V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Keskustelisin. Veisin gynelle. Hommaisin varman ehkäisyn.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Onko kenelläkään muuten sellainen käsitys, että lapsi ajautuu seksisuhteeseen kun muut asiat ovat pielessä? Minä ajattelen niin.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Onko kenelläkään muuten sellainen käsitys, että lapsi ajautuu seksisuhteeseen kun muut asiat ovat pielessä? Minä ajattelen niin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Onko kenelläkään muuten sellainen käsitys, että lapsi ajautuu seksisuhteeseen kun muut asiat ovat pielessä? Minä ajattelen niin.
Minä ajattelen, että himot ne on teinilläkin.. Varsinkin teineillä!
Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Onko kenelläkään muuten sellainen käsitys, että lapsi ajautuu seksisuhteeseen kun muut asiat ovat pielessä? Minä ajattelen niin.[/quote
Niin minäkin. Jotain perusturvattomuutta on. Useinhan teiniäideiksi/-isiksi ajatuvat jotenkin syrjäytymisvaarassa olevat tai hieman vähemmällä lusikalla älliä saaneet.
Ehkä on lapsen saatava hellyys/rakkaus jostain ja sitten ajaudutaan seksiin, kun ei muuta tiedetä. Tai nuori tulee hyväksikäytetyksi. Tai kuvittelee, että seksillä saa hyväksyntää. Tai lapsen ympäristö on sellainen, että seksi/seksuaalisuus on ylikorostunut (tiedän äitejä, jotka puhuvat alakouluikäisistä lapsistaan niiden kuullen, että "tuo nicopetteri on sellainen naistenmies" tai jessicajemina saa noilla silmillään miehen kuin miehen kuumaksi").
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Onko kenelläkään muuten sellainen käsitys, että lapsi ajautuu seksisuhteeseen kun muut asiat ovat pielessä? Minä ajattelen niin.[/quote
Niin minäkin. Jotain perusturvattomuutta on. Useinhan teiniäideiksi/-isiksi ajatuvat jotenkin syrjäytymisvaarassa olevat tai hieman vähemmällä lusikalla älliä saaneet.
Ehkä on lapsen saatava hellyys/rakkaus jostain ja sitten ajaudutaan seksiin, kun ei muuta tiedetä. Tai nuori tulee hyväksikäytetyksi. Tai kuvittelee, että seksillä saa hyväksyntää. Tai lapsen ympäristö on sellainen, että seksi/seksuaalisuus on ylikorostunut (tiedän äitejä, jotka puhuvat alakouluikäisistä lapsistaan niiden kuullen, että "tuo nicopetteri on sellainen naistenmies" tai jessicajemina saa noilla silmillään miehen kuin miehen kuumaksi").
ja siis hymiö ei kuulu tuohon. todellakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haukkuisin pojan joka käyttää mun pikkuista hyväkseen. Estäisin tapaamasta ja tytölle puhuttelu ja olisin todella pettynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppia:Tuli tosi paha olo kun ajattelen asiaa vähänkin tarkemmin. Vaikka 13 vuotias voi olla saanut naisen muotoja, hän on niin kypsymätön vielä. Kyllä jokaisen vanhemman täytyisi tuossa tilanteessa miettiä tosi tarkkaan missä on menty pieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Keskustelisin. Veisin gynelle. Hommaisin varman ehkäisyn.
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti ei tilanne tule koskaan vastaan...:Rikosilmoituksen, jos kumppani olisi yli 3 vuotta vanhempi. Ja hankkisin lapselle jutteluapua ammattilaiselta, ihan vaan varmuuden vuoksi eikä lapselle missään nimessä rangaistusmielessä.