Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ihana masu mymosa <3.

Mä sain taas plussan toho testiin....huoh! Eilen illalla oli davidissa nega kuitenki. Onko muut saanu monta päivää ovis plussaa?

Niuski: mulle käy varmaan ihan samoin ton mahan kanssa. Oon muutenki kova turpoomaan ennen menkkoja ja nyt puhutaan siis ihan sellasesta turpoomisesta,että pitää löysätä housun nauhoja.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta arvon leidit!

Täällä on viikon aikana pissailtu tikkuun pati puhdasta negaa, vaikka kuinka vakaa ajatus oli testailla vasta kun menkkoihin neljä päivää.

Tänään oli the testipäivä ja hämmennyksekseni sain kahteen testiin hailuraisen haamun. :heart: Hirveen vaikea käsittää ja uskoa, et onks tää nyt tosiaa totta.... Huomenna aamulla uudet testailut sit taas ja toivotaan että viivat vahvistuu :)
 
Heippa taas kaikille :)

Täällä pitäisi huomenna alkaa menkat..ei vielä mitään merkkejä sen suhteen. Eikä kyllä erityisiä raskaustuntemuksiakaan. Välillä nippailee vatsassa ja muutaman kerran tullut viiltäviä nopeasti ohimeneviä kipuja kun oon sohvalta noussut. Edelleenkin huonovointisuus kohtauksia ja tuntuu kun jotain meinaisi nousta kurkkuun (ihan kuin närästäs). Mutta enpä tiiä onko noi vaan jotain stressin oireita vai sitten raskauden...Hiljaa toivon että matkalainen oisi, mutta en kovinkaan siihen usko :( Nooh, pianhan se selviää kun (jos) punainen täti tulee kylään.

Itse syön foolihappoa 400 mikrogrammaa plus siten monivitamiineja joissa on myös foolihappoa sen 100mikrogrammaa. Aika hyvin oon nyt muistanut ottaa tabletit aamulla, tullut rutiini siihen :)

Elviira86, voih ihanaa ja varovaiset onnittelut jo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
On kyllä niiiin ihanaa että on tämä ketju :heart: Kun eihän tästä voi kellekään puhua vielä muuten... Ihana kun pääsee jollekin kertomaan :)
Illalla on kaverin 30-v. synttärit, minä kuskina luonnollisesti :) Täytyy keksiä joku kiva selitys, ettei "kärähdä" ;)
 
Elviira Onnea :heart:

Heranen Testiä testiä! :)

mymosa ihania masukuvia!

Niuski Todennäköisesti jäänyt ovis väliin ja menkatki ja varmaan kaikki :D Mutta joo nyt jotain sentään tapahtuu.

Minulla maha näyttää jo siltä niinkuin oisin selkeästi raskaana, on vaan sen muotoinen vaikka muuten en mitenkään erityisen lihava ole. Siksi olen monta kertaa saanutkin kuulla uteluista siitä olenko raskaana. Viimeksi joululomalla sukulainen kyseli.

Täällä on taas menty toiveitten kanssa vuoristorataa. :) Eli sitä ruskeaa tuhrua on tullu pari-kolme päivää. Ja edellisestä saamastani ovis plussasta olisi ollut sopivasti n.dpo7-9, sopisi siis kiinnittymisvuodoksi. Paitsi että, mullahan menkat on pillereiden jälkeen aina alkanut 3-7 päivän ruskealla tuhrulla, joten odottelin jo menkkoja täysin varmana että vihdoin ja viimein alkavat.

Toiveet kiinnittymisvuodosta heräsi kun ne tuhrut kuitenkin tuntui vähentyvän, eilen tuli vain vähän ja tänään aamulla ei ollenkaan. Tänään dpo 10 ne menkat kuitenkin luultavasti alkoivat, ollessani pöntöllä tunsin kun valuu ja pyyhkiessä oli täysin kirkkaan punaista verta. Se vuoto jäi kuitenkin siihen. Pariin tuntiin ei ole tullut muuta kuin pyyhkiessä hitusen ruskeaa. Omituinen alku menkoille, mutta uskon vakaasti, että sieltä ne on alkamassa kuitenkin. Kai ne menkatki on ihmeelliset kun tää kiertokin ollu niin pitkä, tuskin oikeasti edes olen ovuloinut vaikka lh-taso olisikin noussu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
mymosa
Ujm, ehkä se maha ollut silloin vähän samalainen kuin tuossa rv 13 kuvassa, mutta löysempi.. eli juuri sellanen makkara maha :D

Onnea Elviira, voi kunpa haamu vahvistuisi.

Itelläni on jotenkin kovin rauhallinen mieli tähän kiertoon.. mutta kerkeehän toi muuttua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Ei voi päivittää vielä tätä päivää kp1. Verta ei ole tullut tuon aamuisen episodin jälkeen tipan tippaa. Pyyhittäessä vain hieman rusehtavaa. Vähän nyt säikäytti tuo yhtäkkinen kirkas veri. Onkohan nyt oikeasti jotain isompaakin häikkää kp nyt 55.

(Kirjottelen tähän vain muistiin ensi kiertoa varten mahdolliset "raskausoireet" eli dpo 6-7 tuli nousi oksu kurkkuun pari kertaa, myös pari repäisykipua oli näinä päivinä. Sen jälkeen ei taas yhtään mitään oireita.) Odottelen silti menkkoja alkavaksi ensiviikolla sillä tuo rusehtava vuoto on ollu niin varma oire menkoista.

Milloin seuraavat jännäilijät aikovat testailla?! :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 25.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........55/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........39/28..........1.... 12/13.......1.
Kinkula-..............24.........37/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........29/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........29/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......25/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........23/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........22/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........18/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......15/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........15/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....12/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........11/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........9/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........9/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........3/27-35.........3.....12/13.......4.






Piinailijat:


Kinkula- dpo 21
Anni00 dpo 7
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Mä olin juuri tulossa kysymään että millähän dpo:lla saattaisi testissä mahdollisesti näkyäkin jotain? Meinasin ainakin testailla jos ei menkkoja kuulu niin 2. tai 3.päivänä. Tai laskeskelin näennäisesti pari vkoa eteen päin oviksesta tai. Tai muutaman päivän heitolla siis se ovis. Se nyt luultavasti oli sillon 19. tai 20. tai 21.päivä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
anni00 Ehkä joskus viikko sitten, en edes muista tarkalleen. Ei ole ollut aihetta testailla. Nyt lasken varalta nuo dpo:t jos se ovisplussa olis pitänyt paikkansa ja olisin vihdoin oikeasti viime viikolla ovuloinu. Sais nyt tän kierron päätökseen tavalla tai toisella. Sillä toisella tietenkin mieluiten :D Voi olla, että hätähousuilen ja testaan jo huomenna jos tuo vuoto ei ole aamuun mennessä runsastunut. Plussatuulia sinulla anni00! :)
 
Tuon mukaan mun pitäisi testata dpo 14,eli 3.2 niinkuin vähän meinasinkin. Ja kierron pituudeksi heitti edellisten muutamien kuulauksien perusteella 31 päivää. Oonkin melkein varma että mun kierto on näin luomuna useempia päiviä pidempi kuin ennen. Ei vaan yhtään ole sellainen tunne että voisi olla raskaana, toive on totta kai muttei yhtään tunnu sille siltikään. 0_o
 
Ihan ensiksi pyydän anteeksi yhtäkkistä hiljentymistäni. Viime syksyn uupumuksen tuntemukset tekevät paluutaan, kun en ehtinyt kunnolla palautua tuossa koulun joululoman aikana kun olin töissä mahdollisimman paljon. Mutta olen siis edelleen hengissä ja lueskellut kyllä välillä keskustelua.

Toivottavasti teille pian testejä tekeville tulisi se plussa. Antaisi sekin vähän toivoa sille omallekin plussan mahdollisuudelle. :)

Ja en kestä miten ihania vauvamahakuvia tänne on postailtu! Itseänikin on mietityttänyt tuo mahan näkyminen. Mulla kun on ylipainoa, ja vatsaa ihan jo nytkin, että miten kauan sitä vauvamaha näkymistä joutuu odottelemaan... Ihanteellista olisi tietysti laihtua, mutta tässä stressitilassa se ei onnistu. Eikä varmaan tärppikään kyllä... :/ Ajattelin jättää ne tilatut ovistestitkin vielä käyttämättä. Niistäkin varmaan kehittäisin lisää stressattavaa... Kyllä on ihmisen elämä vaikeaa...
 

Yhteistyössä