O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...että kaikki vihaa sua. Ja ajattelisit, että ei ihme. Niin mitä tekisit?
miksi kaikki vihaavat sitten sinua? ihmettelisin että miksi kaikki jaksaa tuntea vihaa päästä äirti ja miettiä että kaikki voi muuttua ehkä näin ajattelisin ja noh vaihtaisin kaupunkii ja alottasin alusta hommat ihmissuhteissa paremmalta pohjalta....että kaikki vihaa sua. Ja ajattelisit, että ei ihme. Niin mitä tekisit?
Vasyneena (sori, multa puuttuu aakkosista pisteet) sita nyt sanoo sammakoita, vaikka ei sita oikeasti tarkoitakaan...Ole itsellesi armollisempi ja jos mahdollista niin yrita sita omaa takkaasi jotenkin keventaa, jotta jaksaisit paremmin. Vasyneena sita myos liiaksi keskittyy siihen omaan pahaan oloonsa ja lahtee tekemaan ylitulkintoja tilanteista... Eli riittaa vallan mainiosti se, etta teet parhaasi ja yritatOikeasti yritän kaikkeni muiden hyvinvoinnin eteen mut sitten joskus olen niin finaalissa etten jaksa ja sanon tyhmästi. Vaikka komentelen muita.
Mä vaan toivon. Että lapset kasvaisi isoiksi ja että mun mies saisi tarpeeksi ja kaikki jättäisi mut ja saisin olla yksin mikä olen eikä tarvisi ketään palvella ja miellyttää.
Yhyhyyhyy.
Ratkaisu on se että lopetat tuon narsistisen marttyyriyden ja otat itse vastuun.
Sun ei tarvitse ketään palvella tai miellyttää.