Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Olen seuraillut tätä keskusteluryhmää jo pitkään ja jännännyt teidän puolesta=) Jätin uuden pillerilaatan aloittamatta maanantaina. Ensin piti vaan jättää ne pois ja tulee jos on tullakseen, mutta nyt huomaan etsiväni kaupasta greippimehua ja syöväni foolihappoa ja kaapissa on viisi raskaustestiä odottelemassa :D Häät on tulossa toukukuun lopulla, mut vaikka nyt tärppäis niin tuskin se viel silloin näkyy.. Miten olisi mahtuisinko tähän ketjuun mukaan?
 
mymosa
En oo vielä testannut kuin ovistestillä aamupissasta ja siihen piirtyi jälleen plussa.. Eli sen mukaan tänään ois DPO0, mutta pitää nyt seurata noita r-testejä.. tilasin lisää, digiä en uskalla tehä. Jokseenkin en ite usko raskauteen, se ois jo jotain ihan liian wau :D
 
Tervetuloa uusille!

Peukut pystyyn mymosalle että siellä joku pieni olisi.

Meillä on niuski 4 päivää testiin!! Mulla vasta dpo5 ja ei tosiaan kyllä mitään sellasta oiretta, mitä ei olis aikasemmissa kierroissa ollut. Ei kait mulla vielä mitään oiretta voikkaan olla, mutta usko tärppiin on aivan nollassa.
 
mymosa
No jos ei oo pientä matkassa niin toivotaan, että ois ollut joku megaovis ja loppukierrosta sieltä tulee tyttöplussa ;) Mies eilen heiluttelujen jälkeen fiilisteli ja hoki "tule tyttö tule tyttö" :D
 
En saa kännykällä punaista mutta mulla on tänään kp28 :)

Testasin äsken aamupissasta puhtaan negan ja maha on ihan sen tuntuinen että alkaisi menkat. Tai tosi kova usko on siihen että ne sieltä tulee. En malttanut sitten oottaa testin kanssa, heh. Mutta jos ei menkkoja kuulu niim testailen kyllä uudestaan sitten viikonloppuna tai maanantaina :)
 
En oo vielä testannut kuin ovistestillä aamupissasta ja siihen piirtyi jälleen plussa.. Eli sen mukaan tänään ois DPO0, mutta pitää nyt seurata noita r-testejä.. tilasin lisää, digiä en uskalla tehä. Jokseenkin en ite usko raskauteen, se ois jo jotain ihan liian wau :D
Nyt se digi kehiin, HET!! :popcorn: Mä uskon että tässä on nyt jostain muusta kyse ku oviksesta....
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Jotenkin edelleen kovin epätodelliselta tuntuu ja vaikea ottaa onnitteluja vastaan, kun jännittää pysyykö pikkunen matkassa.

ujm, mä en tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa. Arvelisin kuitenkin että lauantaina, jolloin sain siihen herkkään testiin haamun, oli dpo 9-11. Joka tapauksessa tosi aikasessa vaiheessa plussa tuli... :) Ja siis uskoa ei yhtään ollut siinä kohtaa limojen ja muiden oireiden vähäisyyden vuoksi.

Teille oviksen ja muiden oireiden tarkkailijoille - mulla ei ole MISSÄÄN kohtaa tullut lainkaan MITÄÄN limoja ja niin vaan tässä raskaana ollaan :D Muutenkin oireet ollut todella lieviä :) Vaikka kuinka siis tarkkaan kroppaani tutkailin minäkin, niin kyllä ne alavatsanippailut oli ainoita - ja nekään ei juuri menkkoihin tai normi kuukautiskiertoon verraten olleet mitenkään poikkeavia :)
 
Mymosa mitä ihmettä täällä tapahtuu :D noin komeet viivat r-testiin! Vau! Eihän tässä muuta voi kuin onnitella! :)

Täällä nyt alun tiputtelun jälkeen uusi kierto. Vihdoinkin. Surettaa vaan nämä pitkät kierrot kun seuraavaan mahdollisuuteen on taas niiin pitkä aika :( ja ehtiikö mikään edes kiinnittyä kun aina viikko ennen menkkoja alkaa tiputtelu.

Päivitys kp1/32-39 (59)

En saa punaisella kännystä. Toivon ettei tämä kierto tule olemaan noin pitkä!! Olkaa onnellisia te normaalikierron omaavat!!
 
mymosa
Siis ainut oire mitä viime kierrossa oli, oli se pitkään jatkunut limamainen vuoto :D kierto kesti 37pvää, menkat alkoi 23.1 ja 1-2pvää runsaat, todella runsaat.. sitten 3pvänä hiipuivat. Nyt siis kp8 ja nippailee tuonne sivuille.. alamaha on kuin pallo.
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
KYSYMYS: ku aikanaan ei tullu seurailtua niin tarkkaan omia vuotoja valko ym. Niin onko oviksen jälkeen jotain tietynlaista vuotoa? Tai jos on tärpänny?
Mulla ei ollut oviksen, ei tärpin, ei minkään osalta mitään runsasta vuotoa. Ei vieläkään :D Jossain kohtaa oli hiivatulehdukseen viittaavaa vuotoa pari päivää, mutta hyvin vähäistä sekin...
 

Yhteistyössä