*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Jessi75: Tervetuloa! Laitoin sut listalle mukaan :)

Omaan napaan ei mitään uutta. En testannut tänään, paroni on toistaiseksi pysynyt poissa. Alaselkää juilii mahdottomasti....pyhpahpöh! :vampire:

Haa mä muistin mitä olin tulossa kirjoittamaan!! :kiss: itselleni :D

Mä melkein tirautin itkun tuossa eilen, kun kävin läpi kaikkien kirjoituksia. Olette niin kauniisti laittaneet musta listaemona, että alta pois, kiitos siskot! :hug: :kiss:
Mulla on kadonnut osa "oireista" joten taidan olla täällä vielä ihan reippaasti teitin kanssa säätämässä etusivua :D

Ja nyt kuumeista kuopusta hoivaamaan. Jätkä päätti sitten kuuden aikaan, että uni riittää... No tokaluokkalainen meni kasiksi joten eipä sitä nyt olis muutenkaan kuin 6:50 asti saanut nukkua tänään ;)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Miuski! :kiss: Hienoa listaa olet pitänyt, toivottavasti saadaan sut kuitenkin eteenpäin odottajien puolelle.

Mä lähden kuopuksen kanssa verikokeisiin, mielenkiintoinen aamu, kun ei saa antaa syötävää pienelle ollenkaan tänä aamuna. Noh, näytteen jälkeen sitten sairaalan kahvioon syömään heti. Täältä on vielä 25km matkaakin sinne :D
 
pahoittelut menkkojen yllättämille :hug:

itselleni sitten myös ovulaatiottomasta kierrosta kiinnittymisvuotoineen :LOL: tuli puolestaan poikkeuksellisen lyhyt kierto, 27 päivää :confused:

nyt sit jälleen kp 1, en oikein tiedä kuinka taas suhtautua... Oikeasti yritystä ei kauaa takana, mutta mieleen hiipii ajatus josko meille ei enään lapsia suodakaan :(

piti palata paremmalla mielellä takaisin... Vetäydyn siis hetkeksi kuoreeni, ensi viikolla varmaankin parempi fiilis... Hyvää viikonloppua kaikille ja plussa tuulahdukset ovista odottaville sekä loppukiertolaisille!
 
Hei, kaikille kuumeilijoille.Täälä myös yksi kolmatta kaipaileva, entuudestaan löytyy kaks tyttöö 04 ja 05.Meillä mies on jo pidempään kuumeillut ja meikäläinen on jarrutellut...no nyt oon minäkin sitten valmiina uuteen koitokseen ja kuume iski sitten todella kovaa.

kierukka lähti 7.9, kolme viikkoo aiemmin kun oli tarkous,en malttanut vaan odottaa enään...itse poisto oli yllätykseski todella helppo(itse laittaminen pari vuotta sitten oli helvetillistä,sattui aivan kamalasti ja sen jälkeen vuosin päivän verran ihan järkyttävästi nin et jouduin vetää jo lasten housuvaipat jalkaan ),ei sattunut juuri lainkaan ja pientä vuotoo tullut eilen,et seuraavia menkkoja odotellessa.kierukan aikana ei menkkoja juurikaan tullut mutta uskon että mulla ne oli suunnilleen tossa kuun vaihteessa,et uusia vaan odotellen(en usko että keti tärpäis vaikka ovulaatio kaiken järjen mukaan pitäisi kohta olla ovella,edellisiä raskauksia on yritetty noin puoli vuotta joten...)ja eiks pidä ensin odotella et ekat normi menkat ulee...?

mulla sis kp 11/? (viimeksi ollut luonnolliset kuukautiset tooosi kauan aikaa sitten mutta sen muistan että kierto tosi pitkä ja yhtä epäsäännöllinen)täytynee sit alkaa hommailee miehen kans oikeen intensiivisesti et osuis.Meillä nyt ei tietysti ole mitään kirettä sen kanssa mitta toivon että tärppäis vielä tämän vuoden puolella....ihan käytännön syistä.

Mä oon päättänyt että tällä kertaa en tee raskaus testiä ennenkö oikeesti tuntuu siltä tai ois jotain konkreettisia merkkejä siitä,aiemmin aina testailin ilman mitään viitteitä raskaana oloon, enkä vaan kestä sitä ainaista pettymystä mikä siihen liittyy.Mä asennan itteni henkisesti siihen et menee taas se puoli vuotta ainakin,vähemmän pettymyksiä....

tsemppiä sitten vaan kaikille sinne makkarin puolella ja koitetaan muistaa pitää sielä myös hauskaa etti mene vaan suoritukseski,mulla ainakin epätoivossa saattaa olla mielessä vaan vauvat ja vauvat joten helposti sit unohtuu se hauskanpito...
 
Hei!

Isot :hug: tippuneille!! Ja tsemiä, ihan varmasti se mieli kohoaa taas..

Mulla on hyviä uutisia lääkärin jälkeen, elikkä rinnoista ei löytynyt mitään poikkeavaa, rintarauhaset on vaan arat ja kipuilee, on kuulemma jotain mastopatiaa (tän käyn kuuklettaa seuraavaksi :D) ja ihan hormoneista johtuvaa... Toisesta rinnasta löytyi pieni kysta mutta se ei vaivaa mitenkään. Oli kyllä helpotus!

Muutenkin mieliala koholla, koska olin tosiaan viikonloppuna/viikon alussa bongaavani oviksen ja se että vaikka ei olis tärpännyt, niin pääsen kuitenkin odottamaan niitä menkkoja! Mullahan on tätä kuvotustakin ollut jo kolmatta viikkoa, uskon itse siis, että pillereiden jäljiltä hormoonit sekaisin, joten josko ne menkat tasaisi tilanteen.

Ja menkkakivut jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....

Isoja tsemppejä ja plussapuhureita kaikille, aletaan puuhaamaan niitä kesävauvoja!

Mulla on itse asiassa esikoinen syntynyt toukokuussa ja kuopus kesäkuussa, niin siihen samaan sarjaan sopisi se kolmaskin :rolleyes:
 
Nyt on pakko tuulettaa, testiin pärähti tänä aamuna selkeä PLUSSA!! Oireitakin on jo sen verran, että kyllä tää nyt näyttäs siltä, että raskaana ollaan :) Km kyllä kummittelee mielessä vielä ja varovainen olo on, mutta kyllä tää nyt suun hymyyn vetää :)
 
Jee!!! Onnea Nepula!!!

Mä tulin vaan kurkkii teit äkkii. En oo saanu aikaseks mentyy odotuspuolelle, kun en kerkee syventyy uuteen puoleen vielä. Ite oon vuotanu taas, mutta ei kai peli ole vielä menetetty...
 
Heipähei kaikille,
Pääsisikö tällainen uusi mukaanne..

Tänään on kierukka viimeinkin poistettu ja yritys kolmannesta voi oikeasti alkaa. Entuudestaan meillä on miltein 6v tyttö ja 4,5v poika.
Kierukan kanssa ei vuotoja ole ollut, mutta viimeisten kolmen kuukauden aikana säännöllisesti havaittujen pienten sävymuutosten ja veriviirujen tuloksena voisin arvella meneillään olevan kp9/28, jos tätä nyt voi kierroksi sanoa ;)

Lääkäri toivotti kovasti tsemppiä ja hieman väitti raskautumisen olven helppoa heti poiston jälkeen. Kovasti kuitenkin yritän ajatella ettei niin ole, jotten tule korkealta ja kovaa sitten muutaman viikon päästä kun kuukautiset alkaa.
 
Hei taas kaikille,mulla käy aika pitkäksi kun oon siraslomalla ni tulee surffiltua täälä kokoajan...Mitä mieltä ootte siitä että tuleeko kierukan poiston jälkeen odotella ne ekat menkat ennenkö "uskaltaa" alkaa yrittää..?ootteko aloittaneen valmistelee kroppaa tulevaan rskauteen jo yritys vaiheessa..niinkun vitamiineja lisäämällä tms..mä alotin jo valmiiks mun löllömahan rasvauksen,aiemmissa raskauksissa venyny niin kovasti ja jättäny paljon runia arpia joten nyt kaikin keinoin jo ennalta ehkäistä uusen syntyä. ..
 
mymosa
Onnea + ja tervetuloa uudet..

Täällä ahistaa ja masentaa niin, että taidan potkia itteni jonnekin, pidetään listoilla ehkä taas huomenna aurinko paistaa. Eilen illalla oli niin äkäinen olo, että ei ihan hetkeen ole ollutkaan. päivällä nauratti ja nyt ei.. illalla pääsis zumbailee, jospa siellä sais purkautua.
 
Onnittelit plussasta Nepula :flower:

Tervetuloa kaikille uusille!!!

JudeD: =) Onneksi kaikki hyvin!!!

En sitten täysin malttanut jättää ovista käyttämättä, eilen heiluteltiin peittoja vaikka tais olla vähän myöhäistä. Jotenkin en vaan jaksa odottaa. Ja jos nyt kävis niin että tärppää, ni eiköhän se kroppakin ole ollut siihen valmis :whistle: En tiedä olinko nyt vähän hullun rohkea??
 
nepula onnittelut! :flower:

pahoittelut pudonneille ja tsemppiä uuteen yritykseen!

punkku ei tarvi oottaa menkkoja, yritystä vaan heti kehiin. ennen piti mut luultavasti kai siks että lasketun ajan määrittäminen oli helpompaa. ultrassahan se kuitenki selvii ni väliäkö sillä alussa on. vitamiineista ja valmistautumisesta, mä alotin tänään greippimehun sekä möllerin hyvää sydämelle b-vitamiinin, omega ja foolihappotabut. tokassa raskaudessa söin kans noita jo ennen raskautta mut greippimehua en oo kokeillu ku raskauduin niin äkkiä. katotaa nyt onko noista apuja.

palaan myöhemmin, nyt tarhan vanheimpainiltaan.

kiitos päivittäjälle kun lisäsit mut :)
 
Mä aattelin kokeillä ovistestejä ens kierrossa, että onko ovista varmasti. Imettäessä ei kuulema välttämättä ovuloi ollenkaan niin tietää sitten senkin...
Mikähän merkki olis edullinen ja hyvä? Huuto.netistä jotain oon katellu.
 
Voi, ihanaa[nepula :heart:! Onnea PLUSSAN johdosta! Toivottavasti meille muillekin se plussa tulisi pian=).

Ja tervetuloa uudet:flower:!

:attn:Kysyinkin tätä jo aikasemmin, mut en oo saanu vastauksia, joten onko miulla toiveita tärpistä, ku lämmöt on ollu pari päivää koholla ja alamahaa juilii:O. En tiiä mitä muuta tää vois olla. Jos en oo raskaana ni meinasin mennä käymään lääkärissä, et josko se keskenmeno on jättäny kohtuun jotain.
 
punkku greippimehun sanotaan paksuntavan ovislimaa ja ilmeisesti myös vahvistaa kohdun limakalvoja (tosta en nyt oo varma) ja et siittiöitten ois siten helpompi kiinnittyä. korjatkaa muut jos jollain varmempaa tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Nepulalle :flower: Onnea! :)
Uusille tervetuloa!
Ja tippuneille pahoittelut.:hug:

Itsellä piinaviikko alkamassa. Ja oireita on..maha on omituisen tuntoinen ja ihan pallo! Tissit tuntuu välillä sille, että voisi alkaa imettämään, kun niin kihelmöi (en siis ole imettänyt vuosikausiin) oireet kyllä viittaa tulevaan tädin tuloon ennemmin kuin raskauteen! Että tämmöstä.:wave:
 
Noniin, vajaan viikon työmatka päättyi vihdoin. Ihanaa olla perheen luona taas! Paljon on tänne taas tullut tekstiä, ihan kaikkea en taas enään muista :ashamed:
Mutta ainakin Dyynille ja Nepulalle ISOT onnittelut!! :kiss:
Kyllä me muutkin kohta perässä varpisti tullaan :)
Ja tervetuloa Jessi75 ja Santtu81 ja Punkku! :wave: (toivottavasti muistin kaikkien nimet oikein)
Sportylle ja muille listan alapäähän tippuneille voimahalit; Uuteen nousuun vaan reippaasti nokka pystyssä siskot :D
ON: en ole siis tässä kuussa pongannut ovista tikuttelusta huolimatta ja nyt tosiaan lähes viikon vietin kokonaan eri maassa ukko-kullastani erossa, joten toivottavasti ei sinä aikana mennyt ohi..
Ennen matkaa kuitenkin koko kierron ajan ollaan oltu erittäin ahkeria makuuhuoneen markkinoilla, joten toivoa kai viellä on. JA TIETYSTI tässä loppukierron lähestyessä olen JÄLLEEN huomaavinani aivan selkeitä raskausoireita :rolleyes:
Siis ihan selvästi lähes koko ajan oksettaa ja eilen sain jopa kovalla yrittämisellä tissistä herutettua tipan jotain vaaleeta maidon näköistä (oikeesti meinas irrota koko tissi kun väkisin puristelin sitä) :LOL: ja nyt kerron vielä täällä siitä... kuinka idiootti voi ihminen ollakkaan. Tänään on nipistellyt TAAS IHAN selvästi alamahaa ja luonnollisestikin yhdistin ne haaveissani johonkin kiinnittymisiin tms. IHAN sama mihin, kunhan löydän yhteyden raskauteen.. Joo, eli hullu mikä hullu!!
Ja Pyyter2: en osaa vastata kysymykseen mutta kyllä mulla joku mielikuva olis takaraivoon jäänyt jostain lämpöjen noususta jne ja samoja alavatsanippailuja toivon itsekkin yhdistettäväksi raskauteen.. eli kai aika samassa veneessä seilataan :)
Ai niin ja ihana kuulla ettei Jude D:n rintavarusteista löytynyt mitään epämääräistä.
Voiskohan viikko mennä nopee et voisin jo jännätä alkaako menkat vai ei.. nyt jo haluisin tehdä testin, joka tietenkin tässä vaiheessa on nega.. Hitto et oon tyhmä!!!! En osta testiä ehkä ollenkaan koska muuten teen sen heti.. taas on olevinaan paha olo.. :x
Apua mä meen pois täältä ennen kuin sekoon lopullisesti.. meen tekee iltapalaa et perse levi viel vähän lisää... :ashamed:
 
Huomenia täältä taustalta! Olen teidän juttuja aina välillä käynyt kurkkimassa.. Muutama plussa on joukkoon tullut:heart: Onnea kovasti:flower:
:hug: niille joita täti piinailee tai elämä muuten potkii..
Mutta nyt ).( tänään tooosi aikaisin (kun pisutti niin valtavasti..)tein r-testin...ja vahva plussa pärähti:heart::heart: Mä oon ihan sekasi...
Yk oli siis nyt 6. Nyt olen täällä sormet ja varpaat ristissä et kaikki menis hyvin!!!!
Plussatuulia!!!!
 

Yhteistyössä