Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Nyt niitä oloja sitten tuli, alamassua särkee ja miä näen punaista, nimittäin vessapaperissa. Tadaa, kierto ei sittenkään taida olla mikään superpitkä! Jee!

Eli siis mulle voi päivitellä kp1/30 ja yk4 alkoi! Fiilis on oikeastaan ihan hyvä, eikä mitään suurempaa pettymystä. Tässä kierrossa miä sitten aattelin plussata. n_n
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä asenne empuska, mutta oothan varma että on menkkavuotoa :)

Toivottavasti oon muistanu onnitella kaikkia kanssasisaria plussasta jos en ole niin onnea! Se on tää pregnancy brain ;)

Pakko näköjään vielä hillua täälläkin ku tuolla plussanneissa on niin hiljasta :D
 
Varmahan ei voi olla siitä mitä se vuoto nyt on, mutta en jaksa uskoa siihen kiinnittymisvuotoon, nämä on nyt niin menkat. :D Pitänee nyt seurailla kuitenkin hiukan sivusilmällä tuota vuotomäärää ja kuin kauan nää menkat nyt kestänee.
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
Mä liityn empuska ihan kohta sun kanssa uuteen kiertoon <3

Menin ronkkimaan sitä kuuluisaa kohdunnipukkaa vai mikä lie onkaan. Se oli ihan alhaalla pehmeä ja auki. Kyllä masentaa. Eiköhän sen nimenomaa pitäis sulkeutua jos siellä joku kyytiläinen olis. Menkat ne sieltä kohta lorahtaa. Ei voi mitää. Ens kierrossa en pääse hyödyntää ovista joten menee maaliskuulle meidän seuraava yritys. :(( vähän turhauttaa kun olin tietoinen tasan tarkkaan oviksesta ja saatiin oikeeseen aikaan siittiöitäkin.
 
Miäkin sanoin jo miehelle + parhaalle kaverille että ens vkonloppuna voin sitten olla meiän menossa mukana ihan alkoholilinjallakin kun ei kyytiläistä ole.

Hmm, ei sun varmaan kannata vielä ottaa mitään. Miä en niin tiedä miltä minkäkin pitää tuntua tuolla sisäpuolella jos on tärpännyt jne, mutta jos nyt kuitenkin sulla olisi mahdollisuus plussata?
 
No mä vähä lueskelin aiheesta vanhaa keskustelua ja siellä oli kaikilla vähä erilaiset mielipiteet asiasta ni en itseasiassa ole varma onko se sittenkää auki vaiko kiinni. No kyllä mä 90% varma oon silti et täti tulee ja varmaa jo aika pian. Mut ehk mie viel maltan sen vinkun kans vaik tekis nii hitoksee mieli ;)

Mäki hankin maaliskuuks tota vehnänalkiohommelia kyl ;)
 
mymosa
Mut voi pudottaa listalla alas eli kp??/??..

selkään särkee ja kuivunutta riekaletta tulee vielä.. mutta uutta vuotoo ei oo alkanut vielä. Mä olen ihan 100% varma keskenmenosta, ei oo r-testitkään vahvistunut.

Meillä työnimi jo valmiina, Veikkoiivari tulee meille.

Palataan viimestään tiistaina ja onnea plussanneille, ei oo nyt fiilistä.
 
Voimia Mymmosalle!

Itse olisin tänään halunnut ostaa raskaustestejä valmiiksi kun yritys alkaa ihan kohta ja olisi sitten valmiina kun tullaan häämatkalta MUTTA mies ei antanut miun ostaa o_O Kuulemma ei aleta testailemaan mitään ennen kuin on myöhässä eikä oteta asiasta stressiä. Pöh! Antaa miun ostaa testin varmaan siinä vaiheessa kun menkat on kuusi kuukautta myöhässä.
 
Kaneli: mä en mitää mieheltä ees kyselly :D mä vaan ostelen tikkuja ja kuseskelen niihi ihan mite itteä huvittaa :D. Ei ne miehet niistä mitää kuitenkaan ymmärrä. Toisaalta fiksuahan se on ostaa vasta kun on aihetta niin ei sitte tuhlaa niitä. Testaaminenkin on fiksumpaa vasta ku menkat myöhässä. Mutta mä en ainakaan malta odottaa :D mun pissa ja mun hormonit ;)
 
:DD Joo totta että saahan sitä tehdä mitä haluaa. Luulen kuitenkin että yritän pitää miehen ajantasalla näistä hommista niin voi puhua miulle järkeä kun meinaan alkaa testailemaan liian aikasin. Muutenkin ollaan sovittu että yhdessä tehdään sitten ne r-testit :)
 
Moi pitkästä aikaa kaikille :)! Meillä on ollu muutto uuteen kämppään ja paljon on hommaa ollu.. Mutt siis, mulla on uudestaan alkanut tuo alavatsan kiristäminen joka nyt siis on välillä oikealla ja välillä vasemmalla puolella. Tänään on ollu enimmäkseen menkkamaista kipua ja jomotusta. Laskelmien mukaan niiden pitäisi alkaa 3.2 joten saa nähdä miten käy! Toisaalta en pidä toiveita liian korkealla, onhan tämä vasta eka yrityskerta =)
Mutt meillä nuo r-testit käytiin ostamassa sillo ku mulla alko nää outot kivut alavatsassa pari päivää oviksen jälkeen. Yhen tein jo osto päivänä ja sillon se oli nega.
Mies on ollu ihan neutraali sen suhteen että hankitaan testejä, sanoin hänelle että aion hankkia digitestin myös varmistukseksi kun tavallinen testi plussailee.. Ei ainakaan kieltäny tekemästä niin :cool:
 
SJ
Meillä mies vaan naureskelee mun testien ostamiselle.. ja sillon kyllä kyseli myös niiden tekemisestä kun oli menkat myöhässä. Tänään se kysy et oonko twhny jo ovulaatiotestejä, sain valaista sitä et ei oo oikeen järkee tehä vielä kun on vasta joku kp 9 menossa :) eikä mekään olla ainakaan vielä puhuttu et millä nimellä tulevaa vauvan alkua kutsutaan, eiköhän sille nimi tule sitten kun masussa kasvaa :)
 
ujm
Meillä vauva kulkee sillä nimikirjaimella mikä ollaan päätetty jo nimeksi, siis meillä on kummallekin sukupuolelle jo ajateltuna. Eli meidän asukki on jii. :)

Mies ei oikein vielä suostu reagoimaan mitenkään kun ei vielä usko varmaksi. No huomenna nappaan testipaketin mukaan kaupasta niin etsitään vähän vahvempaa viivaa.

Oon täs yrittäny miettiä onko mulla ollut mitään oireita, mutta en kyllä keksi. Maha on ehkä tuntunut vähän eriltä, ei sattunut mutta jotain tuntemuksia. Rinnoissa en huomaa mitään arkuutta. Ilmavaivoja mulla oli pari päivää aika paljon. Niin ja nyt tosiaan migreeni mutta sitä mulla on muutenkin usein.
 
Mä täällä mietin et kuin pian soittaa neuvolaan. Et pitäskö kuiteski oottaa jokunen päivä ja tehä se toinen testi.

Mulla ei oo sinänsä ollu rinnat kipeet mut eilen huomasin et yhestä kohasta toinen rinta on kipee. Ja toi maha kipu on välillä menkkamaista ja välillä sellanen niinku se olis kova ja kiree tai jotain. Ja välillä sattuu selkäänki.
 

Yhteistyössä