Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Onnea ovuloijille ;)

5th kiva kun kävit kurkkiin tännekin, eiköhän täällä kohta taas plussailla porukalla!

Tänään tuli taas kerran pyyhittäessä punaista.. muuten ei mitään!! Niin outoa.Kai nämä sit on jo menkat vaikka ei juuri mitään tulekaan. En edes tänään tuhlannut testiä. Ei tämä enää mitään kiinnittymiseen liittyvääkää voi olla. Katson vielä pari päivää ja päivitän sit kp:t.
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Oiskohan tää mulle sopiva ketju? pillerit jätettiin joulukuun lopulla ja kumi viskattiin pois viime viikonloppuna!! Vauvakuume mulla on ollut jo niin monta vuotta etten jaksa muistaa koska sitä ei olisi ollut. Nyt on menkat alkamassa, mutta seuraavaa kuukautta odotan innolla kun vihdoin raskaaksi tuleminen olisi ensimmäistä kertaa mahdollista. Mun mies on hirveen varovainen ja haluaa meidän vauvalle parhaan mahdollisen kasvu ympäristön. tarkoitan tällä sitä, että mies yrittää juottaa mulle paljon vettä ja laittaa vihanneksia lautaselle. kuntosalille mieheni tarkkailee etten vaikka juokse liian kovalla sykkeellä. Itse olen vain yrittänyt syödä terveellisemmin (olen aika sokerihiiri..) myöskään liukkaria ei nyt käytetä kun ei tunnu olevan kunnolla tutkimustuloksia onko siitä siittiöille haittaa. miltä kuulostaa? otatteko ketjuun tälläisen 24-vuotiaan esikoisesta haaveilevan mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: anni00 ja Elviira86
Heippa!
Eilen en sitten iltapäivällä enää kerinnytkään täällä "pyörimään"... Hirveen lupaavia oireita mielestäni aika monella - testejä testejä!!!! :popcorn:

Digi sanoi minulle tänä aamuna "raskaana 1-2" :heart: Uskaltaisko tota jo plussanneisiin siirtyä. Jännittää, pelottaa - mitä jos kuitenkin jotain saattuukin, eikä pysy matkassa. Tosin, ei se siitä muuksi muutu vaikkei plussanneisiin siirtyiskään :) Saanhan, oi saanhan, ihanat naiset käydä täällä silti kyttäilemässä ja kommentoimassa?! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Katey ja empuska
Heranen Älä huoli, emme ole mitään "kavereita." Lähinnä vain tiedän sinut koulustasi.

mymosa Miten voimme auttaa sinua? Muuta kuin raskauttamaan sinut pyhällä netinvälityshengellä? :)

Elviira Eikä, niin ihanaa <3 Onnea ja nyt äkkiä sinne plussanneisiin!
 
ON: Mulla ei kyllä yhtään ole sellainen fiilis että voisin olla raskaana, tai siis totta kai mä voin olla mutta en usko että oon. Tai en tunne olevani, heh :D Toivottavasti oon, muttei nyt kyllä tunnu sille yhtään. Ei ole mitään oireitakaan, tissitkään ei enää juurikaan ole kipeät. Mahan nippailutkin on loppuneet ja kaikki mahollinen mikä viittaisi raskauteen on loppunut, kummallista :-D
Ensi viikollahan sen sitten näkee onko siellä uunissa mitään vai ei :)
 
Nappula87
Ihana uutinen Elviiralta! Mun pitää nyt vaan malttaa hyvä aika odotells onko jotain tapahtuakseen. Eilen siis hyvin hyyyyvin selkee ovu ja tuliki sillon aamusella edesautettua asiaa. Jännää. Pitäs koittaa olla ajattelematta liikaa asioita. Mies ei usko eka tärppiin. Itellä oli eilen aamulla sellanen olo että nyt ihan varmana tärppäs. Saahan sitä toivoa....
 
ujm
Onnea elviira!!

Mulla tänään dpo9. Mitään oireita en kyllä koe olleen. Maha tuntuu välillä hassulta, pari repäsykipua, mutta niin oli viime kierrossakin. Viitisen päivää pitäisi vielä malttaa. Jos sunnuntaina dpo13 testais kun on vapaapäivä. Millä dpolla sä elviira sait ekan haamun? :)
 
Elviira Ihana lukea onnellisia uutisia, onnea!

Minut voi tuohon listaa lisätä elikkäs
Nimimerkki......Ikä.....Kp............. ..Yk........Ya......Monesko
Wivi..............24......28/?..............1 .........1/14.......... 1.


Haluaisin teiltä kaikilta kysyä: miten olette muuttaneet normaaleja rutiineja sen jälkeen kun aloitte yrittämään. liikunta, ruokavalio ym.

Itse olen aloittanut foolihapon syömisen. Olen aina ollut huono juomaan vettä, niin nyt pyrin juomaan enemmän kuin ennen. Napostelua olen jo puolen vuoden ajan yrittänyt vähentää, olen siis ihan normaalipainoinen :) Alkoholin jätin kokonaan pois samalla kun kumi jätettiin. kahvia ja tupakkaa en ole muutenkaan pahemmin käyttänyt.
 
Hei taas kaikille! Nyt ovulaatiostani on se viikko mennyt.. Kaikki oireet mitä viellä eilen oli (alavatsan repeämisen tunne, rinnat arat) ovat tänään kadonneet tyystin "höh" : /. Ainoa asia mitä tänään on ollut, on tuo mahdoton väsymys. Mitään ei oikein jaksaisi, mutta huomenna pitäisi muuttaa uuteen kämppään.
En oikein usko että tästä kierrosta tärppäsi.. mutta hienosti silti sain kahtena päivänä tuon ovulaation tikulle ylös! Tässä siis kuvat viellä ovulaatiotikuista päiviltä 20.1. ja 21.1.
 
SJ
Tervetuloa wivi! Ite en oo mitenkään erikoisesti muuttanut elämäntapoja, en syö karkkia tms juuri ollenkaan muutenkaan ja säännöllisen rytmin mukana tulee säännölliset ruokailut, teen pääsääntöisesti joka päivä itse ruuan ja syön lounaalla ja päivällisellä muutenkin paljon salaattia ja kasviksia. Multivitan aloitin joulukuussa, siinä on mukana foolihappo. Alkoholia en yritys aikana oo ottanut kun ihan satunnaisesti (pari kertaa) ja sillonkin 1-2 lasillista, lähinnä viiniä kun en tykkää siidereistä ym. Tupakointi on ainoa mikä PITÄISI lopettaa mutta siitä en oo vielä päässyt. Liikuntaa tulee päivittäin vähän, sais olla enemmän. Oon muuten normaalipainoinen ja perus terve en siis syö lääkkeitä tms..
 
Nappula87
Mä oon jo pidemmän aikaa syöny multivitaa missä foolihappoa. Liikuntaa oon lisänny hiljolleen. Oisin muutenkin kun selkä kenkkuilee ja töissä saa olla kyllä hyvä kunto. Ruokaa pikkusen katon mitä suuhuni laitan. Herkut on kyllämun paheet. Oon normaali painoinen. Toi tupakka on sellanen mikä nyt pitäis jättää pois. Ja toinen tavote olis mahd. Stressitön elämä.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 30.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Kinkula-..............24.........41/28~30....1.....12/13.......3.
Anni00................26.........33/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......29/30-32......5......09/13.......2.
Wivi...................24.........29/?..............1 .....1/14........ 1.
empuska.............21........27/26-.........3.......11/13......1.
Ujm....................25........28/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......19/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........19/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....16/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 15/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........13/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........13/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........7/27-35.........3.....12/13.......4.
SJ.......................23........7/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........3/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........1/32-39.....2.......1/14.......1.







Piinailijat:


Kinkula- dpo 25
Anni00 dpo 11
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
mymosa what is this sorcery? :D :D Mun ääni menee raskaana olemiselle! Ei kai kemiallisen jälkeen, kun menkat on menny, enää plussaa näytä..?

Wivi, sekaan vaan :)

Elviira86 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D :heart: Laitoin sinut plussanneisiin, ei saa unohtaa meitä :)

Ei taida tammikuussa enää montaa plussaa ehtiä pinoon? Anni00, mikä tilanne? :)

empuska, mulla oli ja tuossa oviksen jälkeen jos jonkinlaista jomotusta kohdun nurkilla ja rinnat hellänä. Kas vaan ja kuin taikaiskusta ovat nyt hävinneet kaikki moiset tuntemukset kuin tuhka tuuleen... Eli olo on erittäin "ei raskaana" oleva :( Noh, eipähän ole menkat niin iso pettymys sitten, kun johan se tiedettiin ettei tässä kierrossa ole kovinkaan hyvät mahikset :)
 

Yhteistyössä