Huono omatunto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä avuksi, kun minulla on erittäin huono omatunto asiasta jonka tein. Ehkä toimin liian itsekeskeisesti, ja ymmärsin tilanteen väärin. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, ja ystäväksi.

Asiasta syntyi iso soppa, jossa monta osallista. Olen yrittänyt pyytää anteeksi, ja selittää että ymmärsin väärin ja toimin väärin.

Osalliset ovat vihaisia minulle.
 
vierailija
Et kai mitään enempää voi tehdäkään kuin mitä olet jo tehnyt eli pyytänyt anteeksi.
On sitten kavereidesi käsissä hyväksyvätkö sen. Jos asia on sellainen, että siitä voi rauhassa puhua ja kaikkien näkökulmat tulee kuulluksi, niin sittenhän se on siinä.
Inhimillistähän tuokin on kaikkinensa. Että ymmärtää asioita väärin tai että reagoi niihin siinä tilanteessa niillä tiedoilla ja tuntemuksilla väärin. Mutta varmasti asioista ja itsestäkin on opittu?
Anteeksiantaminenkin kuuluu kasvuun ihmisenä. Mutta et voi sille mitään, jos niin ei tapahdu.
 
Noh riippuu tietty asiast mut kaikki me temme virheen virheitä tai sanomme välillä väärän sanan ei niille voi mitään ei kukaan ole täydellinen paitsi Jumala. Miten se virhe pääsi syntymään?
 
Noh riippuu tietty asiast mut kaikki me temme virheen virheitä tai sanomme välillä väärän sanan ei niille voi mitään ei kukaan ole täydellinen paitsi Jumala. Miten se virhe pääsi syntymään?
Ja siis ei kenenkään kannattaisi liiaksi murehtimaan mokaan ku voishan sen nyt jutella selväksi moni ehkä niin tekee et vaik juteltu se jää jumittaa sinne aivoihin et toi teki väärin vai lähteekö se pois aika veitsenterällä saa olla kavereiden kaa jos yks sekoilu kaataa maailman? Vai tapahtuuko tätä usein ja millaisia nämä virheet on olleet?
 

Yhteistyössä