Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Keskiviikko 22.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........52/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........36/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........36/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........34/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........26/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........26/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......22/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........20/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........19/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........14/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......12/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........12/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....9/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........8/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........6/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........6/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 18
Anni00 dpo 4
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Mut voi kans lisätä tonne piinailijoihin... Dpo?? Menkkojen odotettu alkamispäivä 29.1.

Täällä edelleen joitain oireita, mutta vähenemään päin. Uskon tärppiin laskussa. Eilen testattu taas nega - tosin se ei mitään vielä kerro, kun dpo ei tietoa...

Kovin on stressaavaa tämä kuumeilukin.... :(

mymosa
Kyllä mä olen buranaa ottanut aina pääkipuun ja hartiajumiin.. Tai oikeestaan 1g panadol ja 800g burana mix.
Kiva kun toisilla limat tarkoittaa ovulaatioo, toisilla ne tulee näköjään ilman ovistakin.

Perjantaina meen anelee aikaa gynelle, jos sais vielä suoraan naistenpolille.. Vituttaa ihan kaikki, kivut on mutta kierto ei käynnisty.. Lisäksi mun päässä soi Robinin boom kah (se on meidän lämmittelybiisi tanssissa) ja mietin jo milloin saan ampua itteni..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa Voi ei, olosi on varmaan niiiin turhautunut ettei tosikaan. Ja vielä paljon muutakin siihen päälle, tosi ikävää :( Toivottavasti saisit sen ajan sinne gynelle ja alkaisi jotain oikeasti tapahtumaan. Harvinaisen v*ttumaista tuollainen :/

Soittelin tänään ehkäisyneuvolan terveydenhoitajalle. Kerroin, että naama on kuin teini-ikäisellä ja kierrot ovat olleet pitkähköjä ja ainakin toistaiseksi epäsäännöllisiä (28pv, 35pv, 41pv, 34pv ja 34pv) ja puoli vuotta yritetty raskautua ilman tuloksia. Mietiskeli kovasti laittaisiko ajan lääkärille, mutta ajat olivat sellaisia etteivät sopineet minulle. (Väläytteli pco:n mahdollisuutta, jota itsekin olen miettinyt). Sain lähetteen labraan, jossa katsotaan, että kilpirauhasarvot ovat ok.

Mistä siis tiedän onko tämä akne pillereiden lopetuksesta johtuvaa vai kenties PCO:sta johtuva? Kierron epäsäännöllisyydestä en vielä ole huolissani. Onko teillä muilla naama miten kukkinut E-pillereiden lopetuksen jälkeen/ kuinka nopeasti tasoittunut?

mymosa
Mulla ei ole kyllä aknee ollut ikinä, ei nyt pcon aikanakaan eikä pillereiden jälkeen. Kannattaa koettaa sitä lääkäriaikaa kun pco:ta ei oikein voi todeta kuin ultralla.. Ja sillonkin oltava kyllä hyvä lääkäri ja ottaa asiakseen tutkia ovuloiko.

Mulla meni niin, että pillerit lopetin helmikuussa 2010, syyskuussa 2010 gyne totesi vain, että onpas kauniit munasarjat monta rakkulaa kasvamassa. Sain vaan tero ja metut. Näillä mentiin sitten sinne kesään 2011, jolloin toinen gyne ultras ja totesi, että ei täällä ole kauniita munasarjoja vaan kyllä tää on pco. Heti seuraavaan kiertoon sain ajan ultraan, jotta voidaan todeta ovuloinko. En ovuloinut ja sain clomit. Ultra kp12 ja samana päivänä sain ovisplussan.. elokuussa plussasin r-testin..

Mietin vaan kyselisinkö heti clomit vai koettasinko vielä mennä luontaistuotteilla, ajattelin tilata gelee royalet ja femilorit sekä reilusti b/d vitskua.

Mulla itselläni on lopetettu jo yli puolivuotta sitten e-pillereiden käyttö, koska en halunnut enää niitä hormoneja syödä itseeni.. Mutt kuiteski, kyllähän se lopettaminen toi noita finnejä naamaan ja selkään. Käytön aikana ei niitä ollu juuri ollenkaan. Nyt on vihdoinkin alkanut tasoittumaan, ehkä siksi että käytän kasvovesia sun muita tai kroppani on viimein toipunut pillereistä. :)

Joo sama täällä, mulla oli oikeastaan aika lailla täydellinen iho pillerien aikana. Mulla ei varmaan ollut viittäkään finniä siinä 1½ vuoden aikana. Sitten kun lopetin pillerit lokakuun lopussa niin johan alkoi naama kukkimaan, tuli vissiin sen pillerillisenkin ajan puolesta kaikki näpyt naamaan. Nuorempana tai ylä-aste aikoina mulla tuppasi finnejä tulemaan selkään, sukuvika. Nyt tällä hetkellä ja viime aikoina muutenkin naama rupeaa taas olemaan entisessä kuosissaan, eli hyvä.

Mymosa: kyllä mullakin on vielä tikut negaa ja muuten suhteellisen kuivaa vaikka ton liman bingasinki. Eli eihä tää automaattisesti vielä kerro oviksesta, vaikka aikasemmissa kierroissa oon ovuloinut limojen jälkeen. Tein nyt sekä aamulla että illalla todella selkeet negat.

mymosa, ihan kamala tilanne sulla :( Tapahtuis nyt jotain! Koita jaksaa :heart:
ponityttö, älä luovuta! Testaa vaikka tänään illalla uudestaan. Mulle tuli tiistaina nimittäin aamupissasta ihan hailea haamunen ja sit klo 13 ihan kirkkaan punainen vahva plussa.

Mulla ei ole iho sanonut juuta eikä jaata pillereistä eikä niiden lopettamisesta. Mutta oon atoopikko ja mun iho on talvisin niin rutikuiva, ettei siinä mitkään näpyt viihdy :)

Laittaako itsensä piinailemaan vaiko ei? Eilen kun kävin nukkumaan, niin aivastaessa koko alavatsaa repäisi ihan hullun lujaa :O Veikkaisin, että siinä se irtoaminen oli, joten tänään ois vihoviimeinen mahdollisuus tallettaa. Vaan kun ei ehdi... Meh.

Ehkä jätän piinailut tässä kierrossa väliin ja odottelen niitä menkkoja vaan alkavaksi. Saattaahan sitä olla iloinen yllätys tulossa, mutta usko tärppiin on ihan minimissä. Ens kierrossa ovis sattuiskin sitten lomalle, joten sitä nyt ainakin pääsee sitten hyödyntämään ihan kunnolla :D

Torstai 23.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........53/32-39.....1.......1/14.......1.
SJ.......................23........37/28..........1.... 12/13.......1.
Kinkula-..............24.........35/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........27/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........27/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......23/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........21/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........20/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........15/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......13/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........13/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....10/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........9/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........7/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........7/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........1/27-35.........3.....12/13.......4.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 19
Anni00 dpo 5
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Voi niuski! Nyt peukut pystyy että joku sitkee siittiö siellä olis vielä painanu menemään. Kiitos kovasti taaaas tsempeistä. Vähän lohdutti kyllä että se hailura viiva voi vielä muuttua tummmaksi tänään. Usko on muuten aika heikko koko ovikseen. Niin on edelleen kuivaa alakerrassa ja mahassa sellanen olo et kohta alkaa menkat. Normisti olis ihan märkää ja nipistäis munasarjojen kohalta. Nyt tuntemukset on täsmälleen samat ku menkkojen aikaan. :(

Mä epäilet se plussa saattais tulla huomenna eli kp14. (Huomasin et viime kuussa ovis plussa oli tullu 2 päivää limoista) Eli joo mä koitan saada huomenna sekä plussan että seksiä :D. Sit meilläki menis aika samalla tavalla ku mymosa sano eli kp 12 ja kp 14 olis meillä hrrasteltu.

mymosa jee :D Päivitin listalle.
ponityttö, munasolu irtoaa noin 24-36h päästä siitä plussasta ja on hedelmöityskelpoinen siitä 24h eteenpäin (koko ajan vähenevässä määrin tietääkseni), että petiin vaan heti kun plussa ilmaantuu :)

mymosa
Mietin kovasti, että missä vaiheessa alkaisin testailemaan ovista, kun tää kierto nyt on mitä on.. Tilasin 10kpl digiä ja 21 liuskaa. Kuitenkin ois kiva jättää niitä liuskojakin talteen jos sattuu taas tulemaan sitä ovismaista limaa kierron loppupäässä.

oi kiva mymosa kun pääsit aloittamaan uuden yrityskierron! :)

Samaa tuossa mietin, että kuinkahan kauan sitä ovista saa tikuttaa kun tämäkin kierto venähti niin ylipitkäksi. En oikein ymmärrä, miksi mulla näytti pariinki kertaan ovistesti plussaa kesken kierron. :confused:

Täälläkin jotain tapahtuu eli eilen alkoi ruskeaa tuhruvuotoa tulemaan eli eiköhän ne menkatkin sieltä joku päivä ala.

Yhteistyössä