Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Hyvä mymosa :)

ponityttö muistaakseni jossain luki et ne siittiöt tavallaan oottelee siellä sitä munasolua jos ovis ei oo tapahtunu vielä.

Joko voin tehä testin joko joko joko :D. Ei vaan onko liian aikasin kolmen päivän päästä ku olis kp 30 ja dpo 8?
 
Vooooi niuski minkä teit!!! :D olit niiiiin oikeessa. Nyt illalla se ovis plussa sitten pärähti tikkuun! <3 miten niin hätähousu? ;)
Nyt edelleen askarruuttaa noi kamppailulajit, että voiko vaikuttaa kiinnittymiseen potkut vatsaan tai se et 30kg isompi kaveri lösähtää mahan päälle ym ym...tässä vähä seki mietityttää että osaako ne neuvolatädit vastata jos soitan ja kysyn. Lajia tuntematta ne nyt saattaa sanoa mitä vaan.
 
mymosa
Voi apua mua taas naurattaa mitä tuun teille valittamaan :D :D Kun tuolla odotuspuolella aikoinaan käytiin kovaakin vääntöä kuukupeista ja kukaan ei siellä tuntunut tietävän oikeasti runsaista menkoista mitään.. Tuli vaan ne väännöt mieleen, kun olen tänään tuhlannut melkein paketillisen superhyper imukykyisiä yösiteitä (aina kaksi kerrallaan kun eivät ole tarpeeksi pitkiä muuten) ja on pitänyt jopa käydä vaippapaketilla.. Että millanenhan kattila sitä pitäs tuonne värkkiin tunkea, ettei valuis jo yli jos pitäs kuukuppiin luottaa..
 
ponityttö, sieltähän se sitten tuli :D Kiva olla oikeassa kun kyse on näinkin mukavasta asiasta :) Mä en tiedä noista kamppailulajeista, mutu-ajatuksella en ehkä ite antais kenenkään romahtaa mahani päälle tai potkia sitä :D Tosin alkio lienee aika hyvässä suojassa siellä kohdussa, että ainakaan pienet muksaukset ei sitä mihinkään luulis heilauttavan.

mymosa, mä oon miettiny samaa! Kyllä mulla ainakin tulis solkenaan kuukupin ohi jos sellaista erehtyisin käyttämään. Vaan riittäisikö kattila, ehkä ämpäri kuitenkin? Nimimerkillä pahimmillaan tamponi + jättiside = kaksi tuntia kuivana.

toivontähti, aikamoista piinaa sullakin ollu tämä kierto. Toivottavasti nyt jotain tapahtuis eikä tarvis enää epätietoisuudessa roikkua. Jos sulla jäi yks ovis väliin?

anni00, piinaviikot on kyllä nimensä ansainneet :D Ei sitä pysty olemaan testaamatta! Tosin dpo 8 en usko, että mitään vielä näkyy.
 
Mymosa: hui kuulostaa aika karmeelta. Kai syöt jotain rauta lisää? Raukka vuodat ihan kuiviin. Kyllä mullakin on mielestäni runsaat vuodot vaikkei sentää ihan tollasta. En missään nimessä käyttäis sitä kuppia, ei se mullekkaan riitä. Mullakin on aina tampooni + side kombo varsinki jos tietää ettei parin tunnin päästä pääse vaihtamaan. Ärsyttää ne side mainokset missä ei muka vuoda yli...tulkaa vaan kattoo mun lakanoita menkkojen aikaa!!

Nyt tuli jopa eilistä selkeempi plussa tikkuun, eli tää päivä olkoon mulla se dpo -1.
 
Mä nyt sitte soitin johonki neuvontaan ja olivat sitä mieltä että tuskin vielä tässä vaiheessa on haittaa noista lajeista, kun on niin hyvässä suojassa kuitenkin siellä.
Ottivat heti puheeksi foolihapon. Minulla se on jo käytössä, mutta ilmeisen tärkeä se tuntuu olevan raskautta suunnitteleville kun käski mun vielä tarkistaa onko pitousuus suosituksia vastaava.
 
ujm
Ponityttö sanoko se mikä sitten on se suositus? Pitää tarkistaa omakin paketti.

Meikäläisellä tänään dpo4. Vielä kymmenen päivää piinailtavaa. Vointi normaali eli ei ainakaan vielä mitään oireiksi ajateltavaa. Kiinnittymiskipuja odotellen! :p
 
Mulla on nyt käytössä purkki Multivitan raskaus ja imetystä. Se sisältää kaikki mahdolliset vitamiinit vissiinkin mitä tarvitsee, myös foolihapon. Ja siinä on sitä foolihappoa 400sitäjotainyksikköä, eli päivittäinen suositus. Hitto kun muistaisi vain joka päivä sen tabletin syödä, mutta kun ei -.-

Mä en oikein tiedä mikä dpo mulla on, kun en oo edelleenkään varma siitä ovispäivästä. Ilmeisesti varmaan 20-21.päivä. Kun 20.päivän tikku ainakin oli melkein plussa ellei jopa ollutkin jo, ei kai.
 
mymosa
Mä meinasin kokeilla sitä gelee royalee.. Mulla menee muuten vahva b-vitamiini. En syö rautalisää, kun ne ei sovi mun mahalle ollenkaan.. mutta pärjäilen näinkin, onneks :)

Yöllä pidin vaippaa ja naureskelin miehelle, ettei mahtas yksi libresse auttaa yöllä ohivuodoilta :D
 
ujm
Mun purkissa lukee ainakin 400mg :). Vai mikrogrammaa? No kuitenkin, eli pitäis olla oikea.

Minkähän kokonen masu yleensä viikolla 21 on? Näkyyköhän jo selkeesti vaikka ois pömppistä jo valmiiksi? Tässä vaan laskeskelen jos nyt tärpäis että näkyykö sukujuhlissa :D
 
Mulle lääkäri laittoi 900 mikrogrammaa foolihappoa, mutta mulla onkin (lievä) epilepsia johon käytän sellaista lääkettä, mikä saattaa aiheuttaa epämuodostumia jos ei vedä tuota foolihappoa vähintään tuplana :O Sehän ei keräänny elimistöön kun on vesiliukoinen, niin övereistä ei ole mitään haittaa.

ujm, riippuu varmaan sun koosta :) Normaalipainoisella näkyy aivan varmasti noilla viikoilla. Mun entisestä kollegasta ei tienny ennenku se ite sanoi olevansa viikolla 28, koska se oli melkoisen iso ollut aina... Enkä ees huomannu, että se ois lihonu, sillä oli paino pysyny koko raskauden melko samana.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 24.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........54/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........38/28..........1.... 12/13.......1.
Kinkula-..............24.........36/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........28/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........28/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......24/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........22/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........21/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........16/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......14/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........14/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....11/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........10/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........8/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........8/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........2/27-35.........3.....12/13.......4.






Piinailijat:


Kinkula- dpo 20
Anni00 dpo 6
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
mymosa
empuska, no mullahan oli just tollasta viime kierrossa, limaista vuotoa reippaasti. Sitten kumma kyllä vähän ennen menkkoja kuivui, vaikka taas siinä ekassa kierrossa oli märkää menkkoihin asti.

Olen tykästynyt nyt tohon FF sivuun, sinne merkkaan ylös joka aamulta. Harmi vain kun on englannin kielinen ja mun enkku on tosi tosi huono.
 
ujm
mymosa
Harmi kun mulla ei enää näy yhtään kuvaa tuolla masukuva ketjussa, näky meinaa aika alussa jo pyöreys vaikka ylipainoa ja mahaa oli. Tosin pystyin rakenneultraan asti pitämään asian salassa ;)
 
Nappula87
Oon ollu kumma kyllä jotenki rauhallinen tämän raskautumisyrityksen kanssa. Aikoinaan olen kuumeillu ihan hulluna. Nyt jotenki jalat maassa olo. Välillä sit tulee sellasia äääkkiänyt stana ku näkee tollasia söpöjä mahakuvia <3
 
ujm
Oho mymosa, sulla tosiaan näky aika hyvin! Jos uskaltaa kysyä niin millanen masu sulla oli ennen raskautta? Joillainhan on ihan ilman raskauttakin tosi pallomaha ja näyttää kun ois viimeisillään. Yritän siis tässä kauniisti ja loukkaamatta udella paljonko se maha oli kasvanut noissa ekoissa kuvissa :) mutta jos sulla on sellanen perus makkarapömppis mikä meikäläiselläkin on niin tuo on hurja kasvu alkuviikoissa :)
 
mymosa, aika ihana massu :) Mulle kanssa!

ujm, mä veikkaisin, että jos olet tuon laittamasi kuvan naisen muotoinen, ni vko 21 näkyy jo pyöreyttä :)

Mä veikkaan, että itse vain turpoan ku pullataikina joka ilmansuuntaan ja koska olen aika hoikka ollut aina niin en pysty salailemaan millään sinne np-ultraan asti :O Ellei sitten kohtu ole kallistunu taaksepäin tms. ja senhän näkee vasta sitten :)
 

Yhteistyössä