Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ujm
Tänään näyttikin sitten kummankin merkin ovistesti haaleeta viivaa vaan, eli aika nopeesti se näytti ohi menevän. Kivut tuli eilen alkuillasta.

Viime kierrossa aamulla klo 11 oli haalea, kivut tuli 3 aikaan yöllä ja aamulla taas haalea. Nyt vahva plussa klo 14 maissa ja kivut noin klo 20. Eli ilmesesti mä en saa vahvaa ovisplussaa kun ihan muutama tunti ennen. Olettaen että noi kivut johtuis irtoomisesta. Hyvä tietää jatkon kannalta että pitää ehkä tikuttaa useempi kerta päivässä.

No mutta eilen pupuiltiin noin 5h ennen kipuja joten luultavasti oli siittiöitä odottelemassa munasolua. Tänään taidetaan vielä heittää varmistussatsi sisään.

Äääh. Mä luulin, että tässä kierrossa onnistuis hyödyntää ovis vaikka kiirettä pitääkin, mutta niinpä siinä sitten kävi, että me ei ehditäkään vällyjen väliin tällä viikolla ollenkaan kun aikataulut muuttui eikä edes nähdä toisiamme kuin pari kertaa vilaukselta ennen perjantaita :(

Ovis pitäis olla keskiviikkona kp12, eli perjantai on varmasti liian myöhään ja viikonlopun pikkukaverit tuskin selviää sinne asti kun tuntui, että kaikki valui pihalle melkein saman tien. Turha varmaan tuhlailla tikkujakaan, kun en viittis koulussa testailla ja aamuisin on niin laimeaa ollut pissa että hyvä kun kontrolliviiva ilmestyy. Mä siis jo vähän niinku luovutin tän kierron suhteen... :( :(

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Maanantai 20.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........50/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........34/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........33/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........32/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........24/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........24/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......20/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........18/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........17/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........12/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......10/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........10/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....7/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........6/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........4/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........4/25-29....2........12/13......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 16

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

SJ
On nyt ihan pakko avautua täällä, vaikka oonkin yrittänyt olla miettimättä ja kertomatta kenellekkään mitään oireita koska oon aika varma et mun pää nyt kuvittelee nämä ja koska viimeisin testi oli selvä nega. Nyt on kuitenkin alkanut mietityttään. Mittailin lämpöjä pe-su koska paleli kovasti (jo viikollakin) ja ne oli semmosta 37.1 koko viikonlopun. Oon ollut myös tosi väsynyt vaikka oon nukkunu 9h/yö.. äsken tuntu et ei enää silmät pysy auki. Eilen huomasin saunassa et nänneihin on tullu semmosia valkosia "näppyjä" ja ne näytti muutenkin laajemmilta (mies sanoi et ainahan ne on tommoset ollu :D) tänään tuli töissä n. Tunti lounaan jälkeen huono olo, meni puolessa tunnissa ohi. Menkat nyt siis 5 -6 päivää myöhässä. Mahassa ei oo tuntunu mitään eikä tissit ole kipeät.. taidan hakee sen digitaalisen testin tänään ja piste.

Toivotaan sj ja kinkula että siellä masussa nyt jotain tapahtuis ja kohta tulis viivoja testeihinki! <3

Niuski: vitsi mite harmittaa sun puolesta :( toi on nii ikävää kun se on vaan niin pieni hetki se ovulaatio koko kierrosta ja sit jos menee ohi.

Niuskin tekstistä tuli mieleen että...en oo kehannu oikee kysyä aikasemmi mut kysyn nyt. :D. Mulla ainakin valuu ne kaikki spermat samantien ulos :/. Onks siitä haittaa? Onks jotai kikkoja millä ei valuis? Onko mulla vaan nii hemmetin suuri reikä kun siel ei mikää pysy. :D viimeks makoilin hetken sängyssä koivet pystyssä mut heti ku nousin ylös ni tavara valahti samantien ulos.

Meikäläisellä taitaa kierto venyä tai jotain. Koskaan oo ollu menkkojen jälkee näin kuivaa...loppuu ovis tikutkin kohta.

mymosa
Valuu ne mullakin, mutta kyllä se ongelma on ollut jossain muualla kuin siinä :) Ja nyt on sitten taas uusi ongelma.. pillerit kun olen jättänyt, mun kroppa on tullut herkemmäksi ja valun jo täysin pelkästä kosketuksesta.. se taas tuo ongelmia miehen kestolle.. :p

Okei no toivotaan ettei se valuminen haittaa. Mulla taas pillereiden lopettamin aiheuttanu tämmösiä kuivia kausia. Kyllä mä nopeesti ja helposti kostun ku vaan ajattelen seksiä, mutta pillereiden aikaan mulla oli kyllä kokoajan märät paikat.

SJ
Mä oon ainakin ymmärtäny, et vaikka tuntuu et kaikki valuu heti ulos niin sillä ei oo mitään merkitystä vaan ne siittiöt lähtee välittömästi uiskentelemaaan määränpäätä kohti :) mut jotkuthan nostaa jalat ylös esim seinää vasten hetkeks seksin jälkeen että sperma kerkeee pidempään olla sisällä, tai sit miehen kannattaa fiilistellä hetki laukeemisen jälkeen päällä eikä heti vetästä ulos, sehän on siinä tulppana sitten ;) mut noi on varmaan semmosia keinoja millä nyt saavuttaa ehkä mielenrauhan mut kyllä ne siittiöt uiskentelee perille vaikka tuntuis et kaikki valahtaa ulos.

ponityttö, mulla ei valahtanu viime oviksen aikaan ku ihan pari tippaa ulos, nyt sit valui ihan solkenaan :O Mulla pillerit puolestaan kuivatti paikat ihan tyystin, kun ilman niitä sitä valkovuotoa oli niin paljon, etten voinu olla ollenkaan ilman pikkuhousunsuojaa missään kierron vaiheessa!

Kiitos, Niuski, korjauksesta. Ymmärrän hyvin, että tässä puhetulvassa jää jotain huomaamatta. :)

Muistaakseni luin jostain, että vain ensimmäisessä spruittauksessa :D on siittiöitä, eli ei haittaa vaikka loput valuis vaikka heti. Ainahan voi käyttää vanhan kansan uskomuksia ja nostaa jalat ylös.

Peukut pystyssä SJ:lle ja Kinkulalle!

Mä oon ihan tyytyväinen, kun saa vähän aikaa hengähtää, ennen ku alkaa taas jännitys, että tuleeko sitä ovista. Riittää tää jännitys teidän muiden puolesta. :)

Muoks: Ai ehditkin SJ jo mainita tuon jalat ylös -vinkin.

Viimeksi muokattu:
Vitsi mä naureskelen tääl itekseni mite paljon keskustelua aiheuttaa ihmisten sukupuolielinten eritteet :D. Hauska miettii et missä muualla sitä keskustelis tällei :D. Mutta siis ehdottoman hyvä asia että pystyy avoomesti tämmösiä aiheita purkamaan.

kp 6-10 - Aijaa.com

Tossa taaaaaaas!!! Anteeks :/. Noi mun tikut on viel niiii pienil kp:lla eli ihan täysin turhia, mut ajattelin jos jotain kiinnostaa niin vertailua nyt noihi davidin ovis tikkuihin. Kuvasta ei kunnolla erotu, mutta davideissa on vahvempi kontrolli viiva ja sitten taas paaaaljon haaleampi testiviiva. Täsrä en vedä siis mitää johtopäätöksiä mihinkään suuntaa vaan totean vaan et merkeis on eroi. Katotaan mitä eroja löytyy siinä vaiheessa ku pitäis plussaa tulla.

Ps. Toi kp 10 david oli täynnä tollasii lommoja what the fuck!! Ja joo käänsin kuvan kyl oikeinpäin mut ei suostunu lataa sitä niinpäin. (Kuvasinki iha pystypäin, mit känny haluu näyttää noin päin)

Hei naiset!

Tässä teille hieman ohjeita :D

Perhesuunnittelun kotisivut

Erityisesti huomion kiinnitti tuo aamuisin ja valot päällä! Noh kaikkensa voi yrittää. Mikähän tuo valon osuus tuossa, että lähtökohtaisesti näkee laittaa oikeaan reikään vai!? :LOL:

Niin ja samaa minäki olen miettiny, että valuuko muillakin seksin jälkeen kaikki samantein ulos. Hyvä, että näin en ole yksin! :) Mutta jostain luinki, että vain pieni osa pääsee kohtuun asti ja matkallakin vielä siittiöistä osa heittää veivinsä ja parhaat sitten pääsee perille asti (jos pääsee).

Ja hei, älkää heittäkö mua pihalle vaikka kp on jo 50 :O Jossain ketjuissa siis siivotaan 50 jälkeen niitä, joilla kp pyörii vaikka henkilöä ei enää näy. Mut täällä ollaan ja odotellaan..raskautta, ovulaatiota, menkkoja.. huoh, mitä vaan :|

ovistikku 20.1 aamu - Aijaa.com
Aamuinen ovistikku.

Ja sama myös täällä tuo mällien pyyhinvaellus. Sen hetken kestävät sisuksissa että pusutellaan ja halitellaan ja sen jälkeen kyllä pinnistelen kaverit ulos kun ei viitsisi koko päivää/iltaa/aamua valutella niitä pitkin kinttuja :) ei ne taida tuolla kohdussa kovin pitkää aikaa majoittua:-D

Ihanaa, käytiin siskon kanssa tänään shoppailemassa. Sai ihan huoletta hypistellä pikkuisia vauvan vaatteita kun samalla sisko katsoi omalle tyttärelleen vaatteita. Oli silti niin ihanaa, kahden kesken siskon kanssa shoppailla ja höpistä. Taisin mä siinä samassa vähän vilkaista niitä hooämmän mammavaatteita ;)

Ps. Työhaastattelu meni hyvin. Haastattelija kehui kuinka aito, elämän iloinen, ihana ja ennen kaikkea oikealla alalla oleva. Tosin sitä työpaikkaa hakee joku niiden pitkäaikainen määräaikainen sijainen niin veisikö se nyt sen duunipaikan nenän edestä :( mutta jäi ainakin haastattelusta superhyvä fiilinki! :)

• Tykkää
Reactions: anni00
Täälläkin kyllä valuu heti ulos seksin jälkeen. Mies onneksi tykkää nautiskella laukeamisen jälkeen eikä vetäse heti ulos.

Täällä on nyt muutaman päivän ollut hieman huonoa oloa havaittavissa. Ja tänään kun olin navetalla tuntu että oksu pyrkii suuhun.Nytkin huonon olon tunnetta, vaikka tos tunti sitten söin. Välillä outoja nippasuja/viiltoja/repäisyjä alavatsassa. En usko raskautseen, koska en usko tallettelun sattuneen oikeaan aikaan. Kait?! Voin myös hyvinkin mahdollisesti kuvitella kaikki oireet :D

Täälläkin valuu heti ulos. Joskus mies jää fiilistelemään. Ja oon muutaman kerran jääny iteki vähäks aikaa vaikka jalatki pystyssä. Kaveri joka odottaa sanoi että sille oli gyne neuvonut että hällä on kohtu vähän sillain kenossa että voi olla apua siitä jalkojen ylhäällä pidosta. Minun kaverit on kaikki semmosia että ollaan juteltu kaiken maaliman yksityiskohtasesti seksit sun muut :D

Täällä on tuntunut muutamien päivien ajan että on koko ajan nälkä ja tosiaan ne nännit on todella kipeät silti jotenki tuntuu et ei olis tärpänny mutta kovasti toivon että on. Ja alavatsakipuja on välillä ollu. Saa laittaa piinailijoihin seuraavan kerran ku päivittää listaa nyt siis se dpo 2 :) iik..

Mä en oo oikee koskaa tarkkaillu kuinka kuivaa tai märkää on. Mut seksi on kyl ihan eri luokkaa nytte ku sillo ku oli se e-rengas.

Tänään kuulin että kolmaskin kaveri ollut raskaana mutta saanut muutama viikko sitten kesken menon :(. Tuntuu että kaikki sikiää ympärillä. Onneksi nyt on itsekin valmis eikä vain ajattele että haluaa muttei uskalla. Oon kyllä ihan ihmeissäni kun tuntuu et mun synnytyspelko on kadonnut tyyliin kokonaan. Enkä enään pelkää ehkä niinkään edes vanhemmille kertomista. Onko muilla synnytys- tai ym. pelkoja nyt tai ollut?

Hyvä tietää ettei haittaa, vaikka tavarat tulee ulos :D Mä oon siviilissä niin häveliäs, etten kyllä kenenkään kanssa puhu edes seksistä ikinä! Ihanaa kun on tää palsta :heart:

anni00, mä en oikeastaan pelkää synnytystä. Siihenhän naisen ruumis on suunniteltu ja lääkärit, kätilöt ja hoitajat koulutettu :) MUTTA! Pelkään ihan hullun lailla epiduraalia :O Mua hirvittää ajatus, että joku työntäis neulan mun selkärangan sisään. Varmaan sitten jos joskus pääsen synnyttämään asti niin haluan kaikki mahdolliset lievitykset eikä selkään pistäminen tunnu missään :D

Niuski: pelkäätkö neuloja sitten muutenkin? Jotenki hassua toi epiduraali pelko :D.

Anni: mullakin synnytyspelko kadonnut. Pelkäsin sitä Ihan todella todella paljon jossain vaiheessa, mutta nyt se on vaan kadonnu. Luotan omaan kroppaani kyllä.

mymosa
Me puhutaan seksistä aika paljon, jopa appiukonkin kanssa heitetään huumoria :D

Se puudutuksen laitto tuntuu mahtavalle, on kuin sais pienen sähköiskun hermoon.. sitten valtaa kylmä tunne. Mutta mä olenkin vissiin saanut spinaalin.. kun kaikki kolme on tulleet sektiolla.

ponityttö, en mä sillai neuloja pelkää, mut tuo selkärankaan pistäminen, hyrrrrrr! En tiedä mikä siinä on :O

mymosa, hyvä tietää että se onkin kivaa :D Ja hatunnosto sulle täältä! Sektiokin on mulle pelottavampi ajatus kuin alateitse synnytys, oon vissiin outo. Jotenkin se ajatus vatsan avaamisesta veitsellä tekee melkein yhtä pahaa kuin epiduraalin ajattelu :p

Yhteistyössä