Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Hei kaikille! Nyt on kohta viikko oviksesta. Lähdin tänne oikeastaan kertomaan todella oudoista oiresta mitä mulla on ollu muutaman päivän tässä. Torstaina(23.1) mun rinnat alko kipeytymään ja tänään ne on aivan kosketusarat ja takkiakin on vaikee laittaa päälle.
Tämän lisäksi nyt pari kolme päivää on tuo alavatsa ollut kipeä/kireänä, istuminen ei oikein luonnistu kunnolla. Eilen illalla ei ollu oksennus kaukana. Kipu on toispuolista... mitähän tässä pitäis ajatella kaikesta kokemastani? En testiä ole tehny viellä enkä tiedä näyttäiskö se mitään näin äkkiä! Huomenna meen terkalle. Mitään ideaa mikä mulla olis? :confused:
 
ujm
Mulla tänään dpo 6, tai no kuuden minuutin päästä dpo7. Tänään ensin oli maha sekasin, voi kyllä johtua ruuastakin, ja nyt on vähän kipeillyt vatsa. Aika menkkamaiset kivut. Ei voi siis olla vielä menkat. Tai ainakaan mitenkään pitäis, kp20 nyt. Toivokaamme kiinnittymiskipuja, osuis aika oikeeseen päivään ainakin =)
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
SannaMarko ja ujm, toivotaan kiinnittymiskipuja :)

Mitenkäs Elviira86, onko uutta testiä laittaa meille ihailtavaksi? :heart:

Mulla on sellainen kutina, että tää toispuoleinen alavatsan jomottelu johtuu varmaan keltarauhasesta ja rintojen aristus niistä hormoneista mitä ovulaation jälkeen jää elimistöön. Ainakin viime kierrossa oli ihan samanlaiset tuntemukset (jopa voimakkaammat), eikä tärpistä tietoakaan. En siis oleta ainakaan omien oireideni perusteella yhtään mitään, koska mitään ällistyttävän poikkeavaa ei ole tapahtunut.

Mä oon vähän kahden vaiheilla, että viittiikö testata tuossa viikon päästä... Kun jos vaikka sattuis haamuviivaa ilmestymään niin ne menkathan saattaa silti alkaa ihan normaalisti. Olisko sitä sitten vaan entistä pettyneempi vaikka tietääkin miten korkeilla prosenteilla sitä menee ihan alussa kesken? Vai tyytyväinen, että edes kiinnittymisyritystä on tapahtunut?

Äh. :| Pyh pah.
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
mymosa
Alkuperäinen kirjoittaja ponityttö;29498007:
No mites sitten kun mulla on lyhyt luteaali vaihe...tai siis viimeks menkat alko dpo12. Eli pitäiskö mulla sitte näkyä jo dpo8 jotain? Vai milloinhan mun kannattais testaa?
Tuolla lh-vaiheella ei oikeestaan ole mitään tekemistä sen kanssa missä vaiheessa r-testissä näkyy jotain.. Mutta 12päivää pitäs riittää siihen, että kerkee kiinnittyä kunnolla. Mulla viimeksi näkyi dpo9 haamu ja dpo10 david ja wondfo molemmat haamu.
 
jepjep, sieltähän se täti tuli kylään. Eli miulle voi päivittää kp1/30 (nyt useampi kierto ollut sit 30 luokkaa). Vähän kyl harmittaa.. :/ Mutta uuteen kiertoon ja tässä kierrossa sitten greippimehu mukaan kuvioihin ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Heranen No tässä kierrossa sitten kaksi viivaa!

Miä en millään malttais oottaa että pääsisi testaileen, en sitten millään. Silti tuota raskautumista ei jaksa ihan 24/7 ajatella, mutta nämä mahan nippailut ja säryt kyllä saa aina mietteet aina jotenkin kummasti vaan kääntymään siihen. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Toivontähti: minäkin näen jotain?! Testaapa uusiksi :)

Anni00, höh. Aika blanco on kyllä... Toivotaan, että vielä viivaa ilmestyisi. Minähän testasin viime viikolla aiemmin pari negaa ennen haamulaista :)

Niuski ja Ponityttö - jeejee, lisää jännäiltävää siis pian luvassa :popcorn:
Mietit Niuski sitä kemiallista raskautta... Mä olen samaa pohtinut tässä, et mitä jos kuitenkin vielä menkat alkaa - ylihuomennahan siis oletettu alkamispäivä. Tosi paljon toki harmittaa, mutta toisaalta hyvä tietää kun esikoista tehdään, että molempien kroppa mitä ilmeisimmin ainakin toimii niin, että hedelmöittyminen on mahdollinen :) Eli sen puolesta kiva tietää, vaikka vielä riski tosi suuri siihen onkin ettei raskaus jatkuisi...

Tänä aamuna testailin nyt sitten sillä 25mIU/ml testillä ja sain kuin sainkin siihenkin jo haamulaisen... :)

WP 20140127 003 - Aijaa.com

WP 20140127 020 - Aijaa.com

Siinä heitä... Kännykällä edelleen tosi huono saada kuvia, mutta mulle ne ainakin kännyssä näkyy jo sihruttamattakin :) :heart:

Muoks. Ylempi siis testiajalla, salamalla. Alempi kuivana, ilman salamaa :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anni00
mymosa
Mä en pääse ees lukemaan, ei anna aukaista mitään kaksplussan sivuja :( Ovat vissiin muuttaneet jotenkin näitä viime kerrasta.. Tai sitten mun vaan on siirryttävä älypuhelin aikaan, jota koetan viimeseen välttää.
 
Juuri meinasin tulla kirjoittamaan että kyllä mun puhelimella ainakin kaksplussa toimii ihan normaalisti, mutta sitten pääsinkin mymosan viimeiseen lauseeseen joka kumosi kaiken :D Joo älypuhelimella toimii kyllä, hehe.
 
ujm
Mulla toimii puhelimella hyvin mutta tosiaan älypuhelin. On tullu tavaksi töissä ja illalla sängyssä lukea tätä :D

Nyt Dpo7. Pitäisköhän huomenna testaa vapaapäivän kunniaksi? En kyllä ees muista onko mulla noita testejä kotona. Ovistestejä on vaikka muille jakaa. Onneks mulla on iltavuoroa tää viikko niin voi rauhassa testailla aamusin.
 
ujm testaile vaan! Mäkin ajattelin joskos testaisin vapaa päivän kunnaiksi tasan vkon päästä maanantaina. Sillon mulla olis joku dpo13. Jos mulla se ovis siis oli vko sitten maanantaina, mutten oo varma asiasta:D mutta paljon mahdollista että testailen jo vkonloppuna, kun mulla on 28 päivän kierrolla menkkojen oletus alkamispäivä nyt torstaina. Mutta jotenkin tuntuu että mun kierto on oikeesti paljon pitempi, ja mahollisesta oviksesta päätellen laskettuna päivä 14 eteen päin niin menkat alkaisi sunnuntaina. JOTEN saatan testailla sitten sunnuntaina tai maanantaina, JOS menkkoja ei kuulu vielä.

Siinäpä vasta laskennallinen pläjäys naisen kuukautiskierron kulusta :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 26.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........57/32-39.....1.......1/14.......1.
Kinkula-..............24.........39/28~30....1.....12/13.......3.
Anni00................26.........31/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......27/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........25/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........24/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........20/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......17/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........17/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....14/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........13/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........11/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........11/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........5/27-35.........3.....12/13.......4.
SJ.......................23........5/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........1/30.....3......12/13......1.






Piinailijat:


Kinkula- dpo 23
Anni00 dpo 9
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Niuski, kiitos! :) Tilailin tossa viikonloppuna digejä postitse (2kpl), tulevat varmaan huomenna - eli keskiviikkoaamuna ajattelin :) Silloin on kuukautisten oletettu alk.päivä, joten uskoisin / toivoisin digin silloin jo kertovan totuuden ;) Varoiks kuitenkii on tuo kaks kpl tulossa, jos ei vielä keskiviikkona mitään näyttäskään....
Katoin että sulla ja Ponitytöllä on kierto suurinpiirtein saman mittanen ku mullakii :) Eli se teidän maanantai on varmaan aika hyvä testauspvä kun siis 5pvän päästä vois jo haamulaisia näyttää, jos menis samoilla päivillä ku mulla :)
 
Kiitos mymosa! Hyvä tietää eli on mahollista ettei mulla näy mitään vielä edes dpo12.

Katoin areenalta ohjelmaa meille tulee vauva. Katoin sitä 20min ja itkin koko sen ajan :D. Päätin siis lopettaa kattomisen kokonaan. Nyt pitää keskittää ajatukset taas johonki ihan muuhun. Tää on ihana ajanjakso ku tietää ettei mitää raskausoireita voi olla eikä oo mitää sellasta piinattavaa vielä.

Mulla älypuhelimella kyllä kans ongelmaa et pääsen lukee tänne mutten aina kirjottaa. Auttaa yleensä ku hakee uudestaan auki tän sivun ni sit pääsee.
 

Yhteistyössä