Jos sulla ois tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omgggg..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeasti yritän kaikkeni muiden hyvinvoinnin eteen mut sitten joskus olen niin finaalissa etten jaksa ja sanon tyhmästi. Vaikka komentelen muita.
Vasyneena (sori, multa puuttuu aakkosista pisteet) sita nyt sanoo sammakoita, vaikka ei sita oikeasti tarkoitakaan...Ole itsellesi armollisempi ja jos mahdollista niin yrita sita omaa takkaasi jotenkin keventaa, jotta jaksaisit paremmin. Vasyneena sita myos liiaksi keskittyy siihen omaan pahaan oloonsa ja lahtee tekemaan ylitulkintoja tilanteista... Eli riittaa vallan mainiosti se, etta teet parhaasi ja yritat :). Muista rakastaa ja arvostaa itseasi :).

Mä vaan toivon. Että lapset kasvaisi isoiksi ja että mun mies saisi tarpeeksi ja kaikki jättäisi mut ja saisin olla yksin mikä olen eikä tarvisi ketään palvella ja miellyttää.

Mua ei hetkauta vaikka joku mua vihaiskin. Että ei ois tommonen tunne mikään ongelma.
Mulle riittää että tuun toimeen itseni ja läheisieni kanssa.
Ja juu, välillä möläyttelen mitä sylki suuhun tuo, mutta mitä sitten. Anteeksi voi aina pyytää. Ja kyllä jokaisella on välillä huonoja päiviä eikä niin mieti mitä suustaan päästää.

Minä en vaivaa päätäni sillä, mitä muut minusta (mahdollisesti) ajattelevat. Ihan sama minulle. Jos joku vihaa minua, niin se on hänen ongelmansa. Riittää, että itse tulen itseni kanssa toimeen.

Yhteistyössä