*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

Perhana mikä ruljanssi päästä kirjautumaan sisään... muilla ? ei ehkä ihan tän palstan ongelma....
Tänään tuli sitten suuhun hassu maku ja väsymys...mutta on tosiaan tuo flunssa joten... aika pitkältä tuntuu tämä kierron loppu alku meni niin nopeasti =)
 
Jaahans, mä pakenen bb:tä tänne.... No ei meillä sitä kukaan katso, mutta nassukirjassa velloo jokin megamyrräkkä. Ei pahalla teille jotka siitä ehkä tykkäätte, mutta mä en tajua tollasta.... no kakkaa suoraan sanoen... VAU, mähän osasin olla kiroilematta :LOL:

Omia juttujani tulin tänne höpisemään... Eli tänään oli hetken ihan ok olo ja hoidettiin pikaiset pikkuvessassa varastoon ja sitten taas.... Olen jokin helvatan vappupallo joka meinasi oksentaa ottaessaan buranan hammassärkyyn... Mulla repii niin perhanasti tuolla alhaalla aina kun nousen ylös ja mies söpösti toteaa aina hiljaa, että "vauva se siellä koettaa kiinnittyä kovasti"... aika suloista oikeasti :)

Noh, huomenna olis ton kuopuksen synttärit ja aamusta heti vieraita tulossa joten olis pare saada toi pallo pierrettyä tosta veke..... ja turvotus.... mä taidan sitoa itseni elmu kelmun kanssa kasaan ettei tule kysymyksiä ilmoille, kun tästä yrityksestä ei tiedä kuin pari ja te kaikki ;) Hmm, jos vaik muuttais sittenkin ton avattaren tuolta..... tosin mun tutut ei kyllä täällä surffaile, mutta mistäs sitä koskaan tietää...
 
Hyvää huomenta!!!

En sitten millään meinannut löytää tätä ketjua enää, mutta löysinpäs kuitenkin :)

nyt on sitten sairaalareissu heitetty ja kaikki on hyvin. Eilen siis aamusta isäntä vei kasiks sairaalaan ja sieltä sitten osastolle odottelemaan ja odottelemaan ja odottelemaan |O Päivystystapaus kun olin olin niin vasta puolelta päivin alkoi tapahtumaan. Cytotekit laittoivat silloin ja vähän ennen puolta kahta pääsin saliin. Kahdelta ensimmäinen muistikuva heräämöstä (nopee toimenpide) puol kolmelta osastolle ja kuuden jälkeen lähdin kotiin. Mitää kipuja ei ollut eikä oo vielläkään. Vuotoa tuli kaavinnan jälkeen hieman, mutta nyt sekin on loppunut, toivottavasti ainakin :)

Yhdet menkat käskivät odottamaan vaikka kyselin että onko ihan pakkko, joten kai ne sitten on odotettava. Toivon että tulevat todella pian. Voisin jäädä kuitenkin tänne pyörimään ja odottelemaan. Laita mulle vaikka X kp:hen.
Nyt on ollut tälläistä omanapaista, anteeksi siitä ja kiitos kaikille tuesta.
 
^Pahoittelut negasta!

Muumi, hienoa, että meni toimenpide hyvin! Toivotaan pikaisia menkkoja, että pääsette taas yrittämään!!

Mies ei illalla jaksanut puuhastella vaikka sovittiin, että menkkojen jälkeen sitten kunnon yritystä kehiin. Kahtena iltana oo mitään tapahtunu! Möksähdin kyllä ukolle... Eihän tässä nyt vielä mikään hätä ole, kun kp on nyt vasta 10, mutta silti ärsyttää, kun mitään ei tapahdu... Ei ne lapset pyhästä hengestä sikiä!! En tänään edes vihjaa mitään, olkoot stana!
Kiitos ja anteeksi purkautumiseni!
 
Miulla on kp 25 jo tänän, listassa 24 =) Flunssa jatkuu ja eilen oli semmoista liike kipua alavatsassa ja rinnat voi rinnat kuinka ne on kipeät...


Muumi toivotaan nopeaa kiertoa ja toivottavasti nyt uusilla toiveilla eteenpäin =)
 
mä kävin tänää lääkäris, ku maha on ollu niin kauan jo pallo ja kipuherkkä ja väli vuotoakin on tullu, kahessa viimekierros,just oviksen aikaan. lääkäri teki sisätutkimuksen,jota ei saanu tehtyä,koska heti vuoti. paineli mahaa. otti verikokeita ja pissakokeen ja kirjotti lähetteen papaan ja ultraan. lääkärillä oli kaks vaihtoehtoa: jos en ole raskaana, niin mulla on kasvaimia kohdussa :( en tykkää tosta viimesestä vaihtoehosta :mad: mitenkähän jos nyt ois tärpänny niin haittaskohan tuo ku se lääkäri ronkki??????
 
m0308 voimia,ja toivotaan että ei ole tuo viimeinen vaihtoehto:hug:

paljon tullut tekstiä ja ajatuksella kaikki luinkin,nyt en vaan enää muista puoliakaan.:|

täällä ei kummia,nenä on aivan tukossa,ja yöllä heräilin moneen kertaan,ja mittasin lämmön ni oli 37..aika outoa,aamusta ei ollut mitn.enään

plussatuuulia kaikille,ja ovis plussia!! katsotaan kuka seuraavaksi siirtyy odottajiin:wave:
 
mä kävin tänää lääkäris, ku maha on ollu niin kauan jo pallo ja kipuherkkä ja väli vuotoakin on tullu, kahessa viimekierros,just oviksen aikaan. lääkäri teki sisätutkimuksen,jota ei saanu tehtyä,koska heti vuoti. paineli mahaa. otti verikokeita ja pissakokeen ja kirjotti lähetteen papaan ja ultraan. lääkärillä oli kaks vaihtoehtoa: jos en ole raskaana, niin mulla on kasvaimia kohdussa :( en tykkää tosta viimesestä vaihtoehosta :mad: mitenkähän jos nyt ois tärpänny niin haittaskohan tuo ku se lääkäri ronkki??????
Ei lainkaan kivaa ei ellei ollu tuo ensimmäinen vaihtoehto. Parasta että asiat selviää ja toivottavasti parhain päin ;)
 
m0308: Suuren suuri :hug: ja toivotaan todella ettei ole mitään vakavaa.

Huldasharks: Pahoittelut negasta ja :hug:.

Missäs kaikki tämän kuun plussat oikein on? Onko kukaan saanut plussaa testiin? Vai taisi alkukuusta muutama olla!?!

On: Vuotoa ei ole eilisen sairaalasta lähdön jälkeen ole ollut ja toivon todella että pysyy hetken poissa, kunhan menkkarit alkais vaikka viikonloppuna :LOL: pääsis sitten oikeesti yrittämään.
 
Voi m0308:hug: ja toivotaan, et ei oo tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

Ja Huldasharks pahoittelut negasta:hug:.

Joo, ei nuo ovistestit tullu tänääkään:(. Taitaa käyä sillee, et en taia päästä viikonloppuna testaileen, pitää vaa luottaa taas vaistoon ja tuntemuksiin, et josko se ovis ois tossa kp 14 paikkeilla. Ja harrastaa seksiä mahollisimman useesti ni josko tuo tärppäis ilman oviksen tikuttelua niiku poikakin. Onneks mies on jo terveempi ni sen takia ei ole ongelmaa, et voipi ainakin onnistua sen puolesta. Ja itellä tuntuu, et halut alkaa voimistumaan:D. Eikös se sanota, et ku naisella alkaa ovis lähestyä ni on seksuaalisesti viriilimpi:rolleyes:.

Plussatuulia vaan kaikille=)
 
m0308 johan oli vaihtoehdot... nyt vaan peukut pystyyn, että se olisi tuo raskausvaihtoehto...

muumi82 hienoa, että toimenpide sujui hyvin, nyt vaan pikaista limakalvonpaksunemista, olispas melkoiset onnentoivotukset :D

Minnarun oireet ovat kyllä melkoisen lupaavat... joskos sieltä plussa pärähtäisi tällekin listalle!!!

Miuski00 teillä on siellä ihana yhteinen, salainen, projekti :), toivotaan että tuo oirehdinta olisikin raskautumiseen liittyvää db

Tänne ei mitään kummoisempia tänään(kään), hääpäivää tässä arkisesti tänään vietelty :heart:
Lääkärissä kävin tänään kuulemassa tuloksia kun on nuo vuodot muuttuneet tässä aikojen saatossa ( =) ) hieman erikoiseksi, ja lääkäri oli sitä mieltä, että kaikki ok... tosin mun tarinointiin hieman hymähti, kun kerroin tästä KOVASTA työstä mitä nyt vauvan tekemiseksi tehdään... ehdotti hieman rauhoittumaan ja jättämään asian ajatuksissa taka-alalle!!! NIIN VARMAAN, kun pystyiskin :LOL: Tiedän tietysti itsekin, ettei tälläinen älytön kuumeilu helpota raskaaksi tuloa, mutta minkäs teet...

Kyselin muuten aiemmin siitä greippimehusta, onko joku löytänyt jotain selitystä sen lipittämiseksi raskaustoiveissa (itse tähän sorruin jo edellis kierrossa, murrr, ilman tulosta =) ) ? Ja paljonkohan sitä sitten pitäisi lipittää, jotta sillä olisi toivottu vaikutus...? Tää on kuitenkin joku Valio-mehujen kampanja huijaus :D
 
M0308, hui! Toivotaan, että olisi raskaus eikä muuta!

MimSe, greippi tekee limakalvoista paksummat ja lisää liman eritystä ovulaation aikaan. Sitä tulisi nauttia kuukautisista ovulaatioon joka päivä muistaakseni 2-4dl tai sitten yksi greippihedelmä. Itse kuopusta yrittäessä join ekassa kierrossa, mutta sitten unohdin, eli ilman tuli :)
 
:O niin kuin moni todennut niin näyttääpäs täällä..hmm, oudolle.
Huldalle pahoittelut negasta ja mo3o8, kiva että miehesi viimein on mukana vauvatouhuissa, mutta tuo lääkärijuttu ei niin kiva.:hug: toivottavasti kaikki kuitenkin parhain päin.

).( : Ei mitään erityistä, vuotokin loppui noin kuudentena päivänä ( on kateellinen niille, joilla menkat kestää vain muutaman päivän!! ) Suunnittelen edelleen tilaavani niitä ovistestejä. Viimeksi meni puol vuotta raskautua, ja viimesellä kahdella kiekalla oli greippimehut ja viimesellä myös nuo testit apuna, ennen kuin tuli tulosta!:D

:attn: Niin ja listaan saa kierroksi laittaa mulle 29/33, muistelisin, että noin on ollut aiemmin. Nythän mulla ei ole kierrosta vielä mitään hajua.
Ja lapset on 04 ja 07. Aika monella näkyi listassa olevan muuten tosi pieniä nuo nuorimmaiset, 09 syntyneitäkin tosi monta. :)
 
ÄÄk on niin olo että padot aukeaa mahassa mielenkiintoiset olot vähän kuin minisupistuksia paljon painetta... Auttaakohan se jos nyt laitan jalat niin ristiin ettei se täti pääsis tulemaan. Tuntuu että ei voi olla vatsan päällä....kurjia vessa reissuja tiedossa ja varmasti monia turhia sellaisia varmistukseksi vaan.:headwall: PIINAA PIINAA
 
Mulla oli pari päivää sitten sellainen olo, että menkat alkaa, mutta se meni sitten ohi. Kummallista! Tänään kp 29 eli menkkojen todella pitäisi alkaa. On mulla tosin viimeisen vuoden aikana ollut vissiin kaks 32 päivän kiertoa, että ehtiihän ne sieltä vielä alkaa... Odotellaan. Su/ma testailen jos eivät ole alkaneet. Saisivat kyllä jo alkaa, jos en nyt kuitenkaan ole raskaana. Pääsis uuteen kiertoon nopeammin..

Sori omanapainen viesti..
 
Kiitos MimSe =)

Meillä oli eilen ihanaa! Täällä oli mun ja synttärisankarin ja oman esikoiseni lisäksi 9 lasta ja 6 aikuista ja voi miten kivaa oli, hyvää syötävää ja olin ihan itkun partaalla, kun kaikki muistivat mun pojuani vaikka tärkeintä oli meidän äitien miitti ja lasten yhdessä olon mahdollistaminen :heart:

Minnarun:
Saat multa kaiken zempityksen ja lähetän vielä hevisauruksetkin sinne ajamaan tätiä vek!

MyrskyMaija: Tää paikkahan on just eikä melkein omaa napaa varten! :heart: eli ei mitään anteeksi pyydettävää kellään!

m0308: Toivotaan parasta ja pelätään pahinta niin kuin edesmennyt Mummoni aina sanoi. Mä olen kerran saanut suoran syöpäepäilyn lekurilta. Mun maailma romahti ja menin yksityiselle vielä seuraavana vai sitä seuraavana päivänä joka teilasi koko jutun. Sai mun paperit jotenkin sinne eikä valkosoluarvoissa ollut mitään outoa silloin. Mä en siis itse luota lääkärien lausuntoihin ilman konkreettisia todisteita. Olihan mun oma lääkäri vakaasti sitä mieltä, että olen raskaana, kun mulla oli römpsätulehdus :headwall:

Pyyter-2: Mies on todennyt joskus, että kyllä musta huomaa ovistelun. Kipujenkin ohessa kirjaimellisesti panettaa :D

Tails: Korjasin sut oikealle paikalle listaan :)

Nyt hörpin kuumaa herätysjuomaa ja kärsin megakamalasta hammassärystä eli tarttee varmaan pyytää kilttiä hammaslääkärisetää vetämään pois ton toiseksi viimeisen viisaudenlähteen.... nice....
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Olipas tullut tekstiä.. Pahoittelut lääkärissä käyneille, negan saaneille ja menkkalaisille, en todellakaan enää muista ketä olitte, antakaa anteeksi:ashamed:

Mä täällä ihan silmät ristissä, ei ole tuo rytmi oikein vielä kääntynyt ja sitten tuo rakkaan läheisin sairaus pelottaa ja vie henkistä jaksamista, vaikka tukena olen tuli mikä tuli.. en vain tiedä kauan tätä menoa jaksan, kun hoidoissa ollaan vasta alkutaipaleella.

Ahistaa myös kun vauvahankkeista ei voi kertoa kellekkään, sovittiin niin miehen kanssa, jos ei tärppääkään niin eipä tartte kellee alkaa selitellä missä vauva viipyy. Vaikka vihjastu ollaan, että ehkä joskus haluttaisiin. Onneksi tänne voi tulla purkamaan oloaan ja tuntemuksiaan, tuntuu että mies ei jaksa päivästä toiseen ihmetellä mun kanssa.

Tänään aloitan oviksen bongailun.. saas nähä milloin on ja onko.

Greippimehun sijaan voi juoda myös vettä, se on kuulema yhtä hyvä limojen kannalta kuin mehukin, itse kun en pysty greippimehua juomaan. Sen sijaan olen juonut joka päivä karpalomehua, helkatti ei iske tänä talvena tulehdusta, viime talvena söin vissiin 3 kuuria ennenkuin talttui.

Sekin vielä, kun tilasin noi ovistestit ja näytin pakettia miehelle, että kato tällasiä tilasin ja näytin pakettia. Mies myhähti jotain ja illalla sitten kysyi, että mitä ne muuten oli.. ETTÄ KIITOS VAAN KUN TAAS KUUNTELIT.. :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kääk, kylläpä tänne oli tullut tekstiä!! Olette ahkeria kirjoittelijoita :D

Minä ajattelin sen verran raportoida, että ku oli sitä omituista vuotoa... no seuraavan päivänä oli samaa.. joka oli siis pientä tuhruttelua ja tyssäsi iltaan, mutta kolmantena päivänä vuoto oli jo kaikkiin muihin verrattuna runsaampaa, kesti koko päivän ja tarvitsi siteen. Paljon niukempaa se oli kuin normaalit menkkavuodot, mutta kyllä mä silti ne menkoiksi laskisin, joten aletaanpa sen mukaan laskemaan, että voi sanoa virallisen yrityksen alkaneen :D

Ja jos otetaan siitä kunnon vuodosta alkaen niin kp olisi 4 ja vanhojen kiertojen mukaan niin se olisi sitten tarkalleen ottaen 4/26 ja virallisesti yk 1!!

Mutta katsotaan kuinka nuo hormoonit tässä vielä heittelee ja sekoittaa, kivempi vaan olisi kun jotain pystyisi laskemaan..

Lääkkeiden käytöstä raskautta yritettäessä olisin halunnut kysellä kokemuksia.. mulle meinaan lääkäri määräsi migreenin hoitoon tarvittaessa Miranax nimistä lääkettä ja käytössä muuten on särkylääkkeenä tarvittaessa Ibumax. Kumpikaan noista ei ole sallittu raskauden aikana, mutta uskaltaakohan niitä käyttää ennenkuin se plussa tulee? Miten te muut olette asian kanssa toimineet?

Plussatuulia :hug:
 
mymosa
Mulle on lääkäri sanonut, että ei miranaxia mutta ibuprofeenia saa ottaa hillitysti. Parasetamoli on tietty se "turvallisempi".. Mutta kyllä mulle annettiin migreenikohtaukseen ibuprofeenia ensiavussa kun raskaana olin.
 

Yhteistyössä