ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

PinkCadillac, täh :D onks semmosii hajuvesiäki :D mie tiennykää :p tai sit oon joskus ehk nähny mut en tienny/muistanu silti :p ihania tommoset et sit joku tulee mieleen vaik ei oo koskaa nähnykää :D mut jotenki tää o niin tiivis yhteisö et meinaa aina uniinki tulla :D
 
Tädille jotain lisärikettä myös väijymisestä/hiippailusta luvatta yksityisalueella :LOL:

Miracle: myöhäiset pahottelut minulta.. :ashamed: Todella upeasti olet nostanut hännän pystyyn :hug: miten teillä mies on suhtautunut?
 
Ohhoh, kun te ootte niiiiin ahkeria kirjottelijoita :)

Miracle tottakai sä saat omasta asiastas puhua, sitä vartenhan me täällä ollaan. Kyllä jokainen ymmärtää varmasti, että jos itse tuon kokisi (ja jotkut ovat kokeneetkin) niin ei siinä paljon aluksi toisten ilmoitukset kiinnosta! :hug: :hug:

Tädille tuomiota vaaditaan täälläkin, vähintään sen vuoden pysyis telkien takana niin tyytyväinen olisin. Mikäli mahdolllista niin saiskohan sitä syytettä ja tuomiota pikaisesti ku tädin pitäis tässä parin päivän sisään tulla pilaamaan taas yksi jouluhaave..

Unista oli puhetta. Mäkin näin toissa yönä unta, että huomasin kun vessaan menin (nukun siis ilman yöpaitaa) ja mun nännit oli muuttunu sellaisiks tummemmiks ja isommiks, juuri sellaisiks kun yleensä raskaana ollessa muuttuu. :) jos ootte huomannu muilla :D aamulla harmi oli suuri ku ei ollukaan :(
(.) Ei ainakaan eilen vielä tullut vaaleanpunaista kun kn:ää kokeilin, nyt olis dpo12, ja mulla on aina tuon pituinen luteaalivaihe, että huomenna viimeistään kaiken järjen mukaan pitäs alkaa.. en tiiä sit :D
 
Ootteko te miettiny miten kerrotte sitten vanhemmillenne yms, kun testi plussaa näyttää ja ootte valmiita ilmoittaman asian?

Ite oon jo valmiiksi miettiny =) Käyn painattamassa netistä normi t-paidan mihin laitan takapuolelle tekstin : Nyt salaisuuden suuren, kuiskaan mukana tuulen; On masussani pienet sormet ja varpaat nyt jo varmaan arvaat? Meille vauva tulossa on.

Sen jälkeen vaan kyläilemään ihan pokkana ja katsomaan huomaako kukaan mitään =)
 
mä ainaski kerron taaskin miltei heti raskausuutisista, eli en odota sinne 12vkoon... Mulle se on sillai helpompi koska lähimpien kans haluun sen ilon jakaa ja sit jos km tuliski taas ni sit vain kerron ni tietävät mitä suren ja koen... eikä vain et sit vast kertoo et nii joo no olin mä raskaanakin kyllä :p
 
Vauvahaaveita kiitos, nyt täytyy toivoa, että löytävät :) on se kyllä niin velmu tyyppi, että saas nähdä saavatko... :) :LOL: :LOL:

Ja mä oon pienessä mielessäni miettiny, et haluaisin varmaan sit tehdä ultrakuvasta jonkun postikortin ja lähettää sitten sellaisen :) omalle äidille en pystyis niin kauaa olla kertomatta, että se tieto menis perille varmaan tekstiviestillä tai puhelimeen huutaen :D Sit toisaalta kiva olis myös teettää joku kiva kahvikuppi missä lukisi Soon to be Granny tms :D mahdollisuuksia on monia. Tuo t-paitakin kuulostaa hauskalta :D
 
yrittämässä
rapu83....................kp 94/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 63/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 57/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 56/??................................... yk 1
Mimmukka81............kp 43/30-40............................yk 4
Talvimamma08-09....kp 35/30-31............................yk 1
Piglet........................kp 34/27..................................yk 5
toiveilija82...............kp 33/34-42.............................yk 8
johanna83................kp 33/32-40.............................yk 1
Tinttara84...............kp 31/25...................................yk 63
Humu82...................kp 31/28...................................yk 0
Kuumeilija87............kp 30/30-35.............................yk 3
Zande.....................kp 30/30...................................yk 3
PinkCadillac.............kp 27/32-35............................yk 2
Veena......................kp 26/24-28..............................yk 10
susanna85..............kp 25/28....................................yk 1
Linna.......................kp 24/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 23/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 22/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 21/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 21/??......................................yk 2
hanni......................kp 21/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 20/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 19/29.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 19/28.....................................yk 7
Haidi84....................kp 18/28-29...............................yk 6
Daylightdancer........kp 18/27.....................................yk 2
tiger75.....................kp 17/28....................................yk 9
kaisukka81..............kp 17/38.....................................yk 6
Ouska.....................kp 16/35.....................................yk 3
emiliana..................kp 14/28-33.................................yk 1
Juli05......................kp 13/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 12/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 12/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 11/26.....................................yk 6
vauvahaaveita.........kp 11/27-30...............................yk 5
kiharapää................kp 11/32-35(-46)........................yk 8
Siniviuhka................kp 11/28 ....................................yk 2
arabel.....................kp 9/26......................................yk 11
Kaa.........................kp 8/32.......................................yk 4
tyty86.....................kp 8/30......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 7/27.......................................yk 2
Daizy......................kp 4/28-32.................................yk 12
simppu82................kp 2/32-42................................yk 2
inkaliina-83.............kp 2/28-31.................................yk 3
della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium

vinka......................kuumeilee!!
Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56




siirrän nää nyt ajankohtasempaan sivunumeroon :D
(mulle ei kannata kertoo matikka läppiä, mä en tajuu niitä ) :LOL:

 
en kyllä tiedä miten asiasta sitten kertoisin. olishan kyl aika hienoa, jos esim. äitienpäivän aikoihin ois pieniin päin ni sit ois hyvä lahja tiedos tuleville mummuille =) sekin jo mietityttää, että mitenkä sitä sitten miehelleen kertoo? ois kiva keksiä jotain mikä jää sen toisen mieleen.

kyllä vaan on niin hämmentävää kun järki sanoo että menkat on tulossa mutta kuitenkin täällä on paljon raskautuneita joilla ollut menkkakipuja. eilen pistin r-testitilauksen tulemaan... testaan kuitenkin vasta ensi viikonloppuna jos vielä aihetta on. onko muita joilla on nyt tässä jännät paikat?
 
miracle... :hug: varmaan aaltoilee olotila vielä pitkään. Joskus on ihan hyviä päiviä, joskus taas kaikki muistuu mieleen ja jokainen asia muistuttaa menetetystä vauvasta... ei siihen auta kun aika ja tietysi uusi raskaus! Jaksamista hirveesti!

Ei mekään odotella yhtään... mä oon myös luvannu ilmoittaa mun blogiin heti kun tärppi käy. Viimeks panttailtiin että kerrotaanko, ostetaanko tarvikkeita, kenelle kerrotaan... pah. eipä se mitään hyödyttänyt se panttailu, vai hyödyttikö?


Yks hauska tapa kertoa olis se mikä on suomessa perinne:annatte tulevalle mummolle sellaisen virkatun hartiahuivin ja tulevalle papalle kävelykepin. :)
 
Tässä pökköä pesään heille, jotka kyttäilee raskausoireita. Täältä niitä löytyy kymmeniä sivuja: http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=7825

Minä olen kanssa miettinyt kertomista. Kenellekkään ei olla yrityksestä kerrottu. Harkitsen äidille kertomista heti plussan jälkeen. Äiti asuu nyt eri maassa, että varmaan videopuhelin-yhteyden kautta kävis kertominen. Toisaalta, jos nyt tärppäis äitini täyttäisi 50-vuotta rv. 8. Ois ehkä hauska odottaa siihen. Muille en varmaan puhu aluksi, mutta olen kyllä miettinyt, miten kerron sitten aikanaan. Ehkä kuva ultrasta lahjaksi isälle tai jotain muuta, jossa vois seurata ilmeitä. Meillä kyllä varmasti mennään perheessä sekaisin onnesta, kun ensimmäistä lastenlasta on jo kovasti odotettu. :heart: Jos tulee kovaa pahoinvointia, niin täytyy ehkä kertoa joillekkin ennen rv 12:ta. Meidän kotiapulaiselle sitten täytyy ehkä paljastaa ruokien takia (rakastan tulista ruokaa ja hän kyllä huomaa, jos ei maistu!). Se on tosin koko ajan puhunnut mulle, että pitäis lapsia tehdä. Eli saattaa olla niin onnellinen asiasta, että kohta kaikki tietäis.. :)
 
toi huivi ja keppi juttu on loistava! *varastaa idean*:)

mä oon taas menossa niin päättäväisin mielin eteenpäin tässä kierrossa. huh hah hej, ja greippimehua pullo! henkinen minä kiitää maantiellä tukka takana ja tuleva raskausmaha edessä. täältä tullaan äitiys ja elämä! *wiuuuuuum*

ja ei hätää jos ei tässä kierrossa tärppää. enskuulle meinaan ottaa ovistikut käyttöön ja pääsee nuo jättihelokitkin toimimaan heti kierron alusta asti,. ja viimein soitansille gynekologilekkin ja sanon että me tultas siinä oviksen maissa käymään siellä päin :) se on melkeen että odotan ens kiertoa innolla :)

veljen viamo kävi lastensa kanssa eilen meillä. oli kivaa päästä temmeltämään 2 vuotiaan kanssa pariksi tunniksi ja heti kun pikku rinsessakin heräs päikkäreiltä pääsin sitten sitäkin lellimään :) :heart:

jotenki on niin voittaja fiilis tänään. mun mieli on ihan selvästi parempi kun mitä se on ollut pitkään pitkään aikaan. melkeen jopa tuntuu kuin oisin tervehtymässä taas vähän enemmän :)

eli omaa napaa taas pitkä litania :)
 
*hyppää kyytiin* let´s roll B) *nappaamme kädestä kiinni kunnon thelma and louise tyyliin ja lähdemme ajamaan tätiä pakoon hilkat heiluen ja helemat paukkuen*
aina kun mä nään sun nimen niin mun päässä alkaa soida bourbon street

vauvahaaveita voi olla että se on vähän myöhästä nytten. mutta jos tulee seuraavaa kiertoa niin aloita siellä ekasta vuotopäivästä. mut sä kerkeet hyvin aloittamaan punaviinin :)
 

Yhteistyössä