Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Anni00 kyllähän se plussalta näyttää.. Nyt vaan r-testiä ostamaan ja varmistamaan! :)

Ärsyttää kun on tää eka kierto pillereiden jälkeen.. Ei voi yhtään tietää millainen kierto pitäis olla. Söin vuoden pillereitä, ja ennen sitä menkat tuli säännöllisesti 28 päivän välein. Saa nähdä onko nyt koko keho ihan sekaisin. Ja sit ovulaation ennustaminen se vasta hankalaa onkin. Nyt mietityttää et olisiko sittenki pitäny tilata niitä ovistikkuja, vaikka niin päätin että sit ekojen luomumenkkojen jälkeen vasta. Mut jos tää kierto kestää nyt vaikka puoli vuotta, niin mä en kyll kestä!! :(
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 31.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Anni00................26.........34/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......30/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........29/30.........3.......11/13......1.
Ujm....................25........29/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......20/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........20/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....17/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 16/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........14/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........14/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........10/28~30....2.....12/13.......3.
mymosa..............31.........8/27-35.........3.....12/13.......4.
SJ.......................23........8/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........4/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........2/32-39.....2.......1/14.......1.
Wivi...................24.........1/29..............2 .....1/14........ 1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1







Piinailijat:


Anni00 dpo 11
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: empuska
Pikainen listan päivitys (toivottavasti meni oikein). Täällä ei mitään tuntemuksia edelleenkään, oviksen aikojen harmitus on pienen toivonkipinän jälkeen palannut :(

Olen viikonlopun taas poissa, mutta jos viitsin testata niin pyrin tänne kertomaan tulokset kännykällä tms. :)

mymosa, toivottavasti saat pian selvyyden tuohon tilanteeseen!
 
Onnea Annuskille!

Miten ihanaa kun näitä plussia nyt vaan tulla tupsahtelee! ^^

Eilen oli täällä jomotusta alaselässä ja vatsan puolella aika koviakin kipuiluja. Illalla oli tallettelun jälkeen hyvinkin limaista. Kenties se oli se ovis sitten. Hyvään kohtaan osui tällä kertaa tuo peittojen heiluttelu... Vielä jos huomenna saataisiin toinen siittiörynnäkkö, niin sitten alkaa jännäilyt! :)
 
SJ
Mymosalle ja annuskille onnea!! Ja pian plussia muillekkin piinailijoille :) loppurutistus tänään et saadaan teidät tammikuun plussanneisiin ;) tää ovulaation oottelu on niiiin turhauttavaa.. onneks ens viikolla pääsee testaamaan, ens torstaina olis kp 14, joten se vois olla mahd ovulaatiopäivä. Onneks ollaan alku viikko miehen kans molemmat kotona. Ite lähenkin taas viikonlopuksi reissuun joten toivottavasti ei ainakaan sunnuntaille sattuis ovis tai jää hyödyntämättä..
 
Aijaa siis kävit jo mymosa lekurilla. Millasen arvion he antoivat? Että onko kyseessä normaali raskaus vai se keskenmeno?

Mulla täällä alkaa olee taas paikat kuivumaan päin. Tätiä odotan torstaiks siis. Mitään pienintäkää oiretta tai oloa tärppiin ei ole. Pyh.
 
mymosa
Joo sain hälypaikan, siellä ei ois ollut tänään gynee paikalla ollenkaan. Voi olla mitä vaan, keskeytynyt, tuulimuna, raskaus.. kaiken näyttää uusi verikoe ja ultra. Kun pillerit vasta jäänyt niin kierto ja ovikset voi olla sekasi.

Mietin vain tuossa, että mähän sain sillon 13.1 ne roskishaamut r-testiin.. ja r-testihän voi näyttää oviksen tosi haaleana haamuna.. kun lopetin oviksen testaamisen jo 6.1, mulla tuli sitten sitä klimppivuotoa, että oisko sittenkin ovis ollut 13.1.

Tai sitten mä vaan koetan rauhotella itteeni.. Mutta oli mitä oli, mä sentään olen tullut luomusti raskaaksi, kun viimeksi vasta lääkkeet auttoi.
 

Yhteistyössä