Mitä ajattelisit jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Mitä ajattelisit tai tekisit jos alakertaan vastamuuttaneen prheen äiti tulisi soittamaan ovikelloasi ja sanoisi että olin kuuntelevinani että että teilläkin on pieni lapsi (olettaen että teillä siis oikeastikin on pieni lapsi)?

Ajattelisin että mahdollisesti tämä äiti toivoo että taloyhtiössä on muitakin perheellisiä/kotona vielä olevia joista saisi leikkikaveria lapselle ja jutteluseuraa itselle. Niin ja riippuen miten juttu jatkuisi voisin sopia vaikka yhteisestä ulkoiluajasta.

Ja jos ois valittamassa jostain tuskin aloittaisi noilla sanoilla.

Me ollaan just muutettu uudelle paikkakunnalle jossa en tunne yhtään ketään ja meidän 1vuotias kaipaisi myös seuraa. Leikkipuistot ovat tyhjiä ja yläkerrasta kuuluu juoksuaskelia ja pienen lapsen ääni ja rapussa on rattaat. Pihassa ei ole leikkivälineitä joten siellä ei törmätä eikä myöskään ole rapussa törmätty ensimmäisen viikon aikana.

Mä olisin ainakin että "Joo, niin on. Seuraako kaipailitte? Tulkaa kahville!".

Itse mä oon tosi huono tutustumaan kehenkään, musta olis kivaa jos ihmiset yrittäis tutustua muhun.. Aina sellanen fiilis että "No kyllä niillä on varmaan parempaa ja tärkeempääkin tekemistä kuin meidän seura.."

Ensin ehkä ajattelisi, että joku tulee kaupaamaan jotain... tai noh, ehkä tulija sanoisi asiansa samaan hengenvetoon, niin ei tarvitsisi arvuutella. Jos asuisin kerrostalossa ja te alakerrassamme, niin ihan kiva olisi, jos tulisitte päiviämme piristämään.

Yksi iso ongelma tässä on se että olemme Ruotsissa ja en ehkä osaisi esittää asiaani kovin hyvin ruotsiksi. Mutta kiva jos noin moni on sitä mieltä ettei olisi paha juttu tai kovin noloa.

Yhteistyössä