Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Jee!!! Teen vaikka sunnuntaina :) ja pyrin tekee aamupissasta.

Tulkaa muutki meijän imussa! Helmikuussa lopuille plussat.

Oon myös ollu todella väsyny viime aikoina, mutta oon aatellu et se johtuu muista jutuista :)

Laskin muuten että tänään olis jo kp 34 ja dpo 13 ellen laske ite ihan päin seiniä.
 
Viimeksi muokattu:
ujm
Niin näen minä ja mieskin:)<3 googlettelin niin tuo first signal on ollut aika parjattu sen roskishaamujen takia, mutta tää haamu tuli ajan puitteissa (3min) ja ei oo nyt tummentunut vaikka on tossa pari tuntia seissyt pöydällä. Eli pitäis kai olla ihka oikea haamu. Odottelen pari päivää ja haen sitten vielä uuden testin varmistukseksi

Mies oli ihka onnellinen kun kerroin ja itkettiin täällä yhdessä. Ei tuu uni mullekaan nyt!
 
Ujm onnnneee!! Aivan selkee viiva näkyy ja mä oon vielä ihan sokee näkemään viivoja yhtään missään! Eihä täällä kohta enää ole ketää ku näitä plussia vaan satelee ;)

Päivittääkö kukaan muuten listaa vkl kun niuski on pois? Jos päivittää niin mut vois siirtää piinailijoihin...vielä kun ehtii ennen menkkoja :D eli dpo 7 tänää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Ihanaa, paljon on tullut plussia, ja mä oon ollu vuorokauden käymättä! Onnea plussanneet!! :heart:

Kohta saadaan uutta virtaa tonne plussanneiden ketjuun, kun tulee uusia :)

Niin se diili sitten pidettiin - uusittiin plussatsunami, suurempana kuin alkuperäinen :) Ja toivotaan että ultyy vaan, lisää plussia, lisää plussia!! :heart: Ketäs seuraavana plussaa? Niuski ja ponityttö? Empuska? :)

Hei muistutus muuten: kuivat paikat, ei oo merkki mistään :) Nimimerkki "edelleen kuivaa..." :D
 
5th
Mahtavaa, plussia!!! :heart: Enemmän tai vähemmän varovaisia onnitteluja kaikille! :flower: Ja tervetuloa kurkimaan odotuspinoon! ;)

Erityisesti mymosalle kaikki peukut ja muut mahdolliset ulokkeet pystyssä! b:)d Toivotaan, että hcg nousee ja siellä masussa joku kasvaa. :heart:
 
Mä testasin tänä aamuna ihan puhtaan negan, noo ootellaan menkkoja sitten vaan :) odottelen alkavaksi maanantaina tai tiistaina, jos pari vkoa eteenpäin laskee oviksesta. Kpna sillon 32 tai 33, onpas mulla pitkä kierto luomuna 0_o blaah. Paljon onnea kuitenkin ujm:lle!! <3 nyt muut testailijat plussaan!
 
Tosi kiva tein nyt aamulla sen toisen testin ku en pystyny nukkuu nii aattelin et jos en tee nii en nuku ens yönäkää.. niin se oli SUSI taas! En ala. No jätin pissan kippoon ja haen ehkä digin.
Ja se eilinen testi tummeni eilen illan aikana.
 
No siis maha kipee välillä menkkamaisesti ja välillä jotenki muuten, sit kulemma se toissapäivänen ripuli on oire, ja eilen vuorotellen paleli ja oli kuuma. Pahaa oloa ei oo ollut. Nälkä on ollu viime aikona enemmän mut välillä taas ei huvita syyä. Mielialat ollu mun mielestä ihan kohtuu tasaset ku miettii et vasta lopetin sen mielialalääkkeen. Ollut sellastä lähinnä et ihmiset ärsyttää ja vituttaa. Nuhaakin ollu. Mut en tiiä et oonko koiralle allerginen vai mikä on ku tosiaan kesästä asti ollut yskä eikä oo lähteny millään. Ja valkovuotooki on ollu jos se on oire.

Jotenki ei oikee osaa sisäistää tätä. Et tuntuu vähäniinku epätodelliselta. Mulla jäi viel yks testi teen ehkä joskus viikon päästä nii saa omaksi iloksi nähä sellasen kunnon plussan. Jokos mä nyt sitten siirryn plussanneisiin..?
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä noin komeella plussalla vois jo siirtyä ;).

Tääl on vähä ristiriitasia tunnelmia kun "raskausoireita" olis hyyyyvin minimaalisia, mutta nää kaikki samat oli kyllä edellisessäkin kierrossa :D oon yrittäny niitä kiinnittymis kipuja ja vuotoja bongailla, mutta aivan turhaan. :/ Tänää tuli nälkä jo 2h lounaan jälkeen, mutta laitan sen tylsän työn piikkiin. Mitää kun ei tapahdu ni alkaa nälättää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
Onko teillä jo raskausajalle keksitty joku kutsumanimi masuasukille? Tuntuu ettei suomenkielessä oo niin helppo keksiä ku esim englanniksi: pumpkin, cupcake jne. Ja olis hyvä et se olis sellanen sukupuolineutraali. Oonko ihan hassu ku mietin tällasia..
 
ujm
Kiitos kaikille :) Tänään aamupissasta ovistesti näytti plussaa myöskin, ihan kunnon plussaa siis :) Huomenna ostan ruokakaupasta vielä jonkun testin ja maanantaina varmistelen.

Mutta joo, mulla on nyt kolme päivää ollu ihan järjetön migreeni, johon lääkkeet auttaa kyllä. Mutta plussan jälkeen en tietenkään oo voinu ottaa enää lääkkeitä. Panacodia kokeilin - ei mitään apua. Mitä hittoa teen :( Kärvistelen nytkin töissä.
 

Yhteistyössä