*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Tervetuloa punkku!

:hug: niille joita paroni tuli piinaamaan!

:heart::heart: plussanneille!

ja PLUSSATUULIA piinailijoille!

Oma napa heittää kohta punaista ilmoille. NEGAn testasin aamulla..... No turha tuhlata siis viimeistä testiä... huoh :headwall::headwall::stick::headwall::headwall:|O
 
Viimeksi muokattu:
Leena77, ONNEA :heart:

Miuski, vieläkö sulla oireita on raskauden suuntaan? Harmi jos nyt ei se plussa tajua tulla! Mutta toivoa on vielä :hug:

(.): Tympiii vaan kovasti, kun ei oireen oiretta :( Se flunssakaan ei tullut, miten voi olla näin pettynyt, kun flunssa ei iskenytkään :D
 
Voi, ihanaa[nepula :heart:! Onnea PLUSSAN johdosta! Toivottavasti meille muillekin se plussa tulisi pian=).

Ja tervetuloa uudet:flower:!

:attn:Kysyinkin tätä jo aikasemmin, mut en oo saanu vastauksia, joten onko miulla toiveita tärpistä, ku lämmöt on ollu pari päivää koholla ja alamahaa juilii:O. En tiiä mitä muuta tää vois olla. Jos en oo raskaana ni meinasin mennä käymään lääkärissä, et josko se keskenmeno on jättäny kohtuun jotain.
Toiveitahan on aina. Mä luulin olevan viime kierrossa "salaa" raskaana, mutta taisin toivoa sitä niin paljon, että kuvittelin oireita itselleni. Tarvii rauhoittua vaan ja uskoa vasta sitä plussaa testissä. :) Eli en osaa neuvoa paremmin. Suurin osa "raskausoireista" voi olla myös tulevia menkkaoireita, joten paha sanoa....
 
Onnea kaikille plussanneille, kolme plussaa oli tainnut tulla. :heart:

Täällä kp 14 ja ovis varmaan käsillä viikonlopun aikana. Ihan iisisti menty tämä kierto ja itseasiassa koko tämä raskauden toivominen on onneksi tämän kierron pysytellyt ihan taka-alalla, niin paljon muuta miettimistä ollut. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Hurjasti plussatuulia kaikille!!=)
 
On mulla Rixutin vielä ne samat "oireet" päällänsä. Aloin jo miettimään tuossa eilen, että olisko tää tosiaan nyt se tärppi, mutta sitten aamuinen nega lannisti. No olkoon, mä kaivoin just kupin siteetkin valmiiksi tuonne ja päätin, että tässä kierrossa en sitten syö niitä vuotoa vähentäviä vaan katson kuinka paljon musta oikein tavaraa irtoaa.... meinaan siis virallisesti ottaa ja listata ja alan kyselemään ykstyisten ultraushintoja, kun alkaa mietityttämään tuo munisten tilanne tuolla... Tässä kierrossa on ollut enemmän kipuja kuin pitkään aikaan nimittäin.
 
hei! anteeks en ole kirjoitellut mitn.pitkään aikaan,tää vauvahaave on ollut vähän taka alalla,mutta nyt tuli taas uusi hinku saada se kolmaskin vielä,nyt kun uusi kierto käynnistyi.

eli mulle voi merkata tonne et kp 7..ja sen yrityskierron voi ottaa vallan pois,kun en niitä yk:ta niinkään laske.

täytyy rauhassa lueskella teiän kuulumisia!
ja hurjasti onnee ketkä saaneet plussan!!=)

tietääkö joku et voiko noista terolut tableteista nousta paino??
 
Onnea plussanneille ihan hirmuisesti!!! :heart:

Täällä ois nää tyhmät välipäivät ovulaation ja menkkojen välissä!!! Kovin ahkerasti peittoja heiluteltiin tossa ovulaation tienoilla... ja aina jäin makoileen jalat kohti kattoa!! :D Heh!!! Mut jotenki vaan taas tiedän ettei nytkään oo tärpänny... semmonen olo on!! :( No mut enpähän pety sit ku menkat alkaa!!
 
Noniin nyt mulla alko tulee ihan runsastavuotoa, kierukka tosiaan otettiin 7.9 pois uskoaskseni kp 9(suunnilleen) pientä tuhrua tullu siitä lähtien,tänään ihan ku menkat joskus aikoinaan...nyt vaan pohdin et onko tämä sitä tyhjennysvuotoa vai sittenkin kuukautiset....?
 
Tämä uusi kaipaisi hieman neuvoja kierukan pois ottaneilta kierron laskemisen kanssa. Kierukka siis poistettiin eilen ja 1.9. olisin laskenut kierron alkaneeksi, silloin kun alkoi 4pvää kestänyt tiputtelu (jota siis oli tullut jo parina aikaisempana kuukauten). Kierto siis kierukan kanssa muutamat viime kuukaudet oli 28, mutta alkoiko tämä kierto sitten silloin1.9. ja voinko odotella ovista ensi viikolle? VAI, jos tästä poistosta jotain vuotoa tulee, niin alkaako se kierto siitä vai miten? Olisi kiva suurin piirtein tietää milloin olisi hyvä aika yrittää ettei ihan koko ajan tarvitse ;)

Nyt olisi tarkoitus yritys kunnolla aloittaa, kaksi aiempaakin tehtailtiin joka-toinen-päivä -tekniikalla, ja niin ajateltiin nytkin. Kun vaan tietäisi tosta kierrosta...
 
Mä en valitettavasti osaa noista kierukka-asioista kommentoida, mutta kommentoin sen, että olen lukenut kyllä kysymyksenne :) Mulla on ollu joku 14v sitten (19 vuotiaana) kuparikierukka joka otettiinkin pois, kun kivut oli hevetilliset ja vuodot 3 vkoa/kk. Olen ymmärtänyt niin, että kannattaa odottaa ne ekat kierukattomat kunnon vuodot ja sen jälkeen vasta alkaa laskemaan niitä päiviä. Korjatkaa jos olen väärässä. Ovulaatiohan saattaa tapahtua ennen tätä ja tulla raskaaksi, mutta raskauden määrittäminen taitaakin olla sitten ihan ultralla varmennettava, jos ei ole hajuakaan hedelmöittymis-ajankohdasta.
 
Mulle lääkäri kyllä sanoi että heti voi alkaa yrittämään, mutten sitten tullut kysyneeksi mistään vuodoista, tyhmänä kun oletin kierron vana menevän kuten nämä muutaman kuukaudet tähänkin asti. Oletin siis ettei kierukan poisto mitään välissä vaikuta. Muuta kun siis mahdollistaa raskauden kun ei ole ehkäisemässä sitä :D

Olenpas mä sekava... No toivotaan että olettamukseni on oikeassa ja ovis olisi siis ensi viikolla :D Tähän asti on kyllä selvästi tuntunut, saas nähdä kuinka nyt on.


Jos joku viittisi päivittää mutkin etusivun listaan, niin kp toivottavasti (luulen ainakin) 10/28 ja lapset tyttö 04 ja poika 06
 
Paljon onnea plussasta Nepula ja Leena77! :heart:

Mulla ollut hirvittävä päänsärky koko päivän ja kaiken lisäksi on taas niin runsaat menkat että vuodan varmaan kohta kuiviin. Että ihan hieno olotila. No, eiköhän tämä tästä.

Minkä merkkisiä ovistestejä suosittelette, siis sellaisia jotka oikesti toimii? Mieluiten nettikaupasta tilattavia. Haluaisin kokeilla jotain toista merkkiä mitä nuo nykyiset on. Viime kierrossa testailin ja joka päivä niihin testeihin tuli vain haaleita viivoja kaksin kappalein. Liekö vika testissä vai enkö ovuloinut ollenkaan...
 
leena77 isot onnittelut! :flower:

kuparikierukkahan on eri asia kun hormonikierukka ja ainakaan hormonikierukassa ei tartte mitään vuotoja ootella vaan antaa palaa vaan heti. ultrallahan sen raskauden tarkan keston pystyy sit määrittämään.

mulla poistettiin kierukka 7.9. ja mulla kun on koko ajan ollu minimenkat ni niitten aikana poistettii ja mitään lisävuotoja ei oo kyllä tullu. eli ovis olis sit niinku reilun vkon päästä suunnilleen. päivittäjälle muuten tiedoksi et mun kierto on aina ollu se 28 päivää et eiköhän se samana pysy. toivottavaahan olis tietty et niitä menkkoja ei enää tulis :whistle:
 
Hirmun paljon onnea plussasta leena77 :heart: :flower:! Tervemenoa odottajiin:wave:!

Täällä edelleen lämpöä ja alamahan juilimista:O. En kyl ymmärrä mitä tää on, jos ei oo merkkejä raskautumisesta. Ikinä ei oo ollu tämmöstä enne kuukautisia, ainut oire niistä on alaselän koskeminen sinä päivänä ku ne alkaa. Meenkin ens perjantaina lääkäriin tutkimuksiin, jos en oo raskaana. Saavat tutkia onko siellä jotain vikana: /.

Ja Miuskille00 piän peukkuja, et se plussa pärähtää testiin eikä täti kaarra paikalle:).

Millonkohan meikä uskaltais testata, ku huomen on jo kp 26;)?!
 
pyyter paljos sun kierto on? jos 28 ni varmaan jo ylihuomenna uskaltaisin testailla. ite sain aika aikasin haamun mut laskin kyl tärpistä ne päivät ku tiesin millon tärppäs. kyllähän noi sun oireet raskausoireilta kuulostaa, toivotaan et plussa tulee :)

meil juhlitaan tänään vanhemman pojan 5-vee synttäreitä, koko päivä yhtä hulinaa, huh! en oo oikee synttäri-ihminen mut pakkohan ne on lapsille järjestää. mulla se hyvä et isäntä tekee kakut ni pääsen aika paljon helpommalla. tänä synttärinä on vuorossa kunkku-kakku, nuorempi sai viimeks salama-kakun :) mä lähen nyt vääntämään mokkapaloja, hauskaa lauantaita kaikille! :wave:
 
Ovistesteistä: Mä en osaa oikein tuohon vastata järkevästi. Citymarketista ja Prismoista saatavilla Pregchek-testeillä olen testannut ja niistä tykkään, mutta kun sain Clearbluen digiovistestillä +, niin Pregchekillä, eikä One step-merkkisillä tullut yhtä vahvoja viivoja liuskatesteihin. Eli niillä mä en saanut 100% varmaa tulosta. Mutta tykkään Pregchekistä ehkä eniten. Tokana tulee Wondfon-liuskat (tosi vahvat viivat, vaikkei olisi edes ovista, mikä ei tietty ole hyvä) ja kolmantena vasta One stepin. Niin ja digi on paras, mutta kallis.
 

Yhteistyössä