Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Maistoin tänään greippimehua ja taitaa se jäädä kyllä juomatta. Aikas pahaa. Vähän mietin noitten ovistikkujen ostoa. En oikeen osaa päättää ostanko vai enkö, mies sano että osta vaan :) kun vaan pääsis nyt ekana eroon näistä menkoista.
 
Nappula87
Mut siis mitä se greippimehu tekee :D onko sillä jotain jotain vaikutusta raskautumiseen? tai se vehnänalkioöljy? Kiitos vastauksista =)

*siiryy googlen ihmeelliseen maailmaan* :D :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Wivi mäkin olin alunperin että en osta mitää tikkuja ja tulee jos on tullakseen, mut sit ku kaikki ympärillä oottaa jne niin tuli vauva-heti-mulle-nyt olo ja ostin niitä. Itellä ei oo myöskää ollu mitään tietoa millon on ovis kun koskaa ennen sitä tikuttanu. Enkä muutenkaa oo mitää limoja tai mahakipuja seurannu. Mun mielestä siitä saa vähän infoa itelle et millanen kierto on niin osaa ehkä jatkossa sit ku se heti-mulle olo tulee niin ajottaa peittojen heiluttelut oikeeseen aikaan. Eikä meillä ainakaan aiheutanu mitään sellasta resssiä et pakko nyt harrastaa seksiä. Ennemminki se innosti ;P
Mut ihan yhtä hyvin voi olla hankkimattaki ei se varmaan kaikille passaa.
 
Mulla on jo se heti vauva mulle olo :D viime oviksen luulen huomanneeni kun oli maha kipeä ja sit tuli vähän limaa (joka aluks pelästytti mut pahasti). Meillä ois nyt niin hyvä elämäntilanne lapselle :) miten voi haluta näin paljon?
 
ujm
Greippimehu vaikuttaa limoihin ja luo paremman ympäristön kiinnittymiselle. Mutta oon myös lukenut että jos on ennestään tarpeeksi hapan tila tuolla niin greipistä voi olla haittaa. Vai oliks se niin et greippi vähentää happamuutta. No mut kuitenkin, kaikille ei sekään sovi.

Vehnänalkioöljy perustuu e-vitamiiniin ja sitä suositellaan keskenmenon jälkeen. En tiedä tarkemmin mihin perustuu mutta ketju aiheesta oli aika plussaisaa luettavaa. Tietty pitää muistaa että se voi olla tuuriakin. Mulla vehnis on tehny ihmeitä iholle jonka pillerien lopettaminen pilas. Kannattaa tosin varautua et ensin pari viikkoa on huonommassa kunnossa kun se kaikki paska tunkee ulos. Vehnistä suositellaan muutenkin iho-ongelmista kärsiville ja se kosteuttaa ihoa sisältäpäin.
 
Nappula87
Kp 19.. ja minä kun olin ihan varma ja vakuuttunut että mitään ala laskee ja tunnustelee.. siis aikoinaan. Nyt on ollu erilaisempi olo ku ikinä mutta en usko näin pikaseen tärppiin.
 
Oho, ompas täällä tullut paljon plussia, onnea vaan kaikille! :) Vielä hiukan yli kuukausi pitäisi itse jaksaa malttaa ennen ehkäisyn pois jättöä. Minäkin olen tuota vehnänalkioöljyä käyttänyt, tosin ihon takia. Vaihdoin loppuvuodesta e-pillereistä minipillereihin migreenin takia ja tuloksena oli huonontunut iho. On kyllä auttanut kivasti :) Mä kärsin todella kuivasta ihosta ja tuntuu ettei ihoa enää niin paljon kiristä. Eli suosittelen sitä kyllä jos on iho-ongelmia :)
 
Oi mikä plussa-aalto täällä on menossa!! :D Onnea ihan hirmuisesti kaikille plussan saaneille!! :heart:

Mymosa tsemppiä sinulle tuohon tilanteeseen!! Jos nyt tämä ei pysy kiinni niin ensi kierrossa sitten. Olisinko jostain lukenu, että nainen olisi jotenkin erityisen hedelmällinen juuri km:n jälkeen.

Täytyypä minunkin tuota vehnänalkioöljyä ostaa heti seuraavalla markettireissulla. Niin ja iso kasa ovulaatiotikkuja. Nyt haluan kyllä tietää milloin se on ja käyttää hyväksi. Tosin täytyy olla stressaamatta kuitenkaan liikoja, jottei se vaikuta oviksen tuloon. Tuota viimeistä megakiertoa en haluaisi uusia. Täytyy nyt miettiä milloin aloitan sen tikuttelun, ei vielä ainakaan kiirettä kun on pitkät kierrot.

Plussaonnea vielä teille jotka jännäilette ja pääsette kohta testaileen! Ponityttö, Niuski..ym. Pidän peukkuja teille! :)
 
ujm
Mä oon odotellut klo 14 asti että tulis pissahätä :D mutta ei näy ei kuulu eikä kauheesti viitsis juoda ylimäärästä ettei oo sitten liian laimeeta. Nuo halvimmat tikut kun oli kahden pakkauksissa niin ajattelin tehdä tänään illalla ja tarpeen tullen huomenna aamupissasta.
 
Hyvä ujm ja heti kertoon tänne sitte :)

Nyt alkaa rinnatkin olemaan kipeät.. sit välillä kun nousee jostakin niin on vähän huimaava olo.. Pääki tahtoo olla kipeä yhtenää, tuntuu et se johtuu siitä et ainaki on semmonen olo et olisin kuuma. Toivottavasti ei ärsytä ja haittaa kun jäin tänne hengaileen ja kertoileen..
 
Kerro vaan. Mullakin vähä väliä pientä pääkipua :( tissejä välillä kutittaa ja sit kävellessä tuntuu jotenki et ne sanois kokoaja "tadaa täällä ollaan". :D mut kai mä vaan sit enemmä tarkkailen nyt niitä, kun on ne aina kipeät ennen menkkoja.
 
Nappula87
Voiko olla kiinnittymiskipua vai mikä vit se oli???!! Dpo vissii 5. Uskomaton sähköiskumainen/neulalla pistely alavatsalla. Ihan piti kontalleen mennä. Mieskin vähän säikähti että mikä tuli. Ja niin minäki..
 
ujm
image - Aijaa.com

Pregcheckillä vähän vahvempi haamu jo! Ei tarvii enää tihrustella nähdäkseen. Tänään siis dpo13 ja menkkojen odotettu alkamisaika huomenna.

Mites se kemiaalinen meneekään, voiko menkat viivästyä vai tuleeko ne aina ajallaan sillon? Eli jos huomenna ei ala voinko huokasta helpotuksesta vai pitääkö vielä jännätä,
 

Yhteistyössä