Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mukavaa kuulla sinusta Katey! Ja pikaista paranemista kaiken huolen keskellä. Stressi voi kyllä viedä ihmistä aivan 6-0. Joten toivu rauhassa, toivottavasti plussa testissä lieventäisi vähän ressaamista. <3
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Empuska ja Anni00: mähän en siis tiedä lainkaan ovispäivää varmuudella - mulla oli tässä kuussa ihan "outo" kierto, jonka vuoksi siis epäilin hyvin suuresti tärpin mahdollisuutta. Mut siis ovis on laskureiden ja oman aavistuksen mukaan ollut 14.-16.1. välisenä aikana. Eli siis veikkaisin että sellanen dpo9-10 oli eilen, kun haamulaiset testiin ilmestyi. Voi toki olla, että ovis olis ollut aiemmin - epäilyttää kovasti, josko noilla dpo:lla vielä mitään näkyisi. Mutta kun siis en tiennyt yhtään ovispäivää, niin luotin siihen "nyrkkisääntöön" että 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkua testi voi jo + näyttää. Tänään taas aamulla oli heti pakko varmistaa ja edelleen se haamulainen sieltä kurkkaili :) Nyt on herkät testit kaikki käytetty ja jäljellä vain niitä 25 herkkyyden testejä. Ajattelinpa huomenna sellaseenkin pissata - saas nähdä näyttääkö se vielä mitään :D Mut plussanneisiin en siirry kuitenkaan ennen, kuin digi näyttää myös mulle raskautta :)

Ja hei - empuska, toivontähti, anni00 ym...: mulla on ollut tosi vähän oireita, eikä oikein mikään varmuudella vihjannut siihen suuntaan että tärppi olis käyny. Nytkin on koko ajan epätodellinen olo, kun ei tunnu mitään. Ihan hassua, että testi näyttää plussaa, mutten tunne että minun sisälläni ketään salamatkustajaa olisi. Olen aina jotenkin kuvitellut, että se tuntuisi jotenkin erilaiselta :) Eli testejä testejä vaan - oireettomuus ei kerro mitään :)

p.s. En kuvittele olevani mikään raskauskonkari haamulaisten vuoksi :D
 
Elviira86 Niin ihana kuulla sinun haamulaisista, jospa se huomenna näyttää jo vahvempaakin! :) Laittele ihmeessä kuvaa ihasteltavaksi jos pystyt.

Kiva kuulla, että plussaa voi näyttää vaikkei oireita olisikaan! Omalta kohdalta usko plussaan kuitenkin mennyt sillä ruskea tuhru jatkuu "normaalina". Sen veri hulahduksen jälkeen ei kirkasta verta ole näkynyt tippaakaan, tiedä sitten mikä välivuoto sekin oli. Realistinen ennustus on, että tähä tuhrua tulee vielä muutama päivä ja torstaina alkaisi varsinaiset menkat.

En siis aamulla testannutkaan ollenkaan kun tiesin, että yksi viiva sieltä vain kattelisi ja huutelisi: "ku mä en nyt voi sulle kahdeksi viivaksi muuttua".
 
Ponityttö Alkaisin varmaan dpo9 testaileen sinun tilanteessa. (Tosin en tiedä malttaisinko tällä kärsivällisyydellä) :D En tiedä maltatko sinäkään kovin kauan odotella, olen ollut huomaavinani jotain himotestaajan piirteitä sinussa :D
 
"Kun mä en nyt voi sulle kahdeks viivaks muuttua" :D hahah repesin niiiin pahasti!!

Joo oot toivontähti oikeessa. Tykkään kovasti tost testailusta :D tosin tällähetkellä tuntuu ihanalta ku ovis on ohi eikä hetkeen tarvii tikutella. Yritän sinne dpo9 asti kuitenki odotella.
 
Toivontähti, kiitos :) :heart: Kyllä minä sinuna silti testailisin... Huomenna aamupissasta sit heti, eikö?!?! :)



Anni00 kyllähän se vähäisillä dpo:lla näkyis aamupissasta paremmin, mut jos sulla vaan on testejä varalla, niin voisithan sitä koittaa nytkin. Pidättelet nyt hetken ja sitte. Ja HETI kertomaan tänne! :)

Kovin hailakalta ne viivat näyttää kännykällä otetuissa kuvissa, luonnossa ihan selkeä haamu - ei tartte ees tihrustella. Ja itseasiassa, laimeasta pissasta testailin vielä 25herkkyyden puikolla ja siihenkin huomattavasti hailakampi haamu tuli, mutta tuli kuitenkin :) :heart:

Mutta siis, silti tässä kuvaa (jos onnistun laittaa)

26.1. - Aijaa.com

Muoks... Ei kyllä sit näy senkään vertaa näköjään tässä. Höh. :( Jos huomenna sit jo sais sellasia kuvia otettua, missä näkyy.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: toivontähti
Heh, taitaa melkein kaikissa kuumeilijoissa olla vähän himotestaajan vikaa :D Itehän aattelin, että olen niin pihi etten viitsi tuhlata testejä. Joooooooopa joo!

Elviira86, jeeeeiiii! Oispa nyt pian jo selkeät viivat sulle luvassa :heart: Ja muillle myös tietenkin!

Mulla on ihan järjetön urakka koulun kanssa menossa, laajoja kursseja useampi päällekkäin ja kaikista tottakai tentit parin viikon sisällä tuossa kuukauden päästä. Nenä kirjoissa kiinni olen ollut kaiken sen ajan kun en luennolla istu. Tuntuu ettei mitään jää päähän ja aika loppuu kesken :O Mie romahan, mie romahan!

Hyvä puoli tässä opiskelussa on se, ettei ehdi kehittämään mitään oireita itelleen :) Yritän rentoutua tänään vähän kasvonaamion, jalkakylvyn ja hierovan tuolin avulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
Nojoo sen verta himotestaajaa minussaki nii jollen tänään testaa nii huomenna ainaki :D

Elviira86
Aika epäselvä kuva on, mutta kyllähän siitä näkee että siellä toinenki viiva on! :)

Voi kuinka ihanaa sen täytyy olla tuijotella kahta viivaa!! Sit kun sellaisen saa niin käyn varmaan aina vähän väliä kattomassa niitä viivoja! :D "Siellä se minun vauva pöytälaatikossa viivoina näkyy":D
 
Kumpi parempi nyt alle kahen tunnin pidätyksellä vai illemmalla kahen tunnin pidätyksellä..? Veli tulossa kohta meille niin ei ehdi oottaan sitä kahta tuntia..

muoks. se tuliki etuajassa niin teen ehkä illalla tai sit huomenna aamulla..
 
Viimeksi muokattu:
Testasin nyt kuitenkin.

Testi sofi one step ja selvä negahan se. Kuitenkin himotuijottelijana tietyssä kulmassa näen viivanpaikan. Vasta testiajan jälkeen kuivuneena senkin. Yritin vangita viivanpaikkaa kuvaan, en tiedä näkyykö. Lueskelin, että näihin kai yleisesti tulee se paikka näkyviin.

006 - Aijaa.com

Mites anni00 testasitko? Sitä parempi mitä enemmän tunteja ehtiny pidätellä.
 
SJ
Moi! Olin tosiaan torstaista eteenpäin työreissulla, just palasin kotiin niin en oo ehtiny kirjotella :) ja tosiaan työreissun kunniaksi alkoi torstaina menkat ja ihan rytinällä alkoivatkin. Nyt siis kp 4/31 (toi 31 on semmonen keskiarvo, en luota tohon 28 kiertoon enää). Hyvä fiilis kun pääsin uuteen kiertoon ja kohta pääsee ovista tikuttaan :) ihania uutisia elviiralta, toivottavasti viiva vahvistuu pian!
 
Hei mä täällä aloin pohtii et jos nyt nii onnellisesti käy että kerkeen testata ennenku menkat lurahtaa ni mikähä olis hyvä r-testi? Mulla on yks apteekin oma ja sit muutama david. Uskaltaako siihe davidii luottaa? Digi on turhan kallis mun makuun.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 25.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........56/32-39.....1.......1/14.......1.
Kinkula-..............24.........38/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........30/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........30/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......26/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........24/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........23/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........19/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......16/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........16/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....13/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........12/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........10/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........10/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........4/27-35.........3.....12/13.......4.
SJ.......................23........4/31..........2.... 12/13.......1.






Piinailijat:


Kinkula- dpo 22
Anni00 dpo 8
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Täällä ei oo vielä testattu, koska hieman rusehtavaa tuhrua tullut paperiin..eli eiköhän ne menkat huomenna ala. Muutoinkin ajattelin yrittää oottaa ainakin tiistaihin tai keskiviikkon jos menkat ei alkaiskaan. Jotenkin jännitän liikaa sitä testaaminen ja se ettei siinä näy mitään :/
 
No hitto, toivotaan että oisi jotain muuta kuin menkat.

Mulla taas jotain pientä oireenpoikasta havaittavissa, mutta nääkin on ihan selitettävissä muutoin kuin rakkaudella. Mahaa on juilinut tänään taas ihan menkkamaiseen tyyliin, mutta onhan näitä kipuja ollut edellisissäkin kierroissa oviksesta menkkoihin asti. Tissit on ainakin ihan julmetun kipeät myös. Ja mua palelee koko ajan, mutta me oltiin kyllä tänään ulkoileen paljon joten johtunee siitä aikalailla. Ja sitten mä oon
ollut syömässä koko ajan, ei hyvä. :-D Samoin noita repäisykipuja on ollut. Näitä on kyllä ollut muissakin kierroissa mutta jotenkin sitä vaan toivoo niiin paljon että ois sitä itteään :)

Meillä olis vielä parin vkon päästä pienet illanistujaiset kaveri pariskunnan kanssa. Tein jo selväksi bestikselle että siinä vaiheessa pitäisi olla jo tieto onko kyytiläisiä vai ei. Että tulevat joka tapauksessa, olen sitten nollalinjalla tai en. ;) että kuski ois ainakin siinä vaiheessa tiedossa. Voi mä toivon sitä niin! ;)
 
Nappula87
Menis tuo aika vähän joutusampaan.. tapahtuis jotain :D olispa röntgen katse että näkis mitä tuolla sisuksissa tapahtuu.. vai tapahtuuko mitään. Pikkusta pistelyä oli eilen. Hm.

Oon vähän yksin näitten asioitten kans. Tietty miehen kans jotain keskustelua välillä mut se linjaus että tulee kun on tullakseen. Mun huom. Mielellään pian kiitos :D

Oon reilu vuosi sitte muuttanu uudelle paikka kunnalle ja kaikki kaverit on nyt netin päässä. Kellekään en oo vielä kertonu aikeista nappuloitua. Kaikilla kavereilla on lapsia ja kyselyitä on tullu että millon meille tulee lapsia. Eeeei sitä vielä semmosia, vastaillaan.. :) no vois pian tapahtua jotain niin saisin minäki jotain kerrottavaa sinne kauas. Mietyttäny vähän että miten sitä sitten pärjäilee lapsen kans ku perheet ja kaverit kaukana, mutta olen tullut siihen tulokseen että pärjätään varmasti. Tämä rapu nainen selviää mistä vaan! Paitsi illalla aloin miettimään synnytystä ja sit alko pelottaa. Mulla on aika huono kivun sietokyky.. pieni avautuminen kiitos anteeksi :)
 

Yhteistyössä