Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 2.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Ujm....................25........31/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23.......22/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........22/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24 .....19/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 18/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........17/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........16/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........12/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........10/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........6/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........4/32-39.....2.......1/14.......1.
Wivi...................24.........3/29..............2 .....1/14........ 1.
Daagmar............29.........4/28-30...........4........11/13......?
empuska.............21........2/30.........4.......11/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.






Piinailijat:


Ponityttö dpo 8
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)
helmikuu Anni00 (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
WAU! Mikä plussien aalto :D ujm, anni00, joko siirrytte listalla helmikuun plussaketjun aloittajiksi vai odotteletteko vahvempia viivoja? :)

Mulla oli vain yksi testi niin en viitsiny tuhlata sitä eilen. Noh, tänä aamuna se oli tietenkin ihan selvä nega... Plää.
 
Voi apua mikä ihana "myrsky" täällä riehuukaan! Jospa se tempaa muitakin mukaansa! Onnea!

Itse kävin niissä kilpparikokeissa ja arvot oli normaalit. Olen alkanut litkiä myös tuota vehnänalkioöljyä, ja olen huomannut että ihooni sillä on ainakin ollut positiivistä vaikutusta.
 
ponityttö, älä reväytä peukaloas :D Usko plussaan on ihan nollissa, vaikka niiiiiin tahtoisin liittyä tähän aaltoon! Viime kierrossa olin jotenkin niin toiveikas, melkein varmakin tärpistä. Nyt on ihan päin vastoin. Välillä on jopa tuntunu siltä, että hittoako tässä edes yritetään. Mielialat sahailee eestaas :( Ärrrrsyttävää! Miksei vois olla normaali ja stressaamatta?

Mä en tiedä millä nimellä meidän mahdollisesti tulevaa alkiota kutsuttais. Biologiaa kun opiskelen, niin "Mitoosi" on aika vahva vaihtoehto :D
 
Niuski: pienen pieni toivo mulla jossain takaraivossa olis meille molemmille. Ihan vaan siks et muuten vetelisin täällä jo ranteita auki :D. Omaanki plussaan on menny kyllä niin täysin usko ja vahvistuu vaan se intuitio siitä etten tuu ikinä saamaan lapsia. Ei kyl jotenki itteäkää huvita enää yhtää koko lapsen yrittämine. Olkoot, mä alan kattelee koira vauvaa!
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
ponityttö, hauvakuume, vauvakuume... eihän niissä ole kuin yksi kirjain eroa :D Meillä on koirat jo aikuisia ja ne on nyt niiiiiiin helppoja nössyköitä, ettei meille tule pentuhauvaa vielä moneen vuoteen :) Meillä on käyty läpi tulehduskierteet, tuhovimmat ja kovat eroahdistukset, niitä ei ole yhtään ikävä nyt kun kaikki on aivan loistavasti. Jos vauva tulee, niin eiköhän nuokin ongelmat toistu, mittakaava vain muuttuu :D

Jospas menen nyt hakemaan pilkin ja ongin tuon heittämäni kirveen tuolta kaivosta... Ja haen lisää testejä kaupasta kunhan aukeavat :D
 
Mulla on kans koirat jo aikuisia :) on ne kyllä tosiaan ihanan helppoja nyt. Mä taidan jättää oviksen tikuttamisen ens kierrossa. Tieto lisää tuskaa, kun näkee sen ovis plussan tikussa ja miekkonen ei ole paikalla.

Mutta hyvä niuski kun sait pilkittyä sen kirveen :Dja haet testejä! Mulla niitä on vielä kaapissa odottamassa IHMETTÄ.
 
Viimeksi muokattu:
Ponityttö mullakin tuli puhdas nega oliko se nyt dpo 8, päätä pystyyn vaan ja oottelet vähän pitemmälle :)

Niuski ei mullakaan mitenkään muuten tuntunut että vois olla raskaana kuin se pieni toivonkipinä takaraivossa. Kun nuo oireetkin on niin sellaisia että niitä on ennenkin kokenut eri syistä. Jotenki kuvittelin kai että tuntuis erilaiselta heti kun on raskaana tai et sen edes jotenki aavistais.. pyh :D

Kaippa mut voi sinne plussanneisiin laittaa.. oon jo tuolla toisessa ketjussaki käyny jutusteleen.
 
ponityttö Juu kyllä, vuodan kuin seula. Eli kyllä nämä ihan "menkat menkat" on, ei taida kiinnittymisvuoto ihan tälläistä olla. ;) Miä tein yksi päivä ovistestin ja sain melkein ovisplussan, hassua. Mistä se kertoo?
 
Nappula87
Tietämätön: greippimehua ja vehnänalkio öljyä? Ja saa linkittää mistä voin opiskella lisää.
Olin äsken suihkussa ja kaks kertaa oikeesti NIPISTI kipiää alamaha vas. Mahollisen oviksen jälkeen ollu menkkamaisia kipuja jokunen päivä, rinnat runsaammat ja hellemmät. Valkovuotoa. Aika ilmeisesti kaikkea menkkoja edeltävää.
 
No mä oon aina saanu ovis tikkuun jotain, mut tietty nyt sain sitte siihen ihan blanco valkosta ja huomenna pitäis muka testaa r-testillä. Mitä siihen muka voi yhdessä päivässä tulla jos ei tuu ees ovistestii?
Empuska en kyllä osaa sanoa mite ovistestii voi tulla plussa jos on menkat? Outoa!
 
Joo siis mul on sillon vasta dpo9, mut mulla alkaa menkat jo dpo12. Syy miks huomenna pitää testaa oli se että dpo10 ja 11 en pysty testaa aamupisusta. Et todennäkösesti teen nyt nii et en testaa ollenkaa ja odotan et torstaina aukee hanat.
 
mymosalle tsemppiä! Ei ole kiva tilanne ei...

nappula87, mä join greippimehua tässä kierrossa. Mitään eroa en huomannu missään :O

ponityttö, mulla oli myös ovistesteissä viirut just ennen menkkoja. LH-taso voi nousta ennen menkkoja kuulemma...

Anni00 ihana asenne tosiaan :heart: Oireettomuuskin voi siis olla oire, sekin on ihan lohduttavaa kun missään ei tunnu miltään :)
 
  • Tykkää
Reactions: anni00

Yhteistyössä