapallopään kertakäyttölautaselle ja yrittää kuljettaa sen kokille näytille. Nopein voittaa.

valitaan muutama tyyppi esim 3 ja sitten heidän jalat nostetaan niin että he ovat selälleen maassa makaamassa.pidettään jalkoja ylhäällä ja odotetaan jonkun aikaa että jalka puutuu edes vähän sitten aletaan hitaasti laskemaan alas jalkaa. pian alkaa tuntua kun maata ei olisikaan alas voi laittaa jotain ällöttävää ja sanoa että lasken sinut nyt hirviön suuhun yms.

ollaan joskus kokeiltu kivaa on :D

Mun ideo olis sellanen et ottaa sellasen läpinäkyvän muovihaskan ja sitten laittaa sormiks mustat tai punaset vene karkit ja loppu osan täyttää popkorneilla (: se on hauska idea, koska oon tehny monesti sillein mun omiin juhliin..
Munkin mielestä se helmen etsiminen idea on vallan mainio! Jos ei haittaa aijon lainata sitä (:

Ok, elikkäs mä oon järkkäämäss halloweenpartyt, joten tarttisin hyvii vinkkejä! Tosin ei tää foorumi oo ollu elossa niinku päivään, mut silti. Oikeesti, niihin on enää viikko. Pleace help me! (p.s oon kuudennella... ;P)

Voisitteko auttaa keksimään koristeita ja puuhaa minulle ja kaverilleni koska pidämme Halloween juhlat kahdestaan. Olemme 11-vuotiaita emmekä haluaisi mitään vauvojen bileitä. Jotain todella pelottavaa!!!!! Toivoisin, että joku auttaisi tekemisen keksimisessä. Juhlat on la 6.11. Perjantaina viimeistään pitää olla jotain keksitty.

kilpaan tarvitaan vähintään neljä leikkijää yhden silmät sidotaan annetaan hänelle ''haamu'' esim paperinpala sokko antaa haamun jonkun vieressä istuvan syliin ja sanoo ulise ulise aave ja kellä haamu on alkaa ulista sitten sokko yrittää arvata äänestä kuka se on jos hän arvaa oikein tulee ulisijasta uusi sokko.leikkijöiden tulee vaihdella paikkaa leiki aikana ettei sokko muista istuma järjästystä.

mun tän vuotisis halloween juhlissa on sillee et ne saa lukee kauhutarinan,mut mitä mä voisin keksii niistä kysymyksiä? tein kartan jolla ne kulkee meijän talossa ja mietin et mitä rasteja vois olla on jo se tarina juttu ja taikajuoma piste.

Tässä olisi Vinkkejä Halloweeni juhliin: Leikit / Peli- Kummitus Huone Idea: Huivi laitetaan Silmille Henkilö menee Pimeään huoneeseen jossa kuuluu Kauhu musiikkia, Hyvän kammottavan äänen peliin saat Kauhu elokuvasta (Kauna) Myös Kauhu musiikki on hyvää. Sitten Henkilön Huivi otetaan silmiltä pois. Ja Huoneessa on kauhu koristukseja Esim: Muovisia luurankoja, Ja muovisia kurpitsa koristeita, Hämähäkin Seittiä. Toinen Kammottava leikki: Kammo Rata- Ulkona tai sisällä riippuu säästä. Radan varrelle Kannattaa laittaa Joitain ällötyksiä Ja Luurankoja.. Tarjoilut: Tiskiaine juoma Coca colaa voi olla Ja sinne jäinen käsi. Sipsejä joissa on Muovisia hämähäkkejä, Nakki sormet, Karkkeja joissa on muovisiä toukkia :). Esim.

Koristelu: Koti Kannattaa koristella kaameaksi. Muovisilla käsillä pääkalloilla, Ja tietenkin Perinteisillä Kurpitsa löydyillä. Ja Teko kynttilät somistaa kivasti tunnelmaa. Pöydän Liina kannattaa olla Jätesäkistä tehty. Pöytään kannattaa laittaa myös Kammotavia koristeita... :) Siinä oli Halloween Juhliin Ideoita. :)

Yhteistyössä