Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ujm
Mä lueskelin koko aamun ovistesteistä raskaustestinä ja heti kun pääsin töistä kävin tikuttamassa ja sain kummankin merkkiseen testiin haalean viivan! Toinen oli haamu (davidin testi joka oviksenkin näytti haaleena) ja toinen ihan selkeä noin puolet kontrolliviivaa haaleampi. Pissa oli seissyt noin 3h eli ei älyttömän vahvaa.

Eihän tää toki mitään vielä tarkota, mutta aiemmin ovistikut ei oo näyttänyt haamuja ollenkaan, eli aina ihan valkonen paitsi sen parin päivän ajan. Joten tää kyllä nostaa mun toiveita vähän! :)

Rtestejä mulla ei ookkaan kotona niin käyn ostamassa varmaan kun mennään kohti viikonloppua.
 
Mulla on raskaustestejä kotona ainakin sen verran, että jos ei ihan parin jälkeen usko tulosta niin on varaa testata vielä muutama lisää :D

Huoh, meinaa hermo mennä tähän mahan nippailuun. Tai siis välillä tekee tosi kipeetä, mutta silti tää kipu on ihan erilaista kun menkkajomoilu. Tää kipu on enemmänkin semmosta viiltävää, ei sellasta jomotusta mitä ennen menkkoja yleensä on. Välillä häviää kokonaan ja sitten välillä saattaa viipyillä hetken aikaa. -.-
 
Elviira86 Ihanat kaksi viivaa! Tsemppiä digiin! Minullaki kaksi digiä jo valmiina odottelee jotain hyviä aikoja :D

Ovistesti raskaustestinä pitäisi olla tasavahvat viivat tai mieluummin tummempi kuin kontrolli. Minulla on tässä kierrossa ovistestit näyttäny kahteen otteeseen jo plussan. Minulla haamu piirtyy lähes aina kierron muilla päivillä. Sofi one step ainoa jossa juuri juuri haamua ovistestissä. Tykkään enemmän david tai pregcheck.

Sanokaa nyt naiset mitä tämä meinaa. Onko minulla jo kp1 vai ei? Eilen illalla hulahti taas kirkasta verta vessakäynnillä sai pari kertaa pyyhkiä. Laitoin sitten kupin varmana menkoista. Mutta siihen se verinen vuoto taas loppui, ei pisaraakaan kirkasta sen jälkeen. Vain sitä samaa rusehtavaa oli vähän tullut mitä tässä jo monta päivää. Omituisimmat menkat ikinä. R-testi näytti tänä aamuna lähes näkymätöntä samanlaista viivanpaikkaa kuin mitä eilen tuossa kuvassa. Ei ummarra ei.
 
Nappula87
Jos mulla olis kierto 28 nii ovis ois...nyt... Mutta en tiiä yhtää.. Tänään töissä tuntu keskellä alamahaa vähä jännältä. Oikeen mietoa menkkatuntua. Ja nyt tuntuu kans sellaseta nippailu painetta. Joskoo?

Miltä se sellanen kiinnittymis(?) jutska tuntuu?
 
ujm
Toivontähti: Joo ajattelin huomenna aamupissasta ainakin testata ovistestillä. :) Yritän vähän malttaa sen raskaustestin oston kanssa, ettei tulis niin pahoja pettymyksiä. Jos tossa vaikka torstaina kävis iltavuoron jälkeen ostamassa pari kappaletta, ja perjantai aamusta kokeilis ekan. Sillon on dpo11. Maanantaina siis pitäisi alkaa menkat. Dpo11 pitäis olla jo paremmat mahdollisuudet näkyä raskaustestissä :)
 
mymosa
Niin siis ovistestihän voi näyttää loppukierrosta myös viivaa. Raskaudessa plussaa.

Ajattelin tässä kierrossa jättää oviksen bongailun ja säästän testit seuraavaan kiertoon, kun pystyn aloittaa samalla noi gelee royalet.
 
Moikka kaikki! Olen lukenut jonkun aikaa sekä tätä että tuota yrityksen odottajia, ja päätin nyt rekisteröityä. En oikein tiennyt kumpaan keskusteluun kuuluisin. Mies nimittäin vihdoin antoi luvan, mutta vasta maaliskuussa! 1,5 kuukautta saisin vielä odotella ehkäisyn poisjättöä.

Jään ainakin seurailemaan tätä, tämän keskustelun pohjalta tajusin ottaa käyttöön foolihapon. Ihan suositeltua kolmea kuukautta en sitä ehdi syömään, mutta lienee tämäkin parempi kuin ei ollenkaan.
 
Nappula87
Uimikselle onnea matkaan! =)

KYSYMYS en luokittele sitä ees arkaluontoiseksi kun tuskin täällä sellasia onkaan :LOL:

Eli; onko missään kierron vaiheessa ikinä teillä kellään seksin aikana minkäänlaisia erikoisia tuntemuksia justiisa siellä?? Kipua, vihlontaa, sellasta että siellä ois joku eessä?? Tiiän miltä tuntuu ku paikat on täynnä ilmaa eli siitä ei kyse... Asentoa vaihtaessa helpotti.. Nyt vaan nipistellee ja kutittellee ja jomottaa ja...

Muoks. että se tunne on toispuoleinen, vasemmalla. Nyt siis jälkikäteen (joooo oli aamukivaa) välillä enempi ja välillä vähempi jomo, kipu, vihlonta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nappula87, mä en valitettavasti osaa auttaa, ei nimittäin oikein aukea mitä tarkoitat. Mulla seksin aikana nimittäin tuntuu aina melko erikoiselta siellä :D :D :D

Mähän testasin viime kierrossa ovistikulla aamupissaa niin siihen tuli hailura viiva dpo11. Eikä se mulla ainakaan tärppiä tarkottanut :( Mutta kuten mymosakin mainitsi, niin kierron loppua kohden voi tuo LH-arvo joillain nousta (niinkuin mullakin ilmeisesti sitten) ja ovistesti bongaa sekä sen, että HCG:n.

Murrrrrr, mä se en oo saanu tupakointia lopetettua :( Ahdistaa aika lailla. Yritän tsempata itseäni lopettamaan lopullisesti sillä ajatuksella, että kyseessä on haluamani lapsen terveys omani lisäksi. Jos jatkaisin vaan polttamista ja alkanut raskaus menis kesken niin syyttäisin varmasti tupakointiani ja syyllisyyden tunne olis kahta hirveämpi! Miksei vaan vois joku aamu herätä ja todeta, että nytpäs en enää koskaan aio polttaa?
 
Nappula, ei mulla taida seksin aikana jomotella sen enempää kuin alkukankeus kun mies aina innokkaasti runttaa pohjan kautta. Ja joissain tietyissä asennoissa tuntuu ihan sille kun oisin jo täynnä ja yhdelle makkaralle ei ois enää tilaa, mutta asennonvaihdolla tai tilanteen rauhottamisella se yleensä herkiää.

Seksin jälkeen joskus on vihlontoja ja särkyjä, tai tietää ainakin tehneensä. En tiedä olisiko koollakin väliä tässä tapauksessa, en muista että olisi pienemmällä veijarilla ollut tätä "ongelmaa" tai oiretta.
 
Mulla ovulaation läheisyydessä sattuu seksi mahaan toispuoleisesti. Asennon vaihtaminen auttaa. Itselläni johtuu gynen mukaan siitä että mun vasemmassa munasarjassa on yks rakkula joka tykkää turvota ovulaation tietämillä. Sitä rakkulaa tuo mies sitte tökkii :D. Se on aivan sama miltä puolelta se munasolu irtoaa kun vasemmalle sattuu aina! Nytkin tunsin selkeesti oikeelta irtoovan munasolun, mutta vasen puoli vihlonu koko ajan. Lekurin mukaan se on ainakin normaalia ja kaikki kysta epäilyt on poissuljettu.
 
Nappula87
Hiih, no siis sitä vaan jäin miettimään että oliko siellä joku hätänä ku otti vähän kipiää alakuun.. Justiisa sielä vasemmalla puolella. Että onko vaikutusta kierron vaiheessa, paikat turvoksissa tai jotahi.. ääh, mene ja tiedä.. Nyt vaan jomottelee. Mut se vaan tuntu niin erilaisen kipiältä alussa..

Tooottahan toki sitä joskus vähä rajumman jälkeen on sellanen uh uh olo että saatu on. Mietä lie.
 
Nappula87
Niuski mulla kans sama ton tupakin kans. Jonkun aikaa meni hyvin polttamatta tai muutamalla röökillä ja sitte meni taasen höpöksi :headwall: Mutta kyllä mä sen vielä jätän! Tsemppiä meille!
 
Huh, onneksi meitä on muitakin tervakeuhkoja. Mäkin olin yli kuukauden polttamatta tuossa taannoin, mutta sitten kun tuli se järkytys ja suru niin silloin me sorruttiin kaikki. (meillä oli lopettaneita perheessä muitakin, veli ja äiti.)
 
Nappula87
Viimeistään sitten! Mulla asiaa vähän helpottaa se, että mies ei polta. Paitsi hyyyvin satunnaisesti. On joskus polttanut ihan vakituiseen. Ja mulla eivät ehkä heti arvaa jos oonkin polttamatta että oisin raskaana, kun nimittäin sitä lakkoilua on ollu enempi ja vähempi tässä puolen vuoden aikana =)
 

Yhteistyössä