Onpas tänne tullut paljon tekstiä viikonlopun aikana
Meillä tilanne se, että ollaan oltu enemmän ja vähemmän yhdessä n. 5vuotta. Alkuaika oli vaikeaa ja suhde oli on-off-tyyppnen, kunnes sitten asiat helpottuivat lopulta ja pystyttiin vakavissaan aloittaamaan kunnollinen vakiintunut parisuhde. Reilu vuosi ollaan nyt asuttu avoliitossa, viime kesänä mentiin kihloihin. Naimisiin mennään vasta 2018, päätettiin että tehdään asiat "väärinpäin", eli lapset ensin ja sitten vasta häät
Tämä siksi, että tahdon omissa häissäni voida nautti kuohuvaa ja olla "hoikka", eli siis raskaana en tahdo omissa häissäni olla
Tästä syystä priorisoitiin asiat ja häät päätettiin siirtää myöhemmäksi.
Täällä tilanne se että menkkojen oletettuun alkamispäivään 9pv. Eilen piruuttani testailin päiväpissasta ihan puhtaan negan. Ovulaatiosta ei mitään tarkkaa hajua, joten en pääse nyt piinailemaan sen tiimoilta - enkä siis yhtään tiedä, milloin odotettavissa olisi että testissä jotain näkyisi, jos tärppi olisi käynyt. Olin ihan varma, että tässä kierrossa ei päästy ovista kunnolla hyödyntämään. Minä kun en tiennyt koska se olisi ollut eikä seksiäkään harrastettu "tarpeeksi" ovulaatiolaskureiden mukaisena ajankohtana. Nyt kuitenkin olen varsin tietoinen koko ajan alavatsastani - nipistelee ja varsinkin yskiessä vatsaa vihloo. Mitään mainittavaa "kosteuden" tuntua ei ole, eikä myöskään ole mitään kiinnittymisvuodoksi epäiltävää tullut. Lämpö on koholla, mutta en sit tiedä, olisko jotain flunssaa... Mahdollista toki on myös, että ovulaatio olisikin vasta nyt?!
Ahdistavaa, kun ensin päätin olla realisti, eikä toiveet tämän kierron tärpin osalta olleet kovinkaan korkealla. Nyt kuitenkin oireiden vuoksi toiveet nousivat jälleen.