Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Kyllähän se aina oma jännityksensä on, eka sektio nyt meni silleen, ettei kerennyt jännäilee.. kun kuvien jälkeen leikkaava ilmoitti vaan, että tunti ja leikataan :) Olin sillon ollut jo 3pvää sairaalassa käynnisteltävänä (sitä en suosittele).

Keskimmäisen leikkaus oli ihan kamalaa, en halua ees pelotella teitä. Mutta tuon kuopuksen sairaala aika oli mahtavaa, toivuin picon ansiosta nopeesti.

Ainoa huono tuossa on, ettei vauvaa voi heti hoitaa ite, tosin mulla kaksi on viettäneet aikaa teholla niin on ite sitten ollut aikaa vain toipua.

Ponityttö mullakin oli todella kova pelko ennen. Tuntui että jos edes ajattelee sitä niin tulee joku ahdistuskohtaus. Ja kun ajattelin sitä että olisin sairaalassa ja mies lähetettäs kotiin nukkumaan niin ajattelin että saisin siellä jonku hirveän itkupotkuraivarin :D. Että miehen pitäs olla ihan joka sekunti vieressä. Ihanaa kun enää ei tunnu samalta.

Kiitos Mymosa ettet pelottele meitä. En ymmärrä miksi on semmonen kulttuuri melkein että naiset pelottelee toisiaan kauhutarinoilla. Kuitenki varmaan lähes kaikki pelkää vähintään ensimmäistä synnytystä, uusi kun on niin tuntematonta ja pelottavaa. En nyt ite halua pelotella mut muakin ehkä hirvittää se epiduraali kun joskus lukenu jotai et tullu jotai vammaa siitä tms. Ja se keisarinleikkaus niin tuntuu en mielummin alatiesynnytyksen kivut kuin se arpi. Tietenkin sillä varauksella että vauva pitää saada turvallisesti ulos.

Mä oon sit sellanen et esim äidin kanssa en oo koskaan puhunu edes mistää ihastuksista saatikka seksistä. Mut kavereiden ja miehen kanssa tuntuu et taivas on rajana :D

Siis Oikeesti onko tää nyt siitä kun ei enää oo e-rengasta vai mitä ihmettä mut mulla meinaa tulla itku kaikista tv-ohjelmista ja videoista mitä mä katon!?

Viimeksi muokattu:
mymosa
Se arpihan ei juurikaan näy tuolta bikininrajasta, jos normaalilla leikkauksella mennään. Mullä kolmas jouduttiin leikkaamaan sitten navasta alas eli hätäsektiohaavalla vaikkei hätä ollutkaan. Mutta eivät halunneet enää kolmatta lähtee leikkaamaan samasta koska toipuminen haavalla ei ois ollut enää hyvä.

Mutta tuskin ikinä tulen olemaan bikinikunnossa niin ei toi haittaa, rakkaan elämän jälki se on <3

Aijaa kyl mä edelleen haluun et mies on siel 24/7 :D vaik en enää niin pelkkääkkään sitä synnytystä ni pelkään mä yksin jäämistä. Hitto alko nytki jo ahistaa ajatus et joutuisin olee yksin siellä. Ahistaa ajatus et mies joutuis käydä vessassa ja joutuisin niinki pitkää olla yksin. :D no kyllä nää ajatukset kerkee vielä muuttua. Tulis ees se ovulaatio :D

Voi miksi kidutan itseäni... Ovistestiin pamahti äsken räikyvän kirkas plussa ja viime kierrossakin se tuli täsmälleen samana kiertopäivänä. Ja kun tilanne on mikä on niin masennuin entisestään :( Lohduttakaa nyt joku mua, että sunnuntaiset veikkoset saattaa selvitä huomiseen :( En tiedä siirrynkö ylihuomenna edes piinailemaan, kun tuntuu ettei se nyt kannata.

Wääh! :'(

mymosa
Leikkaukseenhan mennään ite ja mies tulee vasta kun kaikki valmista leikkaukseen. Sekä lähtee vauvan kanssa vauvalaan kun ite jää niitattavaksi. Kyllä se viikko siellä sairaalassa on hyvin pitkä..

Niuski: Moikka! mä en oo kirjotellu tänne palstalle, ku oo tuolla yrityksen odottajissa malttamattomana laskemassa kuukausia siihen että mekin päästään yrittämään. :)

Mutta käyn täällä teitä aina lukemassa :) Niin, sitä piti vaan sanoa, että mun kaveri on töissä lapsettomuusklinikalla ja vähän aikaa sitten juteltiin ummet ja lammet lasten teosta. Ni se mun kaveri sano että seksiä pitää harrastaa 2 kertaa viikossa, koska tiheemmällä laimenee sperma ja harvemmalla siittiöt ei elä tarpeeks kauan. (Toki joillain on niin tujakkaa tavaraa ettei tiheempi haittaa :)) MUTTA mun pointti oli se, että tolla logiikalla vois hyvinki olla mahollista että joku tyttösiittiö painelee siellä eteenpäin vielä huomennakin :D

niiskuilija kiitos :) Ehkä niitä on tosiaan siellä vielä polskimassa. Mä en ihan luota tuohon "tyttösiittiöt elää kauemmin, poikasiittiöt on nopeampia"-legendaan, mutta ehkä siinäkin joku logiikka on taustalla :)

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tiistai 21.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........51/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........35/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........34/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........33/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........25/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........25/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......21/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........19/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........18/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........13/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......11/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........11/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....8/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........7/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........5/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........5/25-29....2........12/13......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 17
Anni00 dpo 3

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Hei. Vieläkö pääsee mukaan yrittämään päässeisiin? =) Eka yrityskuukausi alkanut nyt tammikuussa ja eilen + tänään ollu ovis.Odotan kovasti ja mielenkiinnolla sitä päivää kun tärppää!

SannaMarko, ikä: 26 Kierto: (mitä tähän pitää laittaa?) yrityskert.:1, yritys aloit.:01/14 monesko: 1.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Ei ole mitään vakioo, vähintään oltava yli 10pvää että raskaus voi alkaa. Yleisin kai on se 14pvää mitä pitävät, että ovis-menkat.. mutta ei kyllä pidä juurikaan paikkaansa.

Mä en ala! Mun eka yk enkä vissiin ovuloi ollenkaan! Viime kierrossa sain plussan kp 13. Nyt kp12 ja KUIVAA! Tuntuu vähä turhalta vetää migreeniin panadolia. Iha yhtä tyhjän kanssa. Voisinkoha mä vetää vaan sitä buranaa?

ponityttö, voi ei :( Toivottavasti se ovis sieltä tekee tuloaan kuitenkin. Jospa sulla on nyt vähän pidempi kierto menossa? Mulla ne nk. limat tulee vaan ovista edeltävänä päivänä ja toooooodella vähän silloinkin. Hyvä kun huomaakaan niitä. Ei kai yhdestä buranasta voi haittaa olla? Se vaikuttaa hedelmällisyyteen joo, mutta se vaikutus kumoutuu aika nopeasti :) Älä kiduta itseäs!

empuska, mulla tulee just tasan 14 päivää oviksesta menkat :D Oppikirjakuukautiset siis.

Jooop voihan se olla et on pidempi kierto ja voi tosiaan olla limojen kanssakin eritavalla kun aikasemmin. Mulla kun taas on yleensä tosi kosteet paikat pitkään ennen ovulaatiota. Mä viel vähä aikaa kidutan :D sit otain buranan jos täst ei tuu mitää. Kiitos niuski tsempeistä. Tuli vähän toiveikkaampi olo. Toivotaan nyt että sullakin olis siellä eläviä siittiöitä vielä tallella.

ujm
Mä sain eilen jäätävän migreenin mutta siitä huolimatta tuli pupuiltua :) nyt sitten kerran oviksen molemmin puolin. Teknisesti ois siis mahdollisuus tärpätä.

Mut vois päivittää piinailijoihin niin, että lukis myös että menkat pitäis alkaa 3.2. Ei tarvii koko ajan päivittää sitä dpota :) en saa puhelimella tätä punaseks mutta toivottavasti joku päivittelijä huomaa :)

Vielä ois sitten se 13 päivää piinailtavaa, puuh!

Yhteistyössä