K
kaasoilija
Vieras
Hyvä ystäväni on menossa naimisiin ja olen hänen kaasona. Ystäväni on aina ihaillut ja kadehtinut kovasti ulkonäköäni, mutta tämä silti yllätti minut totaalisesti... Hän nimittäin esitti toiveen, että voisinko näyttää mahdollisimman ns. rumalta hänen häissään???!!! Ei noilla sanoilla, mutta sen niistä ymmärsin. Toivoi, että laittaisin jotain ei-näyttävää päälleni, hiukset arkisesti ja sellaista. Häihin, jotka on todella juhlavat ja hienossa paikassa. Muut vieraat tulevat melkein iltapukulinjalla, mutta minun pitäisi pukeutua kuin olisin menossa rippijuhliin.. Ja oma pukeutumistyylini ei ole mikään yliampuva, ja en ollut alunperinkään laittamassa mitään pitkää valkoista pukua sinne, vaan näyttävän, mutta selvästi juhlavieraan puvun.
Olen ihan puulla päähän lyöty, me olemme sentään aikuisia ihmisiä. Ystäväni on mielestäni todella kaunis ja näyttävä nainen. Hän varmasti näyttää hääpäivänään häikäisevän upealta, ja vaikka minulla olisi mitä päälläni ja kuinka hieno kampaus, on hän upein nainen siellä.
En todellakaan haluaisi mennä hänen häihin sen näköisenä, mitä hän minulta toivoo. Mielestäni koko soppa on aivan naurettava! Mitä oikein voin sanoa? Olemme vain viestein puhuneet tästä...
Olen ihan puulla päähän lyöty, me olemme sentään aikuisia ihmisiä. Ystäväni on mielestäni todella kaunis ja näyttävä nainen. Hän varmasti näyttää hääpäivänään häikäisevän upealta, ja vaikka minulla olisi mitä päälläni ja kuinka hieno kampaus, on hän upein nainen siellä.
En todellakaan haluaisi mennä hänen häihin sen näköisenä, mitä hän minulta toivoo. Mielestäni koko soppa on aivan naurettava! Mitä oikein voin sanoa? Olemme vain viestein puhuneet tästä...