Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Niuski, kiitos tiedosta! Tuli vain mieleen kun olivat niin tasavahvan oloisia viivoja niin ajattelin että huijsinko mä tota testiä jotenkin :-D mutta hyvä jos niin ei ole. Pitänee testailla illalla ysin jälkeen vielä. Tai saatan ottaa kyllä töihin mukaan vaikka yhen testin että voisin testailla heti alkuillasta! ;)

Me mentiin naimisiin viime heinäkuussa. Sitä ennen seurustelua/avoliittoa takana 2vuotta. Asutaan miehen äidin omistamassa rivarikolmiossa, josta siis maksetaan vain asumiskulut. Omakotitalo ois unelmissa tai itseasiassa maatila, jos sukupolvenvaihdoksessa menee kaikki niin kuin toivotaan. Tällä hetkellä itse olen työtön aikuisopiskelija. Miehellä vakiduuni, mutta ei me rahassa kylvetä. Meillä on kolme koiraa (kaks suursnautseria ja kääpiösnautseri) ja kissa. Mun mielestä mahduttas tähän oikein hyvin vauvan kanssa, mutta mies on huolissaan tilanpuutteesta kun on isoja koiria. Tai lähinnä hermoistaan :D vauva kuitenkin saa tulla jos on tullakseen, totta kai toivotaan että päästäisiin tämän vuoden puolella jo muutto puuhiin maatilalle tai sitten etitään joku ihana omakotitalo meille :)

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sunnuntai 19.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........49/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........33/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........32/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........31/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........23/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........23/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......19/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........17/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........16/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........11/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......9/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........9/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....6/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........5/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........3/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........3/25-29....2........12/13......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 15

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Vitsi mite ärsyttäviä noi toisesta päästä tummemmat viivat :D paljon vaikeempi tulkita. Olisko noi sun testit oikeesti vähä viottunu pakkasessa? Mutta kyllä se melkeen ehkä plussa olis :D en päätäni pantiks laita kyllä.

En usko että sperma vaikuttaa tulokseen. Luulis et testin ohjeissa olis se mainittu. Toki miehellähän sitä lh hirmonia kyllä löytyy. Tarviivat sitä siittiöiden tuottamiseen. Oma mieheni on saanut haalean viivan pc ovistestiin :D tiedä sitten tuleeko niihin testeihin se haalea viiva vedestäkin.

ponityttö Joo en tosiaankaan kyllä tiedä miksi ne on niin haaleita, en mä muista oliko mulla davidin testeissä kontrolliviiva noin haalea.. Mutta kyllä ne muuten tuntuu toimivan ihan normaalisti, tai ainakin ns. "käynnistyvät" ihan normaalisti kun pissassa uitan o_O paha mennä sanomaan kyllä.

No joo nut ku kattelin omia testejä ja otin kuvat niistä niin kuvissa ovat vähä haaleemman näköset kun livenä. Eikä niissä kauheesti eroo ollu noihin sun viivoihin. Puhun nyt siis pelkästään siitä kontrolli viivasta. :D toimivat siis varmasti ihan okein molemmilla.

ponityttö jes, ne toimii luultavasti sittenkin! Mä ainakin tikutan muutamat seuraavat päivät viellä, että jos se viiva vahvistuu vielä tai kun se lähtee haalenemaan niin tiiänpä nyt ainakin suurinpiirtein sen päivän millon ovuloin. Ja tietääpähän sitten millon niitä menkkoja kannattaa rueta oikeesti ootteleen n_n

Mäkin oon huomannu et kuvassa näyttää pikkusen haaleemmalta ne viivat.
Missä vaiheessa pääsee aina tonne piinailijoihin? Onko se sit vasta ku pitäs alkaa menkat?

Nyt oon ihan hukassa näistä mun päivistä ku selasin taakse päin ja huomasin et se ovisplussa postaus oli eilen 00:11 laskenko sen nyt sit olleen eilen vai toissapäivänä.. ite kun ajattelin et se oli jo se toissapäivä kun en ollu viel menny nukkuu mut periaatteessahan vuorokausi oli jo vaihtunu :D kuvan olin ottanu 00:04 ja siitä semmonen viis minsaa taaksepäin :D juu menee vähä hiusten halkomiseksi mulla tää :D

Viimeksi muokattu:
ujm
image - Aijaa.com

Tää on ainakin varmaan ovisplussa? :) viime kierrossa en onnistunut saamaan kunnon plussaa mutta nyt sain, oisko kp 13. Viimeks järjettömät kivut tuli kp15-16 ja sen jälkeen haaleeta viivaa, eli oisko ovis kuitenki tapahtunu jo ennen noita kipuja? Harrastettiin seksiä kp16, mitäs jos ovulaatio olikin jo 13-14? Ei ihme ettei tärpännyt. Onneks mies tuli aamulla kotiin, nyt pupuilemaan!

Eli mites noi laskemiset nyt selkeen plussan kanssa menee? Plussapäivä dpo -1, huominen nolla ja sitte 1?

Niuski kiva et viitsit päivittää, mut mulla tosiaan alkoi perjantaina ne menkat, eli nyt kp 3/25-29 (en millään haluis laittaa, et /37) ja yk 2.

Mekään ei olla ees kihloissa. Haluisin kyl, mut mies ei oo viel lämmenny ajatukselle. Ehkä joku päivä..

Anni: kyllä mä sinuna laittaisin sen plussan edellisen päivän piikkiin ehkäpä. Tai eihä sillä niin väliä. Eli se olis sillon ollu se dpo -1. Jos nyt ymmärsit mitä tarkotin. :D

Ujm: selvä ovis plussa mun silmään! :) ja mäki oon noi dpo laskennat ymmärtäny just noin ku säki.

Sonetti: pahottelut sekä tädistä että piiiitkästä kierrosta. Toivotaan että kumpikaan ei enää toistuisi ;).

Meillä iloisia uutisia! :) onnistuttiin tallettaa nyt ihan kunnolla jeeeee!! Ja sen jälkeen mies oma-alotteisesti tokas että haluaa tietää heti jos oon raskaana <3. Kaksi kiveä vierähti sydämmeltä samaan aikaan. Miten hyvä mieli onkaan nyt. Niin ja siis ei tästä talletuksesta tosin mitää vauvaa vielä tule kun on toi ovis vielä aika kaukana. Kuivuudesta päätellen.

Viimeksi muokattu:
Arvasin, että jotain listalla on väärin :) Tänne tulee niin paljon juttua ni väkisinkin missaa jotain jos on hetken katkolla :) Nyt siis Sonetti tiedot korjattu!

Ps. Ilmottakaahan koska alatte piinailemaan ja millä päivillä ;)

Viimeksi muokattu:
Onpas tänne tullut paljon tekstiä viikonlopun aikana :)

Meillä tilanne se, että ollaan oltu enemmän ja vähemmän yhdessä n. 5vuotta. Alkuaika oli vaikeaa ja suhde oli on-off-tyyppnen, kunnes sitten asiat helpottuivat lopulta ja pystyttiin vakavissaan aloittaamaan kunnollinen vakiintunut parisuhde. Reilu vuosi ollaan nyt asuttu avoliitossa, viime kesänä mentiin kihloihin. Naimisiin mennään vasta 2018, päätettiin että tehdään asiat "väärinpäin", eli lapset ensin ja sitten vasta häät :D Tämä siksi, että tahdon omissa häissäni voida nautti kuohuvaa ja olla "hoikka", eli siis raskaana en tahdo omissa häissäni olla :) Tästä syystä priorisoitiin asiat ja häät päätettiin siirtää myöhemmäksi.

Täällä tilanne se että menkkojen oletettuun alkamispäivään 9pv. Eilen piruuttani testailin päiväpissasta ihan puhtaan negan. Ovulaatiosta ei mitään tarkkaa hajua, joten en pääse nyt piinailemaan sen tiimoilta - enkä siis yhtään tiedä, milloin odotettavissa olisi että testissä jotain näkyisi, jos tärppi olisi käynyt. Olin ihan varma, että tässä kierrossa ei päästy ovista kunnolla hyödyntämään. Minä kun en tiennyt koska se olisi ollut eikä seksiäkään harrastettu "tarpeeksi" ovulaatiolaskureiden mukaisena ajankohtana. Nyt kuitenkin olen varsin tietoinen koko ajan alavatsastani - nipistelee ja varsinkin yskiessä vatsaa vihloo. Mitään mainittavaa "kosteuden" tuntua ei ole, eikä myöskään ole mitään kiinnittymisvuodoksi epäiltävää tullut. Lämpö on koholla, mutta en sit tiedä, olisko jotain flunssaa... Mahdollista toki on myös, että ovulaatio olisikin vasta nyt?!

Ahdistavaa, kun ensin päätin olla realisti, eikä toiveet tämän kierron tärpin osalta olleet kovinkaan korkealla. Nyt kuitenkin oireiden vuoksi toiveet nousivat jälleen.

Onpas tänne tullut tekstiä. Sain kaikki lopulta luettua :)

Itselläni juuri takana maailman ihanimmat polttarit. Manikyyria, spa hemmottelua, parturi/kostmetologi muutti miut aivan mahtavaksi rokkimimmiksi jne jne.. Oon ihan fiilareisssa edelleen. Tämä kuitenkin tarkoittaa että alle kolme viikkoa häihin ja alle kolme viikkoa yrittämisen alkamiseen. Iiks.

Meidän taustasta sen verran että asumme pienessä omakotitalossa. Haaveena olisi joko laajentaa tätä tai rakennuttaa isompi. Ollaan oltu yli kolme vuotta yhdessä. Kihloihin mentiin 2012. Kotona kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Ihan normaalia elämää :)

mymosa
Voi vitsit, mä kyllä ootan omia polttareita.. mutta niihin vuosi vielä ainakin. Olen kyllä kaasoille sanonut mitä tahon ja mitä en, mutta tiiä sitten mitä se kaksikko oikeen keksii.
Tykkäisin jos ois jotain armeija/poliisi äksönii ja sitten ihan juomaa, syömää mökillä tms. Ei mitään keijupusujen myyntiä tai benjihyppyjä..

Koetan rauhotella itteeni tässä järjestelyasiassakin.

Yhteistyössä