Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Miten mä kerron tän miehelle.. joo kulta, mulla oli siis menkat ja mä luulin että nyt mulla on ovis, mutta taidankin olla raskaana tai sitten tää on joku ihmeellinen juttu.

Apua, oksettaa.. jos se kuitenkin on se ovis??
 
ujm
Ovis se ei ainakaan voi olla, ei rtesti voi näyttää ovista :)

Nyt vaan toivotaan kovasti että pikkuinen pysyy kovin kiinni :)

Täällä elellään dpo10, ja nyt tekee entistä enemmän mieli testailla jo! Ei auta että töissä on paljon luppoaikaa, kerkee ajattelemaan ihan liikaa.
 
Mymosa onnea! Toivotaan nyt ettei oo mikään tyhmä kemiallinen. :)

Mä bongasin eilen oviksen. Huojentavaa, että ylipäänsä ovuloin, mut ei päästy eilen hyödyntää tilannetta! Ja tänään ei ollut enää niin vahva viiva. Ärsyttää ja turhauttaa ihan prkleesti. Maanantain peittojen heiluttelu ei ehkä riitä.. Taitaa olla super nopeasti mun ovis ohi, kun päivällä oli vielä haamu, illalla selkeä viiva ja tänään taas haamu. Kannattaa siis näköjään testailla useamman kerran päivässä.

No, ei auta kun uuteen nousuun. Huoh.
 
Nappula87
Pitää vissiin menossa olevan askin jälkeen heittää tupakki pois. Eilen katkes kaks ja tänään kolmas tupakka tyhmästi huomaamatta vahingossa. Merkkejä :D mulla ei ylleensä oo rinnoissa suuremmin isompia tuntemuksia mut eilen ja varsinki tänään tuntuu et ne räjähtää. Tuskin nyt näin pian jos ois tärpänny?
 
mymosa
Punasenrusehtava limainen vuoto alkoi kera alamahan jomotuksen.. huomenna soitan neuvolaan, mutta miten mä saan tän hätäsen luontoni malttamaan sen odotuksen, kun tuskin huomiselle saan mitään gyne aikaa.. :( :(

Miks piti olla niin v*tun tyhmä ja testata jollain r-testillä!! muuten luulisin, että nyt on vaan joku ovis..
 
Voi miten ihanaa mymosa! Itse pohdiskelen että koskahan ne menkat alkaa kun ei ole mitään tietoa kuinka pitkä kierto on kun siis ensimmäisiä luomu menkkoja odottelen ja pillereitä söin 1-3 laattaa vähän vaihdellen :D
 
Mymosa, mitä ihmettä? :0 toivotaan että kaikki on joka tapauksessa hyvin ja se vauvan alku siellä mahassa köllöttelee. :( sun on vain nyt maltettava oottaa huomiseen ja kuunnella mitä ne sanovat :/

Täällä ei mitään uutta, aamulla oli vähän niinkun menkkajomoja mutta kesti aivan hetken ja sitten ei mitään oiretta mistään. Välillä istuessa tuntuu sellaista kiristävää tunnetta ja jomotusta alamahassa ja erityisesti oikealla puolella. Oli jo aiemminkin samanlaista mutta luulin sen johtuvan sukkahousuista jos vaikka kiristivät, mutten tiedä sitten. Tänään oli ihan lökärit jalassa. Koko ajan on semmoinen tunne että menkat alkaa, tai sellainen aavistus vain vaikka tuskin ne taas alkaa moneen päivään. Oon niin varma että mun kierrot tulee olemaan yli 30 päivää helposti ja reippaasti.
 
Heipä hei!
Tässä olisi uusi tulokas joukkoonne, jos vaan kööriin vielä mahtuu.
Täällä on yritys aloitettiin viime marraskuusta ja uusi kierto on tänään polkaistu käyntiin. Oireilua on ollut vaikka minkälaista ja testejäkin testailtu, mutta tähän asti on ollut vain vääriä hälytyksiä. Uutta kierrosta siis vaan kehiin, mutta pitkä on kuumeilijan aika!
 
Toi on kyllä niin totta että kuumeilijan aika on pitkä. me mentiin keväällä naimisiin ja oikeastaan sen jälkeen heti vauvakuume muuttui aivan valtavaksi. sitä ennen oli jo monta vuotta taustalla ajatus pyörimässä. mutta häiden jälkeen suku on myös ruvennut kamalasti kyselemään ja odottelemaan. Pitäisi vaan saada paljon muuta tekemistä niin pyöris muitakin ajatuksia päässä. Itse yritän urheilulla täyttää kalenteria :)
 
Meillä kuumeilu alkoi reilu vuosi sitten ja marraskuun alussa mies sanoi, ettei tarvitse aloittaa enää uutta pillerikierrosta. Ensimmäisen kierron aikana olin takuuvarma, että nyt tärppäsi mutta toisin kävi. Seuraavilla kierroilla nää oireet ja luulot onkin sitten asteittain vähentyneet. Toi kalenterin täyttö ja pitkät työpäivät on kyllä yksi oiva keino saada ajatukset edes hetkeksi muualle.
 
Viimeksi muokattu:
Minut voi lisätä listalle:

Nimimerkki......Ikä.....Kp............. ..Yk........Ya......Monesko
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1


Mymosa toivotaan että saat pian selvyyden tilanteeseen :) Inhottavia noi testit.. Pitäis olla ihan selkeesti plussa olet raskaana ja pysyt, eikä mitään haamuja tai kemiallisia :(
 
Mymosa jee onnea. se voi ihan hyvin olla vaan jotain alkuraskauden vuotoa mullakin kaverilla oli kuulemma aika pitkään vuotoa mutta silti se on edelleen raskaana ja kesällä LA.

Mulle nyt naiset apuja. Tein siis OVIStestin koska ei muuta ollut ja äsken polkasin lähi Saleenkin että saisin testin niin siellä ei ollut ja meijän Siwassa tiesinki ettei ole. Enkä aikasemmin oo ehtiny ostamaa.
Tänään siis kp 33 ja dpo 11

Eli tässä se ovistesti:
20140130 222736 - Aijaa.com

Tarkottaako tää nyt mitään vai voiko se mistään muusta syystä näyttää tolta ja eikö toi ole plussa????

Ja tervetuloa uusille :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä